Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suoristusrauta hyvä?

Vierailija
01.09.2006 |

Mulla on luonnonkiharat, enää tosin vain taipuiset hiukset. Ne takkuuntuu tosi helposti vaikka olisin föönillä kuivattanut suoraksi. Päivän mittaan hiukset " pehkoontuu" ja tulee sen näköiseksi kuin olisin just noussut sängystä.

Olisiko suoristusrauta hyvä vaihtoehto mulle? Onko se kallis? Onko käyttö hidasta? Voiko sillä vaurioittaa hiuksia?

KIITOS!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin käytän pelkästään otsahiuksiin, kun pidän muuten hiuksia kiinni. Mutta kun ennen rautaa jouduin päivittäin kastelemaan ja föönaamaan otsahiuksen asentoonsa, saan ne nyt suoraksi pienellä vaivalla ja nopeasti.

Rauta maksoi muistaakseni 30-40 e, halvempiakin olen nähnyt. Ja käyttö on helppoa ja nopeaa, melkein kuin kampaisi/harjaisi hiuksia. Siis samanlaisella liikkeellä vedetään raudalla juuresta tyveen. Sillä saa myös hiuksia taivutettua.

Suoristusvoidetta olen käyttänyt vain satunnaisesti ja ainakin minulla suoristettukin tukka tahtoo päivän mittaan alkaa taas taipuilla ja kihartua, etenkin kostealla ilmalla. En tiedä, ehkä voide, rauta ja lakka voisi pitää tukan kurissa. En vain viitsi mitään tököttejä laittaa, kun olen laiska pesemään hiuksiani.

Vierailija
2/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin suoristuu tosi hyvin kun laitan suoristusvoidetta (muistaakseni l´orealin, sellainen pinkki pullo), föönaan suoraksi ja sitten vedän vielä raudalla. Sillä vetää tosi nopeaan hiukset läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö hiukset pestä joka päivä? En ole koskaan kuullutkaan että pitää jotain ainettakin käyttää. Entä täytyykö hiukset suoristaa joka päivä, vai voiko nukkua yön yli ja silti on vielä siloiset hiukset?

Vierailija
4/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piikkisuorat hiukset, niin sillä saa hyvin kiharrettua! :)

Vierailija
5/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... siis onkohan sellainen kallis?

kyselee tyhmä ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan