Lapsi vaatii 1900 euroa maksavaa iPhone 23 Pro Maxia
En tiedä, mitä teen. Olen yksinhuoltaja, ei minulla ole tuollaista rahaa maksaa puhelimesta. Mitä ihmettä teen? Lapsi vaatii. Apua!
Kommentit (54)
Kestäisitkö lapsesi itkuntihruisia silmiä? Kestäisitkö?
Just. Yksinkertaisesti, kerätköön rahat siihen itse. Mutta kai tämäkin oli taas provo.
Onneksi en ole kasvattanut noin todellisuudesta irrallista lasta.
No sinulla on kymmenen vuotta aikaa onneksi säästää sitä varten.
Vai että oikein vaatii. Huonostipa olet kasvattanut lapsesi.
Aloita säästäminen nyt kun iphone13 on vasta julkaistu. Tai vielä parempi jos annat sen lapsen omaksi tavoitteeksi. Hyvin ehditte säästää tarvittavan summan arviolta kymmenessä vuodessa ennen kuin iphone23 mahdollisesti julkaistaan.
Mun lapsi vaati pohjoiskorealaista minun omin käsin poimimaa riisiä. Nyt olen matkalla Pohjois-Koreaan...
Ei se ole kuin 5000 pulloa. Lapsi voi aloittaa keräilyn jo tänään.
Osa maksulla saa ilman korkoja ja kuluja😊
Surullista tässä on se, että moni nuori saa juuri tuon puhelimen. Oikeasti.
Ja vain siksi, että "muillakin on"
"Lapsi vaatii 1900 euroa maksavaa iPhone 23 Pro Maxia"
Otsikossa sanaa "vaatii" tökkii pahasti.
Minä kun lapsena poljin jalkaa ja "vaadin" sanoi äitini aina:
"Vaatia saa, mutta sitä saa niin vähän; ja siihen vähään pitää olla kiitollinen ja tyytyväinen "
Olen myös kiitollinen viisasta äidistäni.
Minäkin haluan Ferrarin, kun vaan niin kovasti tekee mieli - ja aivan varmasti kaikilla kavereillakin on.
Vapaaehtoisia maksajia? Äitini 70v kieltäytyy, vaikka rahaa olisi. Myisi vaikka talonsa…
Naura sille ensin röhönaurua ja kikata siihen päälle puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan Ferrarin, kun vaan niin kovasti tekee mieli - ja aivan varmasti kaikilla kavereillakin on.
Vapaaehtoisia maksajia? Äitini 70v kieltäytyy, vaikka rahaa olisi. Myisi vaikka talonsa…
santander hoitaa
Sano sille, että aloittaa säästämisen, niin saa säästettyä siihen mennessä, kun Iphone 23 Pro Max tullaan julkaisemaan.
En ihmettele porukkaa, mitä koulussa on nykyään jo ekalla. Kaikki on aina saatu. Ja nyt pitäisi tehdä jotakin kouluhommia ja jopa kotitehtävät. Eskari ei auta, siellä on vielä ihan eri meininki kuin koulussa, paljon aikuisia ja pieniä ryhmiä eri tiloissa.
Lapsi voi nyt valita: ostaako puhelimen vai itselleen ruuat jouluun asti, jokusen joululahjan ja syksyyn/talveen tarvittavat uudet vaatteet. Ovat suunnilleen samanarvoiset...tai laske joku muu setti mihin tuo 2 tonnia lapsellasi menee. Vaihtoehtoisesti voitte vaikka alivuokrata hänen huoneensa ensi kesään asti.
Ei tarvitse ellei itse pysty maksamaan ainakin puolet. Syntymäpäivä tai joulu, kallis lahja, jos on mummit ja Vaarit ja isä, hankitte yhdessä.