Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gynelle aika, nyt raskaana

Vierailija
02.11.2014 |

Eli mulla on varattu yksityiselle gynelle ensi viikolle aika kamalien kuukautiskipujen takia, jotka paheni vuosi sitten saatuani keskenmenon. Noh, viime viikolla raskaustestiin pärähti plussa. Haluaisin nyt silti käydä sielä lääkärissä että onko kaikki kunnossa (epäilen itse endometrioosia). Pitäisikö minun soittaa uudelleen sinne ajanvaraukseen ja kertoa nämä uudet uutiset vai voinko siellä paikan päällä vasta kertoa raskaudesta ?? Ehkä tyhmä kysymys muttamutta olen ihan paniikissa, että tämä raskaus päättyy samoin kun edellinen. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos siirtäisit gyneaikaa siihen kun raskaus on viikolla 6. samalla varmistuu että siellä on pikku otus ja syke näkyy. Onnea raskaudesta!

Vierailija
2/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskaudesta! Toivottavasti kaikki menee hyvin :) tsemppiä. Voit soittaa, ja kysyä miten toimitaan, voisitko päästä 6. Viikolla esim seuraavaksi :)

Vierailija
4/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille ! :) lääkäri sattuu jo nyt rv 7+2. Itsekkin ajattelin tuota että ultraisko samalla..

Ap

Vierailija
5/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ultrassa näkynyt noilla viikoilla jo vaikka mitä! Ilman muuta menet eikä tartte soitella etukäteen!

Vierailija
6/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ultraa ihan varmasti. Oikeastaan todella hyvä ajankohta mennä varmistamaan että kaikki on kunnossa sekä raskauden saralla että muutenkin. Np-ultraan on kuitenkin vielä sen 5 viikkoa aikaa. Onnea hurjasti! <3

Vierailija
7/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse soittaa. Ei yksityispuolella lääkärit tiedä oikeastaan koskaan miksi potilas on tulossa vastaanotolle. Kaikki gynen huoneet on varustettu uä-laitteella.

Terv hoitaja yksityispuolelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi