Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timanttinen minä - kokemuksia valmennuksesta?

Vierailija
18.09.2021 |

Katsoin, että täällä on keskusteltu fitfarmin valmennuksista, miksei siis myös tästä. Onko kellään kokemuksia Lauran valmennuksista?

Asiallista mutta rehellistä keskustelua, kiitos.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille,

Haluan vastata teidän kommentteihinne liittyen Timanttinen Minä -konseptiin. Ensinnäkin, haluan korostaa, että kyseistä konseptia ei ole enää olemassa, eikä se ole ollut käytössä pitkään aikaan. Olen itsekin käynyt läpi merkittäviä muutoksia sekä valmentajana että ihmisenä viime vuosien aikana.

Valmennuskonseptini on kokonaan uudistumassa, ja olen työskennellyt ahkerasti kehittääkseni uusia lähestymistapoja, jotka vastaavat paremmin asiakkaideni tarpeita.

On tärkeää muistaa, että me kaikki kasvamme ja kehitämme itseämme jatkuvasti, ja tämä prosessi koskee myös minua.

Suosittelen, että lopetamme vanhojen asioiden jauhamisen ja keskitymme menemään eteenpäin. Meillä kaikilla on oikeus oppia ja kehittyä, ja jokainen meistä on vain ihminen, jolla on omat haasteensa ja oppimiskokemuksensa.

Toivotan teille kaikille hyvää kevättä ja kaikkea hyvää matkanne varrelle! 

Ystävällisin terveisin,  

Laura Hotti 

Vierailija
42/49 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tuollaisiin hölmöyksiin rahojanne haaskatko. Miten ihmiset haksahtaakin tuollaiseen huttuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten nimeltään Super Sinä? Kokemuksia lukiessa on kauheen vaikea uskoa, että mikään muu olisi vaihtunut kuin konseptin nimi. 

sun mainoksia tulee vastaan monissa fabo-ryhmissä ja ne mainokset on aikalailla samaa sontaa mitä aiempina vuosina. Aina haetaan muutamaa naista ja annetaan ymmärtää, että asiakkaita on vaan rajallinen määrä. Todellisuudessa ei taida mitään maksimimäärää olla, kaikkien rahat kelpaa🙂

Vierailija
44/49 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat pois tolloilta. Jep.

Vierailija
45/49 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää meen ainaki pötköttämään.

Vierailija
46/49 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjous ainoastaan hölmöille!

Vierailija
47/49 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein keksi mitään syytä miksi ostaisin etänä yhtään minkään tason valmennusta. Tekoäly tekee rämän kaiken ja muokkaa väsymättömästi vaikka ruokavaliota siinä kohtaa kun pitää olla -ton ruokavalio. 

oikeilla PT/valmentajilla on aina paikkansa, kun neuvotaan liikeratoja/yms face to face. Etävalmennukset korvaa jo nyt tekoäly 100%, vieläpä paljon paremmin kuin ihminen ja ilmaiseksi. Jos joku keksii miksi maksaa ja etävalmennuksesta niin listaa kehiin.

Vierailija
48/49 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tänä nainen voi edelleen myydä tämmöistä softaa. Tampereen suunnalla mainostaa aktiivisesti ja jos joku kommentoi omia kokemuksia, jotka kaikki ovat olleet pettymyksiä, hän estää koko ihmisen. Samat surkeat videot myynnissä ja ihmisiä vedätetään. Edelleen haluaa myydä ylihintaisia lisäaineita koska vaan ne pelastavat elämän ja tekevät ihmeitä. Pistää vihaksi naiset touhut.

Vierailija
49/49 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tekoälyn aikaan kukaan maksaisi tällaisesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä