Antti Holman seuraajat: Millaista projektia toivoisitte häneltä seuraavaksi?
Uutta kirjaa, podcastia, tv-ohjelmaa, lyhytelokuvaa, jotain muuta? Mistä aiheesta?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirja otsikolla Eikä siinä vielä kaikki elämästä(ni). Eli lisää autofiktiota tirkistelynhaluisille suomalaisille.
Jos nyt mietit 2000-luvun autofiktiokuningasta Knausgårdia, niin eipä taida olla ihan suomalaisesta jutusta kyse.
Eihän tuossa väitettykään, että autofiktiossa olisi kyse suomalaisesta jutusta. Toivottiin vain Antilta lisää autofiktiota tirkistelynhaluisten suomalaisfanien iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Että katoaisi julkisuudesta. Yhtä ärsyttävä kuin Hirviniemi.
Tämä olisi hyvä kirjan aihe!
Onko hänellä todella seuraajia, kuten uskonlahkoilla? Mikä lie hänen opillinen suuntauksensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tämä akkamainen hartijoiden kohottelija pysyköön pois. Miksi akkahomoja pitää olla juontotehtävissä niin paljon, kuten Cristofel tai joku, Marko "Bumtsi" ja moni pyllyn keikuttaja, joita ei miehiksi uskoisi.
Onko sun pakko katsoa kaikki viihdeohjelmat, sellaisetkin, joissa on sun mielestä vääränlainen juontaja?
Ehkä hän ei tiedä miten televisio suljetaan?
Mitä tahansa, mutta uusi podcast löisi kyllä läpi, vaikka Holma lukisi syventäviä vero-ohjeita. Juju ei ole siinä tekemisessä, vaan Antissa itsessään. Holma ei yritä olla The Good Guy, vaan on myöntänyt avoimesti olevansa kitkerä kyrpiäinen, ja se vetoaa ainakin itseeni (ja muihin vihaisiin [keski-ikäisiin] naisiin) joita todennäköisesti suurin osa Antin kohdeyleisöstä on. Itse en perusta oopperasta ollenkaan, mutta kuuntelin podcastin Antin takia. Jos podia olisi juontanut kuka tahansa muu, väliin olisi jäänyt.
Holma on parhaimmillaan kirjoittaessaan itse ja toteuttaessaan itse kirjoittamaansa. Ja vaikka Auta Antissakin sanoi vihaavansa huumorin kirjoittamista, siinä se taika on. Verbaalisesti lahjakas ihminen kykenee tuottamaan mielenkiintoista materiaalia vaikka ei tarkoittaisi olla koomikko. Antin fanijoukko ei suuren suuri ole, mutta sitäkin uskollisempi. Eikä sen tarvitse olla huumoria, kun ihmisellä on taito kirjoittaa monipuolisesti, tuotos on mielenkiintoista vaikka ei naurattaisikaan vedet silmissä.
Auta Antin poistuminen Spotifystä, ja Antin itsensä poistuminen somesta on tuntunut suuremmalta menetykseltä kuin minkään muun artistin/esiintyjän lopettaminen. Aivan surutta uskallan myöntää, että kaikki Holman tuotanto on kahlattu läpi useaan otteeseen, eikä hävetä ollenkaan. #bringanttiback
Vierailija kirjoitti:
Meni maku koko tyypistä kun haukkui suomalaisia suvait*se*mattomiksi. Ei tarvitse yhtään enempää julkisuutta.
Hän vain kertoi totuuden. Suomalaiset ovat suvait*se*mattomia.
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä todella seuraajia, kuten uskonlahkoilla? Mikä lie hänen opillinen suuntauksensa?
Onko todella olemassa vielä ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet holmalaisuudesta. Se löytyy -tietenkin- Wikipediasta, sieltä voit lukea opillisen suuntauksensa.
Minusta Antti on loistava podcasteissa. Hänellä on miellyttävä ääni, hän on älykäs ja nokkela ja hauska. Minusta Auta Antti! oli paras podcast, harmi että se poistui.
Myös Radio Sodoma saisi jatkua. Löysin tämän vasta kesällä ja en muista milloin olisin nauranut niin paljon kuin sitä kuunnellessa.
Antilla on ihanan humoristinen ote kaikkeen ja minuun ainakin uppoaa se. Harmi, että Antti ei halua ilmeisesti olla enää esillä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin että hän näyttäisi munaa minulle telkkarissa.
Ihan vaan silkasta uteliaisuudesta, miksi haluat nähdä hänen munan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Antti !
Ap tässä, ja minultakin tervehdys Antille, mikäli sinä tätä joskus sattuisit lukemaan, tosin en kyllä usko sinun viettävän aikaa vauva-palstalla! :D
Vielä mitä! Antti on itse kertonut seuraavansa vauvapalstaa.
Podcast, aiheeksi kelpaa mikä vain, mutta mielellään kuitenkin jokin muu kuin se ooppera... Kaikista mieluiten kuuntelisin lisää Auta Anttia tai jotain vastaavaa ei-fiktiivistä, mutta ymmärrän kyllä, että hän halusi lopettaa sen ennen kuin se alkoi liikaa toistamaan itseään. Hänellä on miellyttävä ääni ja oikeastaan Auta Antti on yksi niistä harvoista podcasteista, joita olen jaksanut kuunnella. Suurin osa ihmisistä ei vain ole niin kiinnostavia, että jaksaisin kuunnella heidän lätinäänsä, mutta Antissa on jotain, jonka ansioista jaksaisin varmaan kuunnella podcastin vaikka niistä pieruista hänen tekemänään (kuten hän oopperapodcastissa sanoi jonkun kollegan hänelle sanoneen).
Vierailija kirjoitti:
Podcastia! Rakastan Radio Sodomaa. Olin hirveän ahdistunut lockdownin aikaan (kuten moni muukin), ja Radio Sodoma auttoi tosi paljon. En tarkoita, että pitäis just Radio Sodomaa tehdä kolmas tuotantokausi (vaikka kyllä sekin kelpais), mutta jotain vastaavaa fiktiivistä juttua. Tykkään myös hirveästi hänen esikoisromaanistaan, vaikka kyllä se Kaikki elämästä(ni) on hyvä myös.
Onkohan Sodoman ekan kauden eka jakso jossa S*atana soittaa lähetykseen ääni vähän maassa, kun on pientä flunssaa ja kun H*lvetissä on niin s*atanan kuuma!
Yhtäaikaa itkin ja nauroin tätä lockdownissa. Onneksi kukaan ei nähnyt.
Kuule Antti, tee ihan mitä vaan. Kaikki käy.
Mä kuuntelin sen oopperasarjankin useampaan kertaan vaikken välitä oopperasta hevonkettuakaan.  
Aloitus on tehty ns. sudenperseenreiän hetkellä eli ennen aamuviittä Los Angelesissa. Ap on todellakin Antti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Antti on loistava podcasteissa. Hänellä on miellyttävä ääni, hän on älykäs ja nokkela ja hauska. Minusta Auta Antti! oli paras podcast, harmi että se poistui.
Myös Radio Sodoma saisi jatkua. Löysin tämän vasta kesällä ja en muista milloin olisin nauranut niin paljon kuin sitä kuunnellessa.
Antilla on ihanan humoristinen ote kaikkeen ja minuun ainakin uppoaa se. Harmi, että Antti ei halua ilmeisesti olla enää esillä millään tavalla.
Kyllä hän on edelleenkin esillä (ainakin silloin kun esilläolosta eli työn tekemisestä maksetaan). On hän ollut esillä tänäkin vuonna. Esimerkiksi kirjoittanut kolumnia. Alla linkit.
3.2.2021
Antti Holma ymmärsi, miksi kannattaa siivota – "Tarvittiin kahden vuoden avioliitto ja pandemia, ennen kuin saimme tasattua kotityöt"
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-kotitoiden-…
3.3.2021
Antti Holma yritti ymmärtää, mitä koti tarkoittaa – ”Jokaisen kodin ytimessä on ruma rasia täynnä epäkuntoisia pinnejä, klemmareita ja pesetoja”
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-kodin-merki…
31.3.2021
Antti Holma tunnustaa olevansa naapurikyttääjä – ”Opettelin ulkoa naapurieni aikataulut, etten häiritsisi heitä suihkulaulannalla”
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-naapurikytt…
26.4.2021
"Paras keino tuunata kodin tuoksua on paistaa sitruunakakku" – Antti Holma pohtii, miksi oman kodin hajumaailmaa on vaikea tunnistaa
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-kodin-tuoks…
26.4.2021
Antti Holman sitruunakakku eli "hyvän hajun kakku" (koska tällä kakulla tuunaat myös kodin tuoksun)
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-sitruskakku-eli-hyv…
26.5.2021
Antti Holma hankki kirjahyllyn ollakseen sivistyksen puolella: ”Kirjahyllyni syyllistää minua tarttumaan haalimiini teoksiin”
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-kirjoista-j…
23.6.2021
”Rahapuuni menevät aina konkurssiin” – Antti Holma oivalsi, että kasvien hoitamisessa on kysymys kaikkein vakavimmasta mysteeristä
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-kasvien-hoi…
4.8.2021
”Keitetäänpä kahvit" on Antti Holman mielestä suomen kielen täysin lause – kolumnisti saa suodatinkahvilla yhteyden synnyinmaahansa
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-kahvista
1.9.2021
Pyyhetötteröt paljastivat, että olin kotitaloushirviö" – Antti Holma ymmärsi, mitä kotiin sulkeutuminen voi tehdä ihmiselle
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/antti-holman-kolumni-jarjestelyn…
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tehty ns. sudenperseenreiän hetkellä eli ennen aamuviittä Los Angelesissa. Ap on todellakin Antti.
Ap tässä, usko nyt pois vaan, minä en ole Antti Holma.
Tein tämän aloituksen, koska satuimme tänään pohtimaan ääneen puolisoni kanssa, että mitäköhän Antti Holma mahtanee tehdä seuraavaksi, ja siitähän ajatuksemme vasta lähtivätkin laukalle. Pian huomasimmekin suunnittelevamme miesparan pään menoksi lukuisia uusia työprojekteja. Seuraava luontainen askel tälle ajatuksenkululle oli tietenkin, tehdä aiheesta aloitus av-palstalle, kuinkas muutenkaan.
Mutta jos nyt edelleenkin haluat uskoa, että aloituksen on tehnyt itse Antti Holma, niin enpä minä voi sinua estää sitä uskomasta.
Vierailija kirjoitti:
Millaista on kahden homomiehen elämä Los Angelesissa. Olisi mielenkiintoista kuulla tästä aiheesta Holman tarkkanäköisiä ja humoristisia oivalluksia.
Tässä voisi olla kaksi tarinaa rinnakkain. Toinen kertoisi oikeasta elämästä Losissa, toinen kuvitteellisesta elämästä Itä-Helsingissä (josta Antti niin kovasti tykkää).
Minulle käy mikä tahansa podcast, jonka #yleareena on valmis tilaamaan Holmanderokselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Antti !
Ap tässä, ja minultakin tervehdys Antille, mikäli sinä tätä joskus sattuisit lukemaan, tosin en kyllä usko sinun viettävän aikaa vauva-palstalla! :D
Vielä mitä! Antti on itse kertonut seuraavansa vauvapalstaa.
Ja jos tai kun hän on laittanut hälytyksen oman nimensä näkymiselle netissä, niin tästä menee tieto hänen sähköpostiinsa.
Meni maku koko tyypistä kun haukkui suomalaisia suvait*se*mattomiksi. Ei tarvitse yhtään enempää julkisuutta.