Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ISOTISSIT HUOM! Näin tänään minimiser-rintsikoita!

Vierailija
02.11.2014 |

Marks & Spencerillä.

En ostanut, mutta etiketti lupasi pienentää tissiä yhden kuppikoon verran.

Onko kukaan ostanut ja onko hyvät?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta niitä saa

Vierailija
2/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nuo niinkun käytännössä toimii?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ollut 20 vuotta Triumphilla ja Maidenformilla. Käytän pääasiassa Triumphia. Ovat hyvät, ainoa miinus, että kupista erottuu nännit kovana läpi.

Vierailija
4/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko 70 tai 75 ympäryksellä? Arvaan että ei. Anttilakin aina mainostaa noita mutta en ole koskaan löytänyt niitä pienimpiä kokoja (n. 75D) vaikka useimmiten mainoksissa luvataan että löytyisi.

Vierailija
5/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:13"]

Niitä on ollut 20 vuotta Triumphilla ja Maidenformilla. Käytän pääasiassa Triumphia. Ovat hyvät, ainoa miinus, että kupista erottuu nännit kovana läpi.

[/quote]

Mahtavaa!!

Vierailija
6/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen miten nuo käytännössä toimivat? Ja jos ne todella pienentävät tissejä, niin niiden on pakko olla aika epämukavat, kun ei sitä ylimääräistä kudosta kuitenkaan katoamaan saa, vaan ne rympätään sitten jonkinlaiseen puristukseen..?

Ja yhden kuppikoon pienentyminen ei minusta ole juuri mitään, sen verran heittoa voi olla ihan merkistäkin riippuen eli siitä ilosta en ihan hirveästi ole valmis kärsimään epämukavuutta.

Vierailija
7/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Triumphilla on 75, voi olla myös 70, en jaksa tällä mobiililla googlailla. Nimenomaan ovat normaalia mukavammat ja päänsärky on poissa. olkaimet ovat leveät ja kuppi vain litistää rinnan liki rintakehää, ei purista. Ja koska rinnat on isot, niiden onkin varaa litistyä, näyttää paremmalta kuin sumeat puskurit. Ja painokin tulee lähemmäs kehoa, joten hartiat eivät rasitu.

Vierailija
8/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat näyttivät mukavilta, ohutta joustavaa materiaalia. Kaarituet olivat ehkä pidemmät kuin normirintsikoissa, eli tulevat myös tissien sivuille. Täytyy käydä testaamassa ajan kanssa.

Ap

Vierailija
9/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kerran tuollaiset minimizerit, tais olla Triumphit. Mun koko on 75D-E. Kyllä ne pienensi parikin kuppikokoa, mutta mä en tykännytkään siitä yhtään, näytin niin tasapaksulta ja niiden käyttäminen jäi yhteen kertaan. Tajusin että mulla on oikeastaan tosi kivan kokoiset rinnat, vaikka ennen pidin niitä liian suurina, kun aika pieni olen muuten.

Vierailija
10/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, joo sulla jää rinnan kokonaispaino ja koko kohtalaiseksi, kun olet muuten pieni. 85E joka on omani, on jo sitten isompi ja raskaampi enkä kaipaa niin suurta rinnanympärystä kuin normiliiveillä tulisi. Gynekin on vielä kommentoinut, että mun rinnat on tosi tiiviit ja sitäkin kautta ovat painavat.

Vierailija
11/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noita suhteellisen pienillekin tisseille? 70C ei mahdu kaikkiin XS-koon kauluspaitoihin, mutta S on muualta ihan liian iso...

Vierailija
12/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mut urheiluliiveillä voi saada aikaan samaa efektiä. Tosin niistä on seksikkyys kaukana.

Vierailija
13/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on marks&spencer?

Vierailija
14/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:03"]

En tiedä, mut urheiluliiveillä voi saada aikaan samaa efektiä. Tosin niistä on seksikkyys kaukana.

[/quote]

Niissä häiritsee se, että nännit näkyy niin helposti läpi :/

Vierailija
15/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä näissäkin näkyy, koska ei ole toppauksia tai pehmustettuja kuppeja. Mut kaikkea ei voi saada. Tai vinkatkaa, jos joku tietää nännit peittävät minimizerit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän