Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hullua roikkua miehessä mielikuvissa vain menneen intohimon vuoksi?

Vierailija
18.09.2021 |

Meillä oli kerran niin kovin voimakas intohimo. Tiedän, miksei mistään tullutkaan mitään ja mies jäi haaveeksi ja toisaalta hyvä niin. Mutta mieleni kovasti pyrkii ajattelemaan tätä miestä. Onko hullua ajan tuhlaamista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Biologiasi huijaa sinua. Minulla oli kerran tutun miehen kanssa pari todella intohimoista hetkeä ja juttu loppui ikävästi, koska muuten ei toiminut. Palasin mielessäni usein noihin hetkiin ja mietin josko sittenkin... Sattumalta näin miehen uudestaan kesällä ja totesin tyypin entistä enemmän persläveksi, vaikka komea olikin. Siihen se loppui, ikivanhojen muistojen helliminen ja haikailu. Kroppa huijaa vaikka mieli tietää totuuden.

Vierailija
4/4 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran suhteessa varatun miehen kanssa ja meillä oli aivan hillitön kemia. Jätti lopulta vaimonsa, mutta samalla jätti minutkin ja alkoi suhteeseen uuden naisen kanssa.

Pari vuotta myöhemmin mies halusi takaisin ja olin kyllin typerä suostuakseni. Mies osoittautui parisuhteessa tylsäksi, kaikesta valittavaksi sovinistiksi, johon kyllästyin pian. Miettiessäni eroa, mies ehti ensin ja ilmoitti aloittaneensa uuden suhteen. Kuulemma olisi voinut palata kanssani yhteen, jos uuden kanssa suhde ei toimisi :D

Pari viikkoa sitten mies kinusi jälleen takaisin, mutten vastannut hänen viesteihinsä.