Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin naiset tarvitsee rahaa?

Vierailija
02.11.2014 |

Ne käyttää sen kuitenkin aivan turhuuteen, kuten laukkuihin, rytkyihin, satoihin kenkiin. Ruuat ja asumiset nainen maksattaa miehellä. Nainen haluaa asua miehen kanssa yhdessä vain siksi että saa kaiken pakollisen ilmaiseksi, ja omat rahat voi törsätä rytkyihin ja naamamaaleihin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaan, yhtiövastikkeeseen, sähköön, vakuutuksiin, autoon, työpaikkaruokailuun. Mies maksaa muut ruuat. Onneksi olen hyvätuloinen, joten rahaa jää vielä kenkiin ja käsilaukkuihinkin.

Vierailija
42/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntolainaan, yhtiövastikkeeseen, sähköön, vakuutuksiin, autoon, työpaikkaruokailuun. Mies maksaa muut ruuat. Onneksi olen hyvätuloinen, joten rahaa jää vielä kenkiin ja käsilaukkuihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 09:42"]

Mulla rahat menee omaan osuuteeni vuokrasta, netti- ja puhelinlaskuun, isän kuolinpesän laskuihin, ruoka- yms. talouskuluihin (polttimot, siivousvälineet, jne.).
[/quote]

Miksi maksat kuolinpesän laskuja omasta pussistasi?

[/quote]

Kuolinpesään kuului pieni tonttiosuus, joka muutti asioita. 
Kuolinpesää ei voitu todeta varattomaksi.
Tonttiosuudelle ollaan edelleen etsimässä ostajaa.
Osaa tontista ei noin vain muuteta rahaksi, jolla voi maksella krematointilaskuja, sairaalalaskuja, yms.

Vierailija
44/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:48"]

En ole koskaan asunut kenenkään kanssa yhdessä, enkä aio. Kukaan ei ole joutunut kustantamaan elämääni. Tienaan paremmin kuin keskivertomies. Kenkiä ostain vain käytännöllisistä syistä ja kaikenlaista shoppailua vihaan. Meikkaan vain juhliin. MUTTA olen silti nainen. Miesasiamiehelle kaikki naiset ovat kuitenkin keskenään tasan samanlaisia, tästä paradoksista huolimatta:

Miesasiamiehet inhoavat minun kaltaisiani 'tuulipukuamatsooneja' ja kirjoittelevat katkerina keskustelupalstoilla, kuinka virottaret ja venakot sentään huolehtivat ulkonäöstään ja pukeutuvat seksikkäästi ja kauniisti säällä kuin säällä. Silti sekään ei ole hyvä, että nainen laittautuu ja käyttää rahansa vaatteisiin ja kenkiin. Tuon miesasiamiehen ihaileman huolitellun, naisellisen, trendikkään, kalliin ja kauniin ulkonäön pitäisi tulla naiselle ilman mitään hintaa ja vaivannäköä. Miesten logiikkaa parhaimmillaan :)

[/quote]

Juurikin näin, miesasimies ei käsitä edes sitä, että sellainen korkokenkävenakko tai virotar on erittäin high maintenance, joten sellaisen elättämiseen ja ylläpitämiseen täytyy olla valmis sijoittamaan runsaasti rahaa. Mutta sehän ei miesasiamiehelle käy, koska silloin nainen loisii lompakolla. Mutta eipä käy myöskään se itsensä elättävä tuulipukuamatsoni. Ihmekös to, että miesasiamies jää miesasioineen yksin.

Vierailija
45/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun täällä miehet kehuneet venäläiset naiset maasta taivaisiin ja heidän ulkonäkönsä on saavutettu rahalla (kauneusleikkaukset, vaatteet, meikki, kauneushoitolat....). Samoin ruotsalaiset ovat tunnettuja kauneudestaan ja heillä myös rintaimblantit ovat arkipäivää, rusketus haettu purkista, solariumista tai piikistä, ja naama on täynnä meikkiä. 

Suomalainen ei pääosin välitä niin paljon meikkaamisesta, leikkauksista, kalliista merkkivaatteista, hajuvesistä...tai voisi välittääkin enemmän, jos olisi enemmän rahaa. Rikkaan on helpompi syödä terveellisemmin ja pysyä hoikkana.

Vierailija
46/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee rahaa asumiseen, ruokaan, vaatteisiin, lapseen, säästöön, liikkumiseen, huveihin....

Vierailija
47/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:14"]

Ne käyttää sen kuitenkin aivan turhuuteen, kuten laukkuihin, rytkyihin, satoihin kenkiin. Ruuat ja asumiset nainen maksattaa miehellä. Nainen haluaa asua miehen kanssa yhdessä vain siksi että saa kaiken pakollisen ilmaiseksi, ja omat rahat voi törsätä rytkyihin ja naamamaaleihin.

[/quote]

Meillä on mennyt miehen toiveisiin - moottoripyöriin, autoihin, huvilaan, laituriin, veneeseen - moninkertaisesti enemmän rahaa kuin mihinkään minun mielitekooni ikinä. Ja olen niihin kuluihin osallistunut 50-50 siinä missä mieskin. Jos tähän nähden ostan joskus itselleni jonkun laukun tai matkan tai muuta, se on pientä. 

Vierailija
48/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ostaisikin naamarasvaa ja kenkiä, mutta heti jos on vähänkin ylimääräistä niin eiku risteilylle perkele. Tuliaisiin ei kuitenkaan ole varaa. Tai on, salmiakkiin saatana.

Vierailija
49/49 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän