Mihin naiset tarvitsee rahaa?
Ne käyttää sen kuitenkin aivan turhuuteen, kuten laukkuihin, rytkyihin, satoihin kenkiin. Ruuat ja asumiset nainen maksattaa miehellä. Nainen haluaa asua miehen kanssa yhdessä vain siksi että saa kaiken pakollisen ilmaiseksi, ja omat rahat voi törsätä rytkyihin ja naamamaaleihin.
Kommentit (49)
Ap ajaa naisille valtion ylläpitoa, jos kerran rahaa ei tarvitse?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:03"]Mihin kehittävämpään mies itse käyttäisi rahat?
[/quote]
Mut siis ne moottoripyörälehdet ja kalja on niin paljon sivistävämpiä vitun femakko!!!
Kyllä tää tietokone, auto ja muut perinteiset munanjatkeet vie minulla enemmän rahaa kuin jotkut laukut. Yksi laukku tullut ostettua kympillä joskus kymmenen vuotta sitten, kenkiä ostan kun edelliset hajoaa, vaatteita silloin kun löytyy kropalle sopivaa, kallein on tainnut olla takki 40€.
Muuten menee ruokaan ja perushygieniaan kuten hammastahanaan ja saippuaan.
Ai niin, mies ei saa oikeastaan rahaa muualta kuin minulta, sillä hassulla kelan tuellaan ostaa jotain hiustököttejä ja uusia vaatteita koska "hänellä ei ole koskaan mitään päälle pantavaa".
Kumpi meistä on se sika?
Ap:n vakioaloitus on se, että naisten pitäisi tienata omat rahansa ja nyt sekään ei käy? :D
Hei älä huoli, ei sun tarvitse mennä itsestään huolehtivien naisten lähellekään! Voin vannoa että tilanne on ihan win-win
Mihin kukaan tarvitsee rahaa, tuhlaatte sen kuitenkin vaatteisiin, vuokraan ja muihin turhuuksiin. Oma perunapelto vaan jokaiselle takapihalle ja hyvin pärjätään ilman rahaa.
Oletko kuullut ap esim. sähkölaskusta tai vuokrasta? Kun muutat pois äitisi nurkista niin ne tulevat sinullekin tutuiksi.
Mä käytän mun palkan asunnon maksuun ja lopuilla rahoilla ostan itselleni ja pojalle ruokaa. Viimeksi 25 vuotta sitten ostin käsilaukun, mut nyt kaikki on alkanu huomauttelee, että alkaa olla laukku jo aika hajalla, joten täytyy varmaan käydä tuhlaamassa. Jos olis enemmän rahaa, niin varmaan sitä matkustelis enemmän. Tuskin ostelisin sen enempää vaatteita kuin nyttenkään.
Kaksin aina kaunihimpi, muista se ap!
Ei pidä yleistää! Ei se naisen pitäminen ole aina kallein asia...
T. Perheensä elättävä nainen
ZZZZZZZZZZiiiisus miten kulutut rölli. :(
"Vaimo tivaa multa rahaa jatkuvasti.."
"no mihin se sitä rahaa sitten tarvitsee??"
"en tiiä kun en ole koskaan antanut"
Me maksetaan miehen kanssa yhteiset kulut puoliksi. Molemmille jää omat rahat käyttöön. Niillä saa tehdä mitä haluaa. Ja minulle jää muuten enemmän noiden yhteisten kulujen jälkeen. Mutta minä ole Se joka lähtee lasten kanssa, teinien, vaatekauppaan ja maksan ostokset. Mies on Se joka ostaa heidän kanssaan esim. Kännykän, kuulokkeita, pelejä jne...
En ymmärrä ap:n pointtia nyt ollenkaan. Hanki itsellesi sitten parempituloinen rouva, jos olet noin tarkka rahasta. Tosin varoitan, että me Vaadimme mieheltäkin aika paljon....
Ja sit Ap:n kaltaiset miehet valittavat kun näytetään miehiltä kun ei jakseta meikata ja vaatteet on rumia, tulisi kuulemma ottaa mallia virosta missä 90% palkasta käytetään kauneuteen, just joo..
Mulla rahat menee omaan osuuteeni vuokrasta, netti- ja puhelinlaskuun, isän kuolinpesän laskuihin, ruoka- yms. talouskuluihin (polttimot, siivousvälineet, jne.).
Jos olisi ylimääräistä, ostaisin itselleni harrastusvälineitä, kuten laadukkaita tusseja, kyniä, uuden teroittimen, vesivärit ja kunnollista paperia. Tämän lisäksi piirtopöydän, kunnollisen kuvanmuokkausohjelman, postikortteja ja -merkkejä.
Jos olisi ylimääräistä, hankkisin kunnollisia vaatteita, koska alkaa se jo itseäkin suututtamaan, kun joutuu kulkemaan reikäisissä rytkyissä. Ja olisi kiva, jos olisi vaihtokenkiä edes muutama pari, sen sijaan että joutuu kuluttamaan yhden parin kenkiä puhki, oli sää mikä hyvänsä.
Laukkuni on isältä aikoja sitten lahjaksi saatu kaasunaamarilaukku.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 09:42"]
Mulla rahat menee omaan osuuteeni vuokrasta, netti- ja puhelinlaskuun, isän kuolinpesän laskuihin, ruoka- yms. talouskuluihin (polttimot, siivousvälineet, jne.).
[/quote]
Miksi maksat kuolinpesän laskuja omasta pussistasi?
Mun rahat menee vuokraan, sähköön, ruokaan ja koulukirjoihin. Ihan hirveitä turhuuksia. :(
Mihin kehittävämpään mies itse käyttäisi rahat?