Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin naiset tarvitsee rahaa?

Vierailija
02.11.2014 |

Ne käyttää sen kuitenkin aivan turhuuteen, kuten laukkuihin, rytkyihin, satoihin kenkiin. Ruuat ja asumiset nainen maksattaa miehellä. Nainen haluaa asua miehen kanssa yhdessä vain siksi että saa kaiken pakollisen ilmaiseksi, ja omat rahat voi törsätä rytkyihin ja naamamaaleihin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha kiva provo. Meillä on kyllä erilliset omat rahat.

Vierailija
2/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännyppä takaisin laudan puoleen jonne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joilla omillasi sä ostat kenkiä ja mies ostaa sulle ruokaa :)

Vierailija
4/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai teillä on eri rahat. Miehesi ostaa kaiken pakollisen myös sinulle ja sinä tuhlaat omat rahat kenkiin jnejne...

Vierailija
5/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjaa, taidanki olla sitten mies naisen ruumiissa :D

Vierailija
6/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:22"]Tottakai teillä on eri rahat. Miehesi ostaa kaiken pakollisen myös sinulle ja sinä tuhlaat omat rahat kenkiin jnejne...
[/quote] entä sinkkunaiset?

Vierailija
7/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:14"]

Ne käyttää sen kuitenkin aivan turhuuteen, kuten laukkuihin, rytkyihin, satoihin kenkiin. Ruuat ja asumiset nainen maksattaa miehellä. Nainen haluaa asua miehen kanssa yhdessä vain siksi että saa kaiken pakollisen ilmaiseksi, ja omat rahat voi törsätä rytkyihin ja naamamaaleihin.

[/quote]

Meillä juuri näin ja hyvin toimii. Mieskään ei ole koskaan valittanut. Hyvä diili!

Vierailija
8/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa olla aina maksaja, ja silloinkin muija naukuu jos ostan halvempaa juustoa tms, koska mun pitäisi tarjota hänelle elintaso! Ite pistää surutta menemään yli 50euroa johonkin naamarasvaan, vaikka sillä rahalla sais juustonsa ja paljon muuta. Järkipuhe ei auta, ei..

Vierailija
9/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:30"]

Vituttaa olla aina maksaja, ja silloinkin muija naukuu jos ostan halvempaa juustoa tms, koska mun pitäisi tarjota hänelle elintaso! Ite pistää surutta menemään yli 50euroa johonkin naamarasvaan, vaikka sillä rahalla sais juustonsa ja paljon muuta. Järkipuhe ei auta, ei..

[/quote]

Asiat olisi pitänyt ehkä sopia jo seurustelua aloittaessa, siis ettet aio elättää ketään.

Vierailija
10/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
11/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:30"]Vituttaa olla aina maksaja, ja silloinkin muija naukuu jos ostan halvempaa juustoa tms, koska mun pitäisi tarjota hänelle elintaso! Ite pistää surutta menemään yli 50euroa johonkin naamarasvaan, vaikka sillä rahalla sais juustonsa ja paljon muuta. Järkipuhe ei auta, ei..
[/quote]
Jätä se sika!

Vierailija
12/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen rahaa vuokraan, sähkölaskuun, puhelin- ja nettilaskuun sekä ruokaan. Joskus myös vaatteisiin ja kenkiin. Onneksi on työpaikka ja palkka.

t. Nainen

Vierailija
13/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan tuhlaa sellaisiin. Olen kulkenut itse asiassa jo ainakin kolme talvea kumppareissa, 7e tokmannilta. Enkä ole meikannutkaan vuosikausiin. Ja miettisin varmaan kuinka paljon sen kalliin rasvan hinnalla saa tarjouskaljaa. Enkä ole koskaan käynyt Ruotsia pidemmällä. Tosin minä olenkin sinkku.

Vierailija
14/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunut kenenkään kanssa yhdessä, enkä aio. Kukaan ei ole joutunut kustantamaan elämääni. Tienaan paremmin kuin keskivertomies. Kenkiä ostain vain käytännöllisistä syistä ja kaikenlaista shoppailua vihaan. Meikkaan vain juhliin. MUTTA olen silti nainen. Miesasiamiehelle kaikki naiset ovat kuitenkin keskenään tasan samanlaisia, tästä paradoksista huolimatta:

Miesasiamiehet inhoavat minun kaltaisiani 'tuulipukuamatsooneja' ja kirjoittelevat katkerina keskustelupalstoilla, kuinka virottaret ja venakot sentään huolehtivat ulkonäöstään ja pukeutuvat seksikkäästi ja kauniisti säällä kuin säällä. Silti sekään ei ole hyvä, että nainen laittautuu ja käyttää rahansa vaatteisiin ja kenkiin. Tuon miesasiamiehen ihaileman huolitellun, naisellisen, trendikkään, kalliin ja kauniin ulkonäön pitäisi tulla naiselle ilman mitään hintaa ja vaivannäköä. Miesten logiikkaa parhaimmillaan :)

Vierailija
15/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkkunainen ja ehkä just siksi, etten ostele ripsenpidennyksiä ja hörhelöitä. Rahaa oletettavasti on enemmän kuin Ap:lla. Ap, haluatko lainata?

Vierailija
16/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:30"]

[/quote]

jätä se lehmä

Vierailija
17/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua tarjota elintasoa vaimolle. Silti mies ei halua itseään paremmin tienaava vaimoa. Sekin risoo. Never hyvä.

Vierailija
18/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vittu halua, muija ne kuitenkin käyttäs!

Vierailija
19/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on sika, niin mikä eläin kuvaisi parhaiten naista 

Vierailija
20/49 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, elikkäs...

Parisuhteessa ollessani miehelle ei todellakaan olisi kelvannut mun meikkaamattomuus ja rento pukeutuminen, just ja just menetteli että olin pari päivää ilman pakkeleita jos ei tullut poistuttua mihinkään. Periaatteessa valitusoikeutta ei olisi ollut, kun hän ei mitään maksanutkaan. Ei siis myöskään ruokia, vuokria ymv, vielä vähemmän meikkejä ja vaatteita. Enpä tuota sitten jaksanut katsella.
Ihan kaikkea ei voi saada. Jos haluaa naiseltaan tietynlaisen ulkonäön, jonka ylläpitäminen maksaa rahaa, ei voi olettaa sen tulevan ilmaiseksi. Jos ei halua, ottaa sitten naisen joka ei ostele niitä kenkiä, vaatteita ja meikkejä. Useimmilla tämä jälkimmäinen kuitenkin aiheuttaa ulinan ulkonäköön liittyen. Rahat vai ulkonäkö, molempia on hankala saada. Ja vaikka saisitkin, valittaisit sitten jostain muusta, kuten siitä kuinka muija ei suostu tekemään kaikkia kotitöitä sataprosenttisesti yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi