Mies kutsunut kavereitaan juhlimaan synttäreitä, vaikka en haluaisi
En halua mitään meluremmiä tänne, mahtavatko kaikki olla edes rokotettu. Minulta mitään kysymättä kutsui 4 kaveriaan meidän kotiin. Ärsyttää.
Kommentit (14)
Lähde siksi aikaa pois, jos ärsyttää!
Totta kai saa juhlia omassa kodissaan ja kutsua ystäviä. Vaikutat kontrollifriikiltä muijalta, joka hyvin pian on yksin.
No laita ovi lukkoon. Sun koti, saat päättää.
Lähet meneen sieltä, etkä droppaa äijien tunnelmaa.
Myös sun koti. Mies voi maksaa sulle hotellin ja hemmotteluhoidot jos joudut lähtemään kodistasi pois. Niin mun mies tekee.
No voi voi kun et olekaan nyt huomion keskispisteenä. Jaxuja!
Mene hotelliin siksi aikaa, nauti ja rentoudu!
Mutta mikä siinä on että kun nainen kutsuu kaverinsa kylään ja mies joutuu kuuntelemaan sitä kotkottavaa kanalaumaa niin se on ihan ok?
Mutta jos mies tekee saman ja kutsuu muutaman kaverin kylään alkaa heti parkuminen että on paska mies eikä kuuntele ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No laita ovi lukkoon. Sun koti, saat päättää.
Ei taida ap asua yksin. Pitäisi kyllä, jos puolison kavereiden kyläily on ongelma.
"Mahtavatko kaikki olla edes rokotettu"
Eli tämä on provo. Ei kukaan täysijärkinen vedä rokotetta tällaiseen keskusteluun.
Mene ovelle vaatimaan rokotustodistus ja tee vielä pikatesti (tuovat mukanaan) ennen kuin annat luvan juhlia. Sitten vain relaat ja menet kävelylle tunniksi. Tulet kotiin ja pyöräytät kaffitarjoilut juhlaporukalle. Tänään voitte katsoa Psykon teĺķkarista yhdessä. Ukot voivat juoda pari kaljaa samalla. Jos ärsyttää, mene välillä parvekkeelle hengittämään raikasta ilmaa.
Mulla tänään alko kans nii ärsyttään, kun olen ollut illassa ja asunto sotkunen ja tänään halusin levätä, niin eiköhän mies pyytänyt naapurit meille. Itse selvinpäin.
Ei kiinnosta yhtään!
Näin introverttinä olen todennut, että paras kumppani itselleni ei ole sosiaalinen ekstrovertti. Raskasta se jatkuva sosiaalistaminen.
Teidän ap kannattaa sopia yhteiset pelisäännöt. Se on ok, jos toinen haluaa vieraita kotiin silloin tällöin. Mutta tuollaiseen juhlimiseen täytyisi kyllä kysyä toisenkin mielipide.
Muistan kerran kuinka itselläni olisi ollut seuraavana aamuna viideltä herätys töihin. Mutta toinen oli lomalla ja halusi pari kaveriansa kylään. Siinä sitten naukkailivat ja mun unet jäi viiteen tuntiin.
No, rajojen laittamisen onneksi oppii kantapään kautta. Ja tuo suhde on onneksi jo entinen.
Kenen synttäreitä?