Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetteletkö noloja tekstareita kännissä? miten tästä selviää..

Vierailija
02.11.2014 |

Puuh, meninpä eilen sitten hirveässä humalatilassa pistämään säädölle tekstiviestejä... hävettää ihan hirveästi ja tuntuu etten tätä kehtaa enää ikinä nähdä. 

Pistääkö täällä kukaan muu kännissä noloja tekstareita ihmisille? Mikä on nolointa mitä olet tekstarilla jollekkin laittanut? Nyt tarvitaan vähän vertaistukea :D

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 13 ei ollut ollut jälkimmäisen tyypin kanssa missään yhteyksissä lähes puoleen vuoteen ennen noita viestejä.:D

Vierailija
2/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:04"]

Niin tuttua. Olen vongannut varattua miestä kavereineen baariin usealla viestillä ja sitten, kun mies vastasi, että on jo nukkumassa, haukuin luuseriksi.

Kerran olin baarissa, joka toisen säädön asuintaloa vastapäätä. Lähetin hänelle nonstop 20 samanlaista viestiä, että odotan häntä ulkona.

[/quote]

Ihanaa kiitos! :'D Tuliko tuo säätö lopulta käymään ulkona? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tykkään tästä ketjusta :D
2

Vierailija
4/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ees et oisin lähettänyt tätä, mutta seuraavana aamuna näin lähetetyt-kansiosta, että olin laittanut eksälle viestin joka alkoi ihan normaalisti kuulumisilla mutta viestin lopussa meuhkasin sekopäisenä naapurin ladon lehmistä ja savuavasta katosta.

Asun keskellä kaupunkia, naapurissa ei ole latoa. Ihan kuin joku olisi napsahtanut mun päässä kesken viestin kirjoittamisen. Nyt jo naurattaa, mutta sillon hävetti ihan kamalasti. :D

Vierailija
5/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, että lähettelette niitä ja vielä käsittämättömämpää on hävetä sitä! Rakkaus on vakava asia, miksi sen toivominen toiselta on aina asia, mitä kuuluu hävetä? Ja toisinpäin, jos ette itsekään hyväksy tekoanne, niin miksi teette niin? Veikkanpa siis, että salaa toivotte, että tuollainen olisi ihan sallittua ja jees. Kuten se onkin. 

Vierailija
6/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee läheteltyä ja ihan selvin päin!

Vierailija
7/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, ap - minulla oli ennen tapana lähetellä noloja tekstareita ihan selvinpäin :D

Vierailija
8/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:09"]

En muista ees et oisin lähettänyt tätä, mutta seuraavana aamuna näin lähetetyt-kansiosta, että olin laittanut eksälle viestin joka alkoi ihan normaalisti kuulumisilla mutta viestin lopussa meuhkasin sekopäisenä naapurin ladon lehmistä ja savuavasta katosta.

Asun keskellä kaupunkia, naapurissa ei ole latoa. Ihan kuin joku olisi napsahtanut mun päässä kesken viestin kirjoittamisen. Nyt jo naurattaa, mutta sillon hävetti ihan kamalasti. :D

[/quote]

:DDDD

Vierailija
9/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa vielä tässä, että minä sain kerran todella hämmentävän kännipuhelun. Minulle siis soitti viikonloppuna keskellä yötä väärään numeroon täysin tuntematon mies, joka luuli puhuvansa "Päiville". En muista enää mikä naisen oikea nimi oli, enkä muista sitäkään mitä kaikkea mies höpötti, mutta kävi selväksi, että a) miehellä tulisi olemaan seuraavana aamuna karmea krapula, ja b) mies oli mielettömän rakastunut "Päiviin". Yritin välillä sanoa, että en ole "Päivi", mutta mies ei uskonut. Kohteliaasti yritin vähän aikaa kuunnella vuodatusta, kunnes löin luurin korvaan. Mies yritti vielä soitella, mutta laitoin kännykän pois päältä. Seuraavana aamuna tarkistin numeron tiedustelusta, ja se oli tosiaan täysin tuntematon ihminen eri puolelta Suomea.

Näinkin hyvin voi siis käydä: kännipuhelut eivät tavoita oikeaa kohdetta, joten no harm done :D

Vierailija
10/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kerran olin tuppautumassa baarin jälkeen silloisen säädön luo yökylään ja pommitin viesteillä. Mies vastaili kyllästyneenä ja sanoi menevänsä nukkumaan, joten en voi tulla. Tämän jälkeen muistaakseni haukuin miehen ihan lyttyyn ja lähdin dramaattisesti kävelemään kotiin päin :D 

2.  Olin joitakin kuukausia aiemmin jättänyt poikaystäväni, koska suhde oli ihan täysin tuhoontuomittu, mies oli ärsyttävä roikkuja. Noh, humalassa musta tuli tosi hellyydenkipeä ja ajattelin sillon, että nyt on saatava mies kun mies :D Lähetin tälle exälle piiiitkän vuodatusviestin kuinka ikävöin häntä yms. Loppuun totesin, että vaikka miehellä on pieni penis, hän on silti ihana. 

Nykyään en käytä alkoholia :D

Vierailija
11/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:23"]

1. Kerran olin tuppautumassa baarin jälkeen silloisen säädön luo yökylään ja pommitin viesteillä. Mies vastaili kyllästyneenä ja sanoi menevänsä nukkumaan, joten en voi tulla. Tämän jälkeen muistaakseni haukuin miehen ihan lyttyyn ja lähdin dramaattisesti kävelemään kotiin päin :D 

2.  Olin joitakin kuukausia aiemmin jättänyt poikaystäväni, koska suhde oli ihan täysin tuhoontuomittu, mies oli ärsyttävä roikkuja. Noh, humalassa musta tuli tosi hellyydenkipeä ja ajattelin sillon, että nyt on saatava mies kun mies :D Lähetin tälle exälle piiiitkän vuodatusviestin kuinka ikävöin häntä yms. Loppuun totesin, että vaikka miehellä on pieni penis, hän on silti ihana. 

[/quote]

Toi eka juttu kuulosti ihan siltä, että minullekkin voisi käydä noin! Vastasko tuo kakkos jutun exä mitään? :D

Vierailija
12/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin hirrrrveässä kännissä baarista tyypille, jonka kans olin ollut kerran sängyssä ja hiukan viestitellyt/mesetetty hyvin satunnaisesti silloin tällöin. Olin salaa mennyt ihastumaankin, vaikka juttu perustui lähinnä seksiin. Aluksi kysyin,missä on. Ei ollut baarissa tai koko kaupungissakaan. Puhelun lopetuksen jälkeen halusin soittaa uudelleen. Humalaisessa päässäni koitin keksiä puheluun aihetta. Päätin sitten soittaa, että haittaako jos tapailen muitakin!!! Ja jos olen muidenkin kanssa sängyssä!!! Voi luoja, kun siellä vessassa; jossa soitin, oli muitakin... Ja mitähän tyyppikin ajatteli, kun ei meillä ollut oikein mitään kovin vakavaa...Hävetti ihan sairaasti...

Vierailija
13/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:09"]

[/quote]

Pilvessä?

Vierailija
14/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asia pitää vaan kääntää itselleen eduksi. Laitoin taannoin humalaisen avautumisviestin yhdelle työpaikkasäädölle ja tämä ylimielinen apina kehtasi seuraavana maanantaina kysyä, hävettääkö minua. Katsoin urpoa kuin halpaa makkaraa ja kysyin, näytänkö minä joltain vitun "iiik! oon teini ja mua hävettää!"-ääliöltä. Oli pojalla vähän suuret luulot itsestään.

Vierailija
15/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:23"]

[/quote]

Toi eka juttu kuulosti ihan siltä, että minullekkin voisi käydä noin! Vastasko tuo kakkos jutun exä mitään? :D

[/quote]

Ei sanaakaan :D seuraavan kerran kun sattumalta törmättiin, oli aika jäätävä tunnelma

Vierailija
16/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä naiset teidän itsekunnioitus??? Järkyttävää luettavaa!

Vierailija
17/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
18/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:33"]

Missä naiset teidän itsekunnioitus??? Järkyttävää luettavaa!

[/quote]

Pöh, älä ole noin tosikko. Minusta tuollaiset elämän pienet noloudet ovat elämän suola. Niitä ei-niin-kuolemanvakavia kommelluksia, joille voi joskus nauraa vedet silmissä.

Vierailija
19/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette mahtavia :D

Vierailija
20/78 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:04"]

Niin tuttua. Olen vongannut varattua miestä kavereineen baariin usealla viestillä ja sitten, kun mies vastasi, että on jo nukkumassa, haukuin luuseriksi.

Kerran olin baarissa, joka toisen säädön asuintaloa vastapäätä. Lähetin hänelle nonstop 20 samanlaista viestiä, että odotan häntä ulkona.

[/quote]

Ihanaa kiitos! :'D Tuliko tuo säätö lopulta käymään ulkona? :D

[/quote]

Ei, ei vastannut mitään....ihme...:D

t.13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan