Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut koskaan haukkuja rinnoistasi?

Vierailija
02.11.2014 |

Ovatko miehet liian pinnallisia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan. Exä asetteli tissejäni eri asentoihin ja mietti missä kohdassa ne näyttäisivät paremmalta. Olisi pitänyt tissien olla ylempänä ja lähempänä toisiaan....

Sanottakoon vielä että minulle ei ikinä ole kauniita tissejä ollut mutta siitä huolimatta hyviäkin suhteita. Monia miehiä ei sen enempää tissit kiinnosta, riittää kun ne on. Tai sitten minulle ei ole niitä tissimiehiä sattunut :D Mutta juuri sen takia olenkin sitä mieltä että mitä järkeä olisi käyttää toppauksia/pushuppeja, ja niillä herättää niiden miesten kiinnostus joita tissit erityisesti kiinnostaa, ja aiheuttaa heille pettymys, ja joutua sitten tilanteeseen missä mun tisseistä tulis ongelma. Mielummin vedän puoleeni niitä miehiä joita viehättää peppu/kasvot/silmät/luonne tms

Vierailija
22/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös exä sanonut että muuten olen täydellinen nainen hänen makuunsa, mutta rinnat ovat liian pienet. Olen pienirintainen, joten myös naisilta, varsinkin yläkoulussa, on tullut negatiivista palautetta. Eipä siihen itse voi luonnollisesti vaikuttaa :D

Vierailija
24/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haukkuisi rintojani? Vielä viiden lapsen jälkeenkin ne kelpaavat...

Vierailija
25/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:47"]Exä sanoi, että voisivat olla isommat. Ihan kuin rintojen kokoon voisi itse vaikuttaa. Ei kukaan järkevä mies varmasti arvostelisi naisen rintoja noin. Sama kuin olisin sanonut exälle, että voisi tuo sun kalusikin olla isompi. [/quote] Samaa minunkin entinen mieheni sanoi. Koko ajan jankkasi, että silarit olisi jossakin vaiheessa hyvä ottaa. Eron jälkeen vielä tokaisi, että kasvata tissit!

[/quote]

Kamalia miehiä! Kai vastasit tuolle eron jälkeen kommentoijalle, että kasvata sinä aivot!
[/quote]

Taisin vastata!

Vierailija
26/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kauheiksi ketunnokiksi on sanottu. Eihän ne nätit ole, mutta voisit pitää asian omana tietonasi.

Vierailija
27/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 16:53"]

Yksi mies sanoi, että kun vähän roikkuu ja exällä oli kiinteemmät. Ei ollut muutenkaan kovin välkky mies.

[/quote]

Mullekin on sanottu roikkumisesta, exään ei sentään verrannut. Olikohan sama sankari...

Vierailija
28/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran yläasteikäisenä yksi poika sanoi laudaksi ja mieheni sanoi meidän seurustelun alkuaikoina, että "tissit voisi olla vähän isommat".

Ja joo, on pienet tissit (70b), mutta ihmeesti en tuon enempää ole negatiivista niistä kuullut.

Vierailija
29/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin mies sanonut "vois olla vähän isommat". Itse olen tyytyväinen koska tykkään pienistä rinnoista ja jos jollekin isot tissit on iso asia, mun kanssa ei sitten varmaan tarvi väkisin roikkua.
Melkein naurattaa kun kommentoidaan tyyliin "olisit täydellinen, mutta" ja sitten sanotaan, minkä pitäisi olla eri lailla. Kuka idiootti edes sanoo noin kellekään?

Vierailija
30/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut haukkuja rinnoistani, kehuja useinkin. Monet miehet ovat toki (liiankin) pinnallisia, eivät kaikki. 

Vierailija
31/31 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä kyl uskoo että niiltä saattaa tulla mitä vaan kommenttia. Mutta naiset! Miksi haukutte toisten naisten tissejä?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän