Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset olivat ensitreffisi nykyisen kanssa?

Vierailija
02.11.2014 |

Toi vei mut mäkkärin autokaistalta hakee ruokaa. :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivän iltana mentiin leffaan. Mä asuin kauempana kaupungista ja vaikka lähdin oikeasti ajoissa ajamaan kohti kaupunkia, jouluillan muut ajelijat olivat sitä mieltä että valtatiellä kuuluu ajaa 60 km/h koska on pimeää ja vähän ripsoi lunta. No siinä sitten köröttelin jonossa. Sain auton parkkiin ja ilmoitin miehelle että menee tarkoille, mut tulossa olen. Elokuvan (no ok, mainosten) alkamisaika oli 18.00, mä ehdin puolijuoksulla leffateatterin ulko-ovelle, jossa mies odotti, 17.57. Eihän siinä ehtinyt näkemään kunnolla koko miestä, olimme ns. tavanneet Suomi 24:n treffipalstalla ja vain kirjoitelleet siihen mennessä.

Elokuvan jälkeen käveltiin avoinna olevaan pubiin kahville ja mä olin aivan myyty miehen sinisistä silmistä ja hymystä. Istuttiin pitkään pöydässä ja lopuksi mies saattoi mut autolleni, puolivälissä matkaa otti kädestäni kiinni. Kun menin autoon, emme suudelleet tai mitään. En tiennyt yhtään mitä mies ajatteli minusta, olin olettanut että hän haluaa kähmiä enemmänkin. 
Sain häneltä kuitenkin viestin tunnin päästä; halusi tietää olinko päässyt kotiin. Ja tietää, haluaisinko tavata uudelleen seuraavalla viikolla. 

Sen jälkeen tapailimme, kun lapsenvahdin sain, töitten jälkeen kahvilassa. 

Ensisuudelman vaihdoimme vasta muutaman viikon jälkeen.

Vierailija
22/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:58"]

Ajelin tapaamaan häntä vanhempiensa luokse. Ehdotin sitten että lähdetäänkö jonnekin ajelemaan kun ei viitsinyt treffejä siinä vanhempien pihassa pitää. Kyselin että ajaako hän, ja lähdetäänkö hänen autollaan.

No ei ajanut, oli ryypännyt. Ja myöhemmin selvisi ettei hänen autollaankaan voitu lähteä koska bensa maksaa ja hänen autonsa kuluttaa paljon, ja luultavasti minua ei voisi päästää autonsa rattiinkaan.

Siis käytiin vähän pyörimässä kylällä, ja vein takaisin kotiin. Siellä se on tälläkin hetkellä, 6 vuotta myöhemmin.

[/quote] Niin ja siis olen tapaillut vieläkin, tosin taas vähän siinä hilkulla että ei enää...

[/quote]

6 vuotta tapailua?

[/quote] Niin. Mitäs sitten? Luulettekos että ottaisin luokseni asumaan ilmaiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustimme eri puolilta maailmaa erääseen eurooppalaiseen kaupunkiin ensitapaamiseen, ja vietimme ihanat 5 päivää yhdessä. Sen minkä jo tiesi sydämessä varmistui tuolloin. 

Vierailija
24/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:25"]

Tavattiin yhteisten ystävien kautta, ja oltiin jo juteltu jossain illanvietoissa mutta ensitreffeille mentiin leffaan. Olin aiemmin jossain vaiheessa selittänyt hänelle mitä irttareita valitsen kaupassa (joo, kyllä mä tiedän miten miehet hurmataan: puhumalla karkeista), ja hän tuli paikalle ihan täydellisen karkkipussin kanssa. Olin otettu, että hän oli kuunnellut niin tarkkaan jotain tuollaista höpötystäni.

[/quote] No oho, tuo onkin jotenkin jo sairasta ja epäilyttävää. Mulla on lähinnä kokemusta että mies ei opi 6 vuodessakaan etten halua pitsaa jossa on ananasta.

[/quote]

Ai, mulle tuli silloin tosi mukava olo kun toinen oli selvästi tykännyt musta niin paljon että oli kuunnellut tuollaisia hölmöjä juttujani, ja ne tulivat mieleen siinä ennen treffejä ja päätti sitten ilahduttaa minua. Vähän paha mieli tuli sun puolesta sen sijaan tuosta, että mies ei opi kuudessa vuodessa mitä ei halua pitsaan. Vähän tulisi sellainen välinpitämätön fiilis tuosta mulle.

Vierailija
25/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 20:25"]

Tavattiin yhteisten ystävien kautta, ja oltiin jo juteltu jossain illanvietoissa mutta ensitreffeille mentiin leffaan. Olin aiemmin jossain vaiheessa selittänyt hänelle mitä irttareita valitsen kaupassa (joo, kyllä mä tiedän miten miehet hurmataan: puhumalla karkeista), ja hän tuli paikalle ihan täydellisen karkkipussin kanssa. Olin otettu, että hän oli kuunnellut niin tarkkaan jotain tuollaista höpötystäni.

[/quote] No oho, tuo onkin jotenkin jo sairasta ja epäilyttävää. Mulla on lähinnä kokemusta että mies ei opi 6 vuodessakaan etten halua pitsaa jossa on ananasta.

[/quote]

Ai, mulle tuli silloin tosi mukava olo kun toinen oli selvästi tykännyt musta niin paljon että oli kuunnellut tuollaisia hölmöjä juttujani, ja ne tulivat mieleen siinä ennen treffejä ja päätti sitten ilahduttaa minua. Vähän paha mieli tuli sun puolesta sen sijaan tuosta, että mies ei opi kuudessa vuodessa mitä ei halua pitsaan. Vähän tulisi sellainen välinpitämätön fiilis tuosta mulle.

[/quote] No joo, se olikin sellainen katkera sarkastinen viesti. Mutta tuntuisi äkkiseltään että varsin harvinaista tuollainen sun kokema tarkka kuunteleminen ja ajatteleminen, jopa siis ensitreffeillä.

Vierailija
26/26 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Kalliossa, ja mies tuli hakemaan mua. Ei ollut mitään erityisiä suunnitelmia, niin mentiin sitten lähimpään baariin. Ei ollut erityisesti tarkoitus juopotella,  mutta oli lauantai-ilta ja niitä baareja siinä, eli baarikierroshan siitä sitten tuli. Lopulta oltiin aikamoisessa tuiskeessa ja mies tuli mun luokse yöksi. Ehdittiin tietysti tutustua siinä baareissa istuskellessa, että ei ne treffit nyt pelkästään mitään ryyppäämistä ollut. Hauskaa oli ja on edelleen, nyt 10 vuotta myöhemmin ollaan yhä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi