Mieheni ei suostu kasvattamaan viiksiä!
Sanoin että miettii omalle kohdalleen jos sairastuukin syöpään. Karma is the bitch! :(
Kommentit (11)
Enpä tiennyt että viiksien kasvattaminen ehkäisee syöpää.
Ehkä siksi naisilla on paljon enemmän rintasyöpää kuin miehillä.
Mä sain mun miehen kasvattamaan, ehdotin ja se sano et okei. Ihana mies mulla <3
Ja kyllä, tällä mitatan hyvän miehen arvo ;) :D
Olen suunnattoman helpottunut, ettei mies tänä vuonna osallistu tuohon Movember-hömppään. Meinasin saada slaagin viime vuonna, kun ilman mitään ennakkovaroitusta heräsin sileäposkisen miehen vierestä. Oli ajanut partansa pois ja naama näytti ihan siniseltä, aurinkoa kun se ei ole nähnyt moneen vuoteen. Yhh!
Älä nyt sano että vielä suutuis miehelle kun ei suostu kasvattaaan viiksiä? Eiköhän hänellä ole oikeus ihan itse päättää kasvattaako vai ei. Ja jos ei halua kasvattaa ei se tee hänestä huonompaa eikä varsinkaan paranna syöpää.
Älkää vaatiko ja armahtakaa ainakin ne miehet, joilla viikset ei kasva kunnolla. Kauhean näköiset semmoiset haiven siellä haiven täällä mallit...
Heti kun miehesi saa määrätä sinun karvoituksestasi, voit vaatia samaa häneltä.
Liimaa sille rainbowin kalapuikot naamaan kun nukkuu!!
No voi kamala. Miesten eturauhassyöpäjuttuihin tuskin vaikuttaa sitä tai tätä se, onko sun miehellä ylähuulessa muutama haiven vai ei. Mieti jos naisten pitäisi aina kerran vuodessa rintasyöpätietoisuuden lisäämiseksi vaikka kulkea ilman rintsikoita kuukausi ja sitten hirveästi kritisoitaisiin, jos joku ei haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:52"]
Sanoin että miettii omalle kohdalleen jos sairastuukin syöpään. Karma is the bitch! :(
[/quote]
ja viiksilläkö sen ennaltaehkäisee?
Movember on hyvin rajattu, eturauhassyöpään keskittyvä keräys. Meillä suvun miehillä on ollut muita, joten en minäkään sitä pidä ykkösasiana, vaikka sinällään kannatan kaikkea tietoisuuden lisäämistä miesten taudeistakin.