Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin ihmiseen joka vihaa minua

Vierailija
18.09.2021 |

Miksi näin piti käydä? Tätä on jatkunut jo liian kauan ja haluaisin vapauttaa tunteeni etsimään jotain josta voi jotain tullakin mutta ei.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä menneisyydessäsi ja arvoissasi on semmosta mitä hän vihaa? Voitko vähän avata.

Olen ollut nuoruudessani maataloustöissä ja hän ei hyväksy minkäänlaista eläinten tappamista. Syö kyllä itse munia ja maitotuotteita, siellä kukkopojat ja mullikat sekä loppuunlypsetyt päätyvät teuraalle ja tiedän hänen ainakin pienenä onkineen kaloja.

Onko ihastuksesi ollut mitenkään töissä eläinten parissa? Miksi joudutte näkemään? Kuulostaa rajoittuneelta ihmiseltä. Täysin sairasta, että vihaisi menneisyyttäsi. Missä hän itse oli nuorena? Tunsitko hänet jo pienenä vai mistä tiedät onkimisesta?

Tuskinpa siitä oikeasti on kyse. Ap:n oma kuvitelma vain.

"Murhaaja", "eläinrääkkääjä", "hirviö" sanat on kuultu.

Trolli.

Monella muuttuu mieli kun tarkennan niistä eläintenhoitotöistäni että kyse on turkistarhauksesta.

Ehkä se mies on vähän ahdasmielinen, jos vihaa kaikkia jotka ovat olleet turkistarhauksen kanssa tekemisissä. Ei sillä, että itsekään arvostaisin kovin korkealle ko. alaa... Mutta en arvosta broilerikanaloitakaan, enkä silti vihaa tuttaviani jotka kasvattavat broilereita.

Joo, saattaa olla ehdoton monissa asioissa. Sellaisen periaatteen miehen kanssa voisi olla vaikea elää.

Vierailija
42/43 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ahdistavalta ihmiseltä. Tuskin vihaa, mutta en kyllä itsekään haluaisi olla tekemisissä tuollaisen stalkkerin kanssa.

Oletko somessa? Mitä sinä olet sinne laittanut? Vähänkään paneutuva ja päättelykykyinen ihminen saa selville paljon jos ne näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme