Sydämellisin/ nöyrin julkkis, jonka tiedät?
Tarkoitan siis siviilielämässä, esiintymisten tms. ulkopuolella.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:39"]
Mielenkiintoista, että v-mäisistä julkkiksista on monen sivun ketju palstalla, mutta kukaan ei halua puhua hyvää julkkiksista. Mitä se kertoo meistä?
[/quote] Et vissiin ole sitä ketjua lukenut?
[/quote]
Mihin viittaat? Mitä tarkoitat? En ymmärtänyt.
Töiden kautta tulee oltua tekemisissä monien kanssa ja sydämellisimpiä ovat ainakin Elastinen, Jukka Poika, Cheek, Juha Tapio ja Pauli Hanhiniemi. Tai ainakin minun kohdalla yhteistyöt on sujuneet aina tosi lepposasti!
Lauri Tähkä Elokerjuu yhtyeineen (eivät tosin taida tehdä keikkaa enää yhdessä) saa äänen täältä. Työni puolesta olin ennen artistien kanssa tekemisissä kun olin yökerhoissa ym. töissä. Ainakin silloin olivat todella nöyriä ja ystävällisiä. Esimerkiksi kun kysyimme mitä he haluaisivat syödä niin vastaus oli "sitä mitä on/mitä muukin henkilökunta syö". Myös takahuone oli keikan jälkeen todella siisti. Roskat roskiksessa ja pyyhkeet koukuissa. Ei todellakaan ollut niin kaikkien bändien jälkeen. Jäi tunne että kunnioittavat muita ihmisiä.
Myös duudsonit olivat todella miellyttäviä ihmisiä ja erittäin ystävällisiä! Eivät tehneet itsestään mitään numeroa.
En nyt tiedä, lasketaanko Erja Lyytinen varsinaiseksi julkkikseksi, mutta musiikki- ja varsinkin bluespiireissä hän on todella tunnettu ja arvostettu muusikko, kansainvälisestikin. Ja ihan todella mukava ja maanläheinen ihminen. Ystävällinen eikä pienintäkään diivailunelettä mukana.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 13:01"]
Esko Kovero (salkkari Ismo), aivan ihana ihminen. Sydän täynnä kultaa
[/quote]
Onko provoaminen hauskaa?
Mielelläni kuulisin kokemusistasi hänen sydämellisyydestään. Jos niitä omakohtaisia kokemuksia ei yllättäen löydykään, niin meneppä pyörimään Pispalan ja Pyynikin kapakoihin, niin johan alkaa sitä omakohtaistakin kokemusta löytymään hänen "sydämellisyydestään".
Michael Monroe, Ville Valo nyt ainakin. Upeita symppiksiä kumpikin.
Listan alla ylättävän mukava ja huomioonottava Jone Nikula.
Martina Aitolehti on mielettömän auttavainen ja mukava! Samoin Sara La Fontain:)!!
Mochael Monroe. Aivan mahtava tyyppi. Mulla oli joskus kauheena kantamista kaupasta autolle. Michael sattui paikalle ja avas mulle ovet ja herrasmiehenä kantoi pari kassia autolleni asti.
*Michael. Vois pistää lasit päähän niin näkis mitä kirjoittaa. :D
Miten tämä ketju eroaa tuosta aiemmasta mukavin julkkis -ketjusta?
Raipe Helminen oli erityisen mukava ja ystävällinen ihminen, kun hänet joskus pelaajauransa aikana tapasin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 13:01"]Esko Kovero (salkkari Ismo), aivan ihana ihminen. Sydän täynnä kultaa
[/quote]
Humalassa kuulemma kova rähisemään
Tarja Halosen sanon itsekin. Miellyttävä nainen, kun juttelimme.
Jorma Uotinen. Oltiin vähän aikaa samassa työpaikassa, minä ja pari luokkakaveria silloin työharjoittelussa. Jorma tuli meidän kanssa samaan pöytään istumaan lounastauolla ja jutteli meille muina miehinä mukavia, mikä tuntui mahtavalta, kun harkkarina olo tietysti muutenkin oli aika nöyrä kenen tahansa edessä. :)