Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vaan halua mennä miehen viereen nukkumaan.

Vierailija
02.11.2014 |

Nukun mieluummin sohvalla, kuin yritän estellä kähmimistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mitä vain, kunhan mieheni ei vain nukkuisi.

Vierailija
2/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa jos nainen estelee kähmimistä. 

Siis 'hyvällä' tavalla. Ei väkisin ottaminen kiihota! 

Voit tulla nukkumaan munkin viereen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta JOKA ilta. Ei jaksa.
Ap

Vierailija
4/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:12"]Olet sairas pihtari. Rakkaus kuuluu parisuhteeseen. Miehesi ansaitsee paremman naisen. Tuollainen kylmä lutka jää lopulta aina yksin. Ja se on oikein.
[/quote]
Oletko puutteessa? :D
Ap

Vierailija
5/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:12"]Olet sairas pihtari. Rakkaus kuuluu parisuhteeseen. Miehesi ansaitsee paremman naisen. Tuollainen kylmä lutka jää lopulta aina yksin. Ja se on oikein. [/quote] Oletko puutteessa? :D Ap

[/quote]

Luojan kiitos, en juuri nyt. ;) Aiemmassa suhteessa joskus olin. Mut jätin sen pihtarin.

Vierailija
6/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:08"]

[/quote]

Estellä? Eikö se ymmärrä puhetta vai onko se kuuro? Kyllä mun mies tajuaa kun sille sanoo että ei nyt tee mieli.

Vierailija
7/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:08"]

[/quote]

Estellä? Eikö se ymmärrä puhetta vai onko se kuuro? Kyllä mun mies tajuaa kun sille sanoo että ei nyt tee mieli.

[/quote]

Jos sitäkin kiihottaa tuo estely. 

Vierailija
8/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"niin myötä- kuin vastoinkäymisissä"

Miehelle normaali seksikertojen määrä on vähintään 5 kertaa viikossa, muuten tulee eturauhasvaivoja. Tokihan sitä voi aina masturboida mutta jotkut naiset eivät pidä tästäkään. Kerran päivässä ei muuten ole mikään ylivoimainen saavutus kenellekään, itse haluan yleensä 2 kertaa. Jos ei halua pitää yllä parisuhdetta, niin miksi sellaiseen kannattaa alunperinkään ryhtyä?

Vierailija
9/9 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:37"]"niin myötä- kuin vastoinkäymisissä"

Miehelle normaali seksikertojen määrä on vähintään 5 kertaa viikossa, muuten tulee eturauhasvaivoja. Tokihan sitä voi aina masturboida mutta jotkut naiset eivät pidä tästäkään. Kerran päivässä ei muuten ole mikään ylivoimainen saavutus kenellekään, itse haluan yleensä 2 kertaa. Jos ei halua pitää yllä parisuhdetta, niin miksi sellaiseen kannattaa alunperinkään ryhtyä?
[/quote]
Kyllä 3-4 kertaa viikossa saa riittää meillä. Sen jälkeen saa mies hoitaa homman ihan itsekseen. Kuulostat kyllä mieheltäni. Huh, onneksi ei tietääkseni palstaile täällä ja makkarista kuuluu kuorsausta :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme