Ei vaan halua mennä miehen viereen nukkumaan.
Nukun mieluummin sohvalla, kuin yritän estellä kähmimistä.
Kommentit (9)
Kiihottavaa jos nainen estelee kähmimistä.
Siis 'hyvällä' tavalla. Ei väkisin ottaminen kiihota!
Voit tulla nukkumaan munkin viereen..
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:12"]Olet sairas pihtari. Rakkaus kuuluu parisuhteeseen. Miehesi ansaitsee paremman naisen. Tuollainen kylmä lutka jää lopulta aina yksin. Ja se on oikein.
[/quote]
Oletko puutteessa? :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:12"]Olet sairas pihtari. Rakkaus kuuluu parisuhteeseen. Miehesi ansaitsee paremman naisen. Tuollainen kylmä lutka jää lopulta aina yksin. Ja se on oikein. [/quote] Oletko puutteessa? :D Ap
[/quote]
Luojan kiitos, en juuri nyt. ;) Aiemmassa suhteessa joskus olin. Mut jätin sen pihtarin.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:08"]
[/quote]
Estellä? Eikö se ymmärrä puhetta vai onko se kuuro? Kyllä mun mies tajuaa kun sille sanoo että ei nyt tee mieli.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:08"]
[/quote]
Estellä? Eikö se ymmärrä puhetta vai onko se kuuro? Kyllä mun mies tajuaa kun sille sanoo että ei nyt tee mieli.
[/quote]
Jos sitäkin kiihottaa tuo estely.
"niin myötä- kuin vastoinkäymisissä"
Miehelle normaali seksikertojen määrä on vähintään 5 kertaa viikossa, muuten tulee eturauhasvaivoja. Tokihan sitä voi aina masturboida mutta jotkut naiset eivät pidä tästäkään. Kerran päivässä ei muuten ole mikään ylivoimainen saavutus kenellekään, itse haluan yleensä 2 kertaa. Jos ei halua pitää yllä parisuhdetta, niin miksi sellaiseen kannattaa alunperinkään ryhtyä?
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 00:37"]"niin myötä- kuin vastoinkäymisissä"
Miehelle normaali seksikertojen määrä on vähintään 5 kertaa viikossa, muuten tulee eturauhasvaivoja. Tokihan sitä voi aina masturboida mutta jotkut naiset eivät pidä tästäkään. Kerran päivässä ei muuten ole mikään ylivoimainen saavutus kenellekään, itse haluan yleensä 2 kertaa. Jos ei halua pitää yllä parisuhdetta, niin miksi sellaiseen kannattaa alunperinkään ryhtyä?
[/quote]
Kyllä 3-4 kertaa viikossa saa riittää meillä. Sen jälkeen saa mies hoitaa homman ihan itsekseen. Kuulostat kyllä mieheltäni. Huh, onneksi ei tietääkseni palstaile täällä ja makkarista kuuluu kuorsausta :D.
Antaisin mitä vain, kunhan mieheni ei vain nukkuisi.