Mun tuttavapiiri on aina ollut kuka missäkin työttömänä,
vanhempainvapailla, opiskelemassa jne ja hauska juttu että nyt kun vouhkataan tätä lamaa niin perhanasti, niin olemmekin joka iikka samaan aikaan pitkissä työsuhteissa :)
Tosi rikkonaisesti ollaan siis tehty lapset, pätkätöitä sun muuta työkokeilua ja lähdetty uusille urille vielä 30 v. synttäreitten jälkeen jokainen ja tässä sitä sitten ollaan nyt - jokainen ihan "kunnon kansalaisena"!
Kommentit (6)
Siis kenestä sä nyt puhut? Kavereistasi?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:05"]
Voi kuinka ihanaa teille, basic pyhäkoulu keskiluokka ihmiset.
[/quote]Just sanoin ettei tosiaan olla mitään basic keskiluokkaa, kuka mitäkin elämänpolkua tallannut. Itse olen esim. "entinen" teiniäiti.
Ai mä luulin(luin) ensin että työttömänä ollessaan ovat olleet vanhempainvapaalla tai opiskelemassa, mietin et miten voi olla työtön mutta samaan aikaan opiskelija :D :D
Hölmö nro 3
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:06"]
Siis kenestä sä nyt puhut? Kavereistasi?
[/quote]Mun tuttavapiiristä, sellaisia ihmisiä jotka olen jo tuntenut kouluajoista ja joista monet lasken ihan lähimmiksi ystäviksikin.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:08"]
Ai mä luulin(luin) ensin että työttömänä ollessaan ovat olleet vanhempainvapaalla tai opiskelemassa, mietin et miten voi olla työtön mutta samaan aikaan opiskelija :D :D
Hölmö nro 3
[/quote]Tarkoitin sitä ettemme ole aikaisemmin olleet samassa taloudellisessa tilanteessa samaan aikaan (esim. kotiäitieinä kaikki tai työttöminä kaikki) ennen kuin nyt - ja kaikki töissä, näin laman keskellä vieläpä.
Voi kuinka ihanaa teille, basic pyhäkoulu keskiluokka ihmiset.