Mikä on riittävä aika seurustella ennen kuin esittelee suvulle ja lapsille?
Mikä on sinun mielestäsi sopiva minimiaika seurustella ennen kuin esittelee kumppanin suvulle ja lapsille?
Kommentit (29)
Riippuu tilanteesta. Lasten iästä jne. 3-vuotias ottaa asian vähän toisin kuin 16-vuotias. Seurustelin aikoinaan yksinhuoltajan kanssa, jolla oli kolme lasta. Pienin tykkäsi minusta kovasti, mutta pari vanhempaa vierasti alkuun. Naisen kavereiden kanssa tulin hyvin toimeen, mutta yhtäkään sukulaista en nähnyt koskaan. Tosin asuivat toisella puolella Suomea.
Ei sek**äkään harrasteta ennenkuin on tutustuttu vähintään 3kk, suvulle voi kyllä esitellä ennen, jos ne tuumaa että pask*, niin vaihtoon menee!
Kumppanini kertoi minusta lapsilleen reilu kuukausi tapaamisemme jälkeen, kun oli selvää, että olemme molemmat tosissamme pitkässä suhteessa. Tapasin lapset noin kuukautta myöhemmin.
Jos suhde on epämääräinen tai jos sitoutumisessa on epävarmuutta kummaltakaan puolelta, olisi parempi, ettei lapsia tapaisi lainkaan.
Vanhempien suhteen kaikki riippuu paljon siitä, millaiset välit heihin ovat.
Jos lapset ovat ottaneet vanhempien eron hyvin tai päässet siitä jo yli ja arkeen vanhempien asuessa erillään niin puolisenvuotta jotta pääsee pahimman ihastusvaiheen yli ensin ja alkaa nähdä toimiiko suhde.
Vähintään 6kk-1vuosi ennen lapsille esittelyä.
Hyvä suhde ei vaadi lapsille esittelyä.
En olisi kertonut vielä silloin, mutta lapset arvasi parin kuukauden päästä.
Syntyyhän lapsiakin vaikka kuinka parin kuukauden seurustelun jälkeen niin ei tästä tarvitse tehdä sen isompaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Syntyyhän lapsiakin vaikka kuinka parin kuukauden seurustelun jälkeen niin ei tästä tarvitse tehdä sen isompaa asiaa.
Kannattaisi tehdä abortti jos seurustellut vasta pari kuukautta.
Kuinka kauan olisit halukas odottamaan, että toinen haluaa tai pystyy esitellä läheisille ja lapsille jos sinun lapset ja suku ovat jo osana yhteistä elämää?
Esittelin miehen lapselle kun oltiin seurusteltu pari viikkoa. Mies muutti sitten aika pian mun luo.
Vierailija kirjoitti:
Esittelin miehen lapselle kun oltiin seurusteltu pari viikkoa. Mies muutti sitten aika pian mun luo.
Aika hätäistä.
Vastasin 6 kk, eli silloin minä olen aina viimeistään jo tiennyt, millä pohjalla suhde on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hätäistä.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hätäistä.
Miten niin?
Parissa viikossa ei tunne ihmistä ollenkaan. Vain ihastunut pintaraapaisu.
Perheen kohdalla heti kun tietää että suhde on oikeasti vakava (3kk paikkeilla). Lapsille täysin heistä riippuen 3kk-1v jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Perheen kohdalla heti kun tietää että suhde on oikeasti vakava (3kk paikkeilla). Lapsille täysin heistä riippuen 3kk-1v jälkeen
Mitä ne lapset on jos eivät nimenomaan perhe. Lapsuuden perhe on sukulaisia, sisaruksia ja vanhemmat, eivät perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hätäistä.
Siinä oli jo pullat uunissa ja uusi rakkauden hedelmä syntyi pian.
Jos ei ole lapsia niin vanhemmille ja suvulle ehkä n. 2kk. Jos lapsia on kuvioissa niin yli 6kk.