Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on riittävä aika seurustella ennen kuin esittelee suvulle ja lapsille?

Vierailija
17.09.2021 |

Mikä on sinun mielestäsi sopiva minimiaika seurustella ennen kuin esittelee kumppanin suvulle ja lapsille?

Mikä on riittävä aika seurustella ennen kuin esittelee suvulle ja lapsille?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittelin miehen lapselle kun oltiin seurusteltu pari viikkoa. Mies muutti sitten aika pian mun luo.

Aika hätäistä.

Miten niin?

Parissa viikossa ei tunne ihmistä ollenkaan. Vain ihastunut pintaraapaisu.

Näin se on, mutta kun mies oli asunnoton ja munaa teki mieli.

Vierailija
22/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvulle voi aiemminkin ja lapsille noin puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittelin miehen lapselle kun oltiin seurusteltu pari viikkoa. Mies muutti sitten aika pian mun luo.

Aika hätäistä.

Miten niin?

Miehellä oli kyllä oma talo.

Vierailija
24/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hätäistä.

Miten niin?

Miehellä oli kyllä oma talo.

Nopeasti teki päätöksen luopua siitä ilmeisesti.

Vierailija
25/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 6kk on aika hyvä minimi jos seurustellaan vakavissaan ja kunnolla. Siinä alkaa toista vähän tuntea. Sen kovempi kiire ei pitäisi olla lapsille esitellä koska lapsille ei mielestäni kuulu esitellä keitä tahansa vaan ajan kanssa sellaisia pysyvämpiä suhteita. Puolen vuoden kuluttua kuluttua esittely vaikkapa, että "tässä on Mikael, äidin poikaystävä" muttei mitään uusioperheitä tuolla tahdilla. Vanhemmille ja suvulle voi puolestani esitellä vaikka kuukauden päästä jos niin varma on asiasta tai jos tykkää suvulleen kaikki suhdesäätönsä esitellä...

Vierailija
26/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tuntuu olevan hyväksyttävämpää esitellä mies, kun ovat usein lähivanhempia. Miehen/isän taas pitää odotella pitkäänkin.

Vierailija
27/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tuntuu olevan hyväksyttävämpää esitellä mies, kun ovat usein lähivanhempia. Miehen/isän taas pitää odotella pitkäänkin.

Jos isä tapaa lapsia vaan joka toinen viikonloppu niin ei tarvitse naista esitellä. Nainen voi silloin tehdä jotain muuta ilman miestä.

Vierailija
28/29 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seurustelua takana puolisen vuotta. Mies on minun ja lasteni kanssa tekemisissä melkein päivittäin, mutta minä en hänen lasten kanssa eikä hänen sukulaiset tiedä minusta. Pari kaveria tietää, että seurustelee minun kanssani ja äitinsä tietää, että tapailee, mutta ei ketä.

Lasten ollessa hänellä emme tapaa eikä hänestä yleensä kuulukaan mitään. Kolmen viikon loma alkoi tuntua jo aika pitkältä ajalta olla erillään ilman yhteydenpitoa. On se tietysti viikonloppunakin tylsää, että ei voi "kumppanille" kertoa jos on jotain minkä haluaisi jakaa tai ainakaan ei välttämättä saa mitään vastausta ennen kuin lapset menneet äidilleen.

Vaikea sanoa milloin tilanne tulisi muuttumaan hänen puoleltaan. Voi olla, että ennen sitä kerkiää tilanne muuttua siihen, että olen vapaa. Epätietoisuus jatkosta ja yhteisten loma-aikojen puute rasittaa sen verran. Olisi mukava käydä välillä joku viikonloppureissu tai muuten vaan viettää lomaa yhdessä.

Vierailija
29/29 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seurustelua takana puolisen vuotta. Mies on minun ja lasteni kanssa tekemisissä melkein päivittäin, mutta minä en hänen lasten kanssa eikä hänen sukulaiset tiedä minusta. Pari kaveria tietää, että seurustelee minun kanssani ja äitinsä tietää, että tapailee, mutta ei ketä.

Lasten ollessa hänellä emme tapaa eikä hänestä yleensä kuulukaan mitään. Kolmen viikon loma alkoi tuntua jo aika pitkältä ajalta olla erillään ilman yhteydenpitoa. On se tietysti viikonloppunakin tylsää, että ei voi "kumppanille" kertoa jos on jotain minkä haluaisi jakaa tai ainakaan ei välttämättä saa mitään vastausta ennen kuin lapset menneet äidilleen.

Vaikea sanoa milloin tilanne tulisi muuttumaan hänen puoleltaan. Voi olla, että ennen sitä kerkiää tilanne muuttua siihen, että olen vapaa. Epätietoisuus jatkosta ja yhteisten loma-aikojen puute rasittaa sen verran. Olisi mukava käydä välillä joku viikonloppureissu tai muuten vaan viettää lomaa yhdessä.

Luulisi puolessa vuodessa edes vanhemmille esittelevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi