Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ehkäisyä käytätte te, joille hormonaalinen vaihtoehto ei sovi?

Vierailija
01.09.2006 |

Alkaa usko loppua.. Olen kokeillut kaikkea - paitsi kierukkaa (sitä en aikokaan kokeilla, koska muutenkin ongelmana runsaat vuodot ja välivuodot - voi lääkärin mukaan pahentaa niitä). Nyt on ollut Nuvaring yli vuoden käytössä, mutta tuntuu että sekin vaikuttaa erittäin negatiivisesti mielialaan. Pinna palaa hetkessä, välillä masentaa ilman syytä, seksihalut kateissa jne. Kun olin vuoden ilman ehkäisyä lasta yrittäessä olin kuin toinen ihminen.. Kakkonen ei kuitenkaan olisi nyt ihan heti toiveissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esikoinen on siis 2,5-vuotias, joten ei enää kyse synnytyksen jälkeisestä masennuksesta tms.

Vierailija
2/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähete sterilisaatioon vetämässä. lapsiluku täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei kovin hyvät kokemukset..pitäis laittaa 10 min ennen yhdyntää..no ainakos siinä aikaa kytätään ja sit pitäs laittaa jo uusi jos menee tunti edellisen laitosta ja hotmmat kesken. Puikko myös tekee alapään todella märäksi, silläkin epämiellytävä. Itselle ei myöskään pillerit sovi ja kondomi jotenkin pilaa tunnelman..keinot vähissä..

Vierailija
4/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostu kyllä enää hormonaalista ehkäisyä edes kokeilemaan, niin hirveät sivuoireet kaikista mahdollisista. Kuparikierukkaa kokeilin nyt muuten, poistatin reilun vuoden päästä helvetillisten kuukautiskipujen takia.

Vierailija
5/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä xl-kokoisia ei saa Tampereella kuin stockmannilta. :(

Vierailija
6/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus Englannista sellaisen Persona-laitteen ja siihen kuuluvia ovis-tikkuja. Pissaan liuskaan kun laite pyytää eli noin kerran viikossa, lyön liuskan laitteeseen, joka näyttää vihreää tai punaista. Punaisina päivinä käytetään kumia. Laite on pieni ja helppo kuljettaa mukana, maksoi lähemmäs 100eur, liuskoja saa täältä apteekista.

Vierailija
7/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän epäilytti laittaa, varsinkin kun minipillereistä tulin aivan raivohulluksi... mutta nyt kierukka on ollut kohta vuoden ja passaa ihan hyvin, psyykkisiä sivuvaikutuksia ei ole mutta ajoittain (liittyen kk-kiertoon) on alavatsakipuja. ne kestän kun tämä muuten on tosi ihana ehkäisy: huoleton, varma ja menkatkin on niukentuneet lähes olemattomiksi.

Vierailija
8/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kakkosta ole kuulunut. Tällä hetkellä kakkosen tulo ei ole edes ongelma, joten sen takiakaan en ole viitsinyt stressata ehkäisyllä. Olen miettinyt, että sitten kun lapsiluku on täynnä niin jompikumpi menee sterilisaatioon.

Vierailija
9/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka niukentaa kuukautiset myös ja monilla loppuu ne kokonaan. Ehkäisy hoidettuna viideksi vuodeksi.

Vierailija
10/10 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin testata sitä kuparikierukkaa vaikka mullaki aikas runsaat kuukautiset. ei voi tietää, eihän se kaikilla vuotoa lisää. tähän asti menty keskeytetyllä, mulla kans niitä puikkoja joita sillon tällöin tuupannu. vituttaa toi mies joka saattaa tulla sisään vaikka ollaan sovittu muuta. sitte se sössöttää ettei niitä lapsia niiiin helposti tule. nyt on kaks enkä enempää tosiaan halua ainakaan vielä joten kai sitä on järeämpiin keinoihibn ryhdyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi