Juokseminen vaunujen kanssa?
Haluaisin käydä hölkkälenkillä vauvan kanssa, mutta asento on hiukan hankala ja vauvan meno vaunuissa nytkähtelevää. Onko olemassa jotain joustavaa välikappaletta esim. vyötärön ja vaunun aisan välille? Saisi kädet vapaaksi ja vauvallakin olisi tasaisempi meno, kun jonkinlainen vieteri tasaisi hölkkää.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen juossut kaikkien 4 lapseni kanssa heti kun siihen olen synnytyksen jälkeen pystynyt. Vauva nukkuu ihanasti vaunuissa ja äiti saa hyvän mielen ja kunnon:). Pikkuvauvan kanssa olen juossut tavallisilla vaunuilla, vähän isompien kanssa juoksurattailla tai tavallisilla vaunuilla. Ja välillä olen juossut kahden lapsen kanssa. Jos se on jonkun mielestä tyhmän näköistä niin voi harmi sitten vaan. Ja mitään vaaraa ei myöskään tässä harrastuksessa ole. Minä en ole huomannut haittaavaa nykimistä ihan noissa brion tavallisissakaan vaunuissa. Minkälaisilla vaunuilla juokset? Ja tosiaan jos näiden 10 vuoden aikana olisin käynyt lenkillä silloin kun minulla on lapsenvahti paikalla niin kovin vähiin olisi lenkit jääneet.
Puolimaratonissa en ollut kärkikahinoissa, mutta maaliin tultiin.
AP:n lapsi on jo 12-vuotias, eli tuskin enää viihtyy vaunuissa.