Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vikana kun silmissä sumenee yhtäkkiä ja tasapaino heittää

Vierailija
01.11.2014 |

Kuiitenkin kuulee kaiken ja taju säilyy. Joskus tämä tapahtu kun nousee ylös esim kumarruksista. Usein kuitenkin ihan muuten vain, tasaisesti kävellessä esim.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala verenpaine, sua pyörryttää.

Vierailija
2/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuota aiheuttaa jumissa olevat hartiat ja ruoka-aine allergiat (siis huimaa kun olen syönyt sopimatonta ruokaa esim maito ja peruna minulla). Ja vaivaa pahentaa alhainen verenpaine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan mitä vaan...
aivokasvain, alhainen verenpaine, niska- ja hartialihakset jumissa, verenkiertohäiriö...

Vierailija
4/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolle nopeasta pystyyn nousemisesta seuraavalle huimaukselle on ihan lääketiteellinen nimikin eli ortostaattinen hypotensio. On aivan normaalia ja vaaratonta. En lähtisi todellakaan epäilemään mitään aivokasvainta tai muuta vakavampaa, jos tuo on ainoa oire.

Vierailija
5/5 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:37"]

Minulla tuota aiheuttaa jumissa olevat hartiat ja ruoka-aine allergiat (siis huimaa kun olen syönyt sopimatonta ruokaa esim maito ja peruna minulla). Ja vaivaa pahentaa alhainen verenpaine.

[/quote]

Mulle taas tulee tota epätodellista oloa kahvista. Ei joka eikä joka toinenkaan kerta, vaan ilmeisesti silloin on aina hartiat extra-jumissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi