Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli tuoda Kiinasta pari feikkilaukkua, mutta miten käy

Vierailija
01.11.2014 |

Jos jää tullissa kii ja kuinka todennäköstä on et joltai Shanghain lennolta nyt tulliin napattas?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö?

Vierailija
2/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköistä että jää kiinni, ja silloin kyseessä on ryhtyminen väärennökseen josta sanktiona voi olla sakkoa tahi vankeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös omaan käyttöön saa väärennöksiäkin tuoda, mutta ei mitään cd tai dvd levyjä Ym?

Vierailija
4/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käsilaukuksi reissun ajalle. Ei ne käytettyjä kamoja ainakaan kyttää.

Vierailija
5/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, otat laukut käyttöösi esim. käsilaukuksi yksi lentokoneeseen ja toisiin laitat sisälle jotakin omaa tavaraa. Ei tullimies voi todistaa, että olet tuonut laukut matkalta. Jos aletaan urputtaa niiden aitoudesta, voit sanoa, että olet ostanut Suomesta kirpparilta, etkä ole tiennyt, onko aito vai ei. Joten ei hätää.

Itse toin Hong Kongista aivan ihanan Chanelin laukun. Se on upea kuin mikä.

Vierailija
6/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:31"]Kuule, otat laukut käyttöösi esim. käsilaukuksi yksi lentokoneeseen ja toisiin laitat sisälle jotakin omaa tavaraa. Ei tullimies voi todistaa, että olet tuonut laukut matkalta. Jos aletaan urputtaa niiden aitoudesta, voit sanoa, että olet ostanut Suomesta kirpparilta, etkä ole tiennyt, onko aito vai ei. Joten ei hätää.

[/quote]Ohhoh. Mitä maksoi siellä? :)

Vierailija
7/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta feikkejä, et voi ikinä tietää missä olosuhteissa ne on teetetty. Säästä aitoon, takaan, että tule parempi mieli.

Vierailija
8/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:41"]

Älä osta feikkejä, et voi ikinä tietää missä olosuhteissa ne on teetetty. Säästä aitoon, takaan, että tule parempi mieli.

[/quote]

Aito laukku voi maksaa 4000 euroa ja saman saa laadukkaana feikkinä 400 eurolla. En ikinä laittaisi monta tonnia laukkuun. En minkäänlaiseen.

Vierailija
9/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:31"]Kuule, otat laukut käyttöösi esim. käsilaukuksi yksi lentokoneeseen ja toisiin laitat sisälle jotakin omaa tavaraa. Ei tullimies voi todistaa, että olet tuonut laukut matkalta. Jos aletaan urputtaa niiden aitoudesta, voit sanoa, että olet ostanut Suomesta kirpparilta, etkä ole tiennyt, onko aito vai ei. Joten ei hätää.

[/quote]

Ei se oli Chanelin laukku jos se on kopio. Mielummin Seppälän laukku kuin kopiolaukku. Kaikki oikeasti tyylitietoiset tunnistaa kyllä laukun kopioksi.
Edustat mainiosti paljon puhuttua heikompaa ainesta.

Vierailija
10/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rauhassa, mutta älä useita samanlaisia; vain 1/malli.

ei ole kiellettyä. Piraattiäänitteet on kielletty sitävastoin edes omaan käyttöön.

Vierailija
11/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että et voi tietää mitä myrkkyjä feikkeihin on käytetty. Ja Kiinassa oikeesti käytetään myrkkyjä.

Vierailija
12/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 16:41"]

[/quote]

Aito laukku voi maksaa 4000 euroa ja saman saa laadukkaana feikkinä 400 eurolla. En ikinä laittaisi monta tonnia laukkuun. En minkäänlaiseen.

[/quote]

Kuka hullu maksaa 400 euroa feikistä? WTF?

Vierailija
13/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka ostavat piraattikamaa. Edes köyhänä opiskelijana aikoinaan en olisi ottanut ilmaiseksikaan esim. jotain räkäsiä piraatti cd:eitä tai leffoja. Muutamalla satasellakin saa laadukkaan aidon merkkilaukun. Miksi pitäisi olla joku monen tonnin laukku (edes halpana piraattina) jos siihen ei kerran ole varaa? Lähinnä nolottaisi normaalituloisena kanniskella jotain (muka) tuhansien eurojen laukkua.

Vierailija
14/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosluokan kansalainen, white trash, mitä näitä nyt on... Feikkilaukulla alleviivaat oman yhteiskuntaluokkasi.

Vierailija
15/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toin kans ihanan feikkilaukun Kiinasta. Ei tullimies ole kiinnostunut sinun yhdestä feikkilaukusta. Eli huoletta voit tuoda!

Vierailija
16/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla tekisi mieli tuoda Suomeen feikkilaukkuja? Siis onko se merkki niin tärkeä että olet valmis kusettamaan että sulla on varaa vaikkei ole? Mauttomuuden huippu. Vai myytkö huutiksessa aitona? Ärsyttää.

Vierailija
17/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:02"]Mä toin kans ihanan feikkilaukun Kiinasta. Ei tullimies ole kiinnostunut sinun yhdestä feikkilaukusta. Eli huoletta voit tuoda!
[/quote]

Niin ja maksoin 50 rämpylää, eli 6 e.

Vierailija
18/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:02"]Mä toin kans ihanan feikkilaukun Kiinasta. Ei tullimies ole kiinnostunut sinun yhdestä feikkilaukusta. Eli huoletta voit tuoda!
[/quote]

Niin ja maksoin 50 rämpylää, eli 6 e.
[/quote]

Niin ei se merkki ainakaan mulle ollu se tärkein asia laukussa vaan se, että oli kivannäkönen.

Vierailija
19/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:02"]Mä toin kans ihanan feikkilaukun Kiinasta. Ei tullimies ole kiinnostunut sinun yhdestä feikkilaukusta. Eli huoletta voit tuoda! [/quote] Niin ja maksoin 50 rämpylää, eli 6 e. [/quote] Niin ei se merkki ainakaan mulle ollu se tärkein asia laukussa vaan se, että oli kivannäkönen.

[/quote]

Juu ei varmasti ;)

Vierailija
20/21 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitokin merkkilaukku on aina huono sijoitus - joka tapauksessa kaikki ajattelevat, että se on feikki. Ja feikkilaukut ovat noloja. Ylinpäätään se, että esittää olevansa jotain mitä ei ole, on noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi