Minulle vihjailtiin että olen köyhä kun maksan kaiken käteisellä
Minulla on luottokortti mutta maksan silti mielelläni mahdollisimman paljon käteisellä. Korttia pidänkin yleensä hiukan ylimääräistä. Mitä helvettiä?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:50"]
Häh, köyhillä juuri niitä luottokortteja on, koska eivät muuten saa maksettua kun tili miinuksella.
[/quote]
Näin on.
Nimim: Amexin pisteillä kesällä Jenkeissä käynyt.
[/quote]
Uteliaisuuttani kysyn jos viisumi on tolkuttoman työn takana? Itseänikin kiinnostaisi.
Juutalaisetkin maksaa aina käteisellä
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 17:35"]Joskus ainakin oli niin, että sossun asiakkaan maksoivat kaiken käteisellä, jottei tilillä näy että rahat ovat menneet baariin.
[/quote]
ei niillä sossussa ole aikaa katsoa jokaista tilitapahtumaa. Niitä kiinnostaa vain tulot ja vuokran ja sähkön lasku.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:31"]
Häh, köyhillä juuri niitä luottokortteja on, koska eivät muuten saa maksettua kun tili miinuksella.
[/quote]
Näin on.
[/quote]
Uteliaisuuttani kysyn jos viisumi on tolkuttoman työn takana? Itseänikin kiinnostaisi.
[/quote]
ESTA riittää Suomen kansalaiselle ja sen saat netistä. Vaaditaan vaan se kortti maksuun...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 20:13"]Ei siis saa enää käteisellä maksaa kun luullaan rosvoksi. Dääm
[/quote]
Ei siis saa enää käteisellä maksaa kun luullaan rosvoksi. Dääm
[/quote]
Näin on.