Lisää tähän ketjuun kuolleen/kuolleiden ihmisten nimiä ketä kaipaat †
Henri, Jani, Jami †
Kopioi alotusviestistäni myös risti ja lisää se kuolleiden henkilöiden nimien perään.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:58"]Äiti ♥
[/quote]
Tuo ei ole mikään nimi.
Nosto.
Miksi tälle keskustelulle alapeukkua? Tänään on pyhäinpäivä ja muistetaan vainajia, jotkut ei esim. pääse käymään haudoilla niin voi kirjoittaa kaipauksensa vaikka sitten tänne.
- Aloittaja
Nelli <3 meidän koira, joka kuoli vain pari vuotiaana aivokalvontulehdukseen. :(
Jollekin ei ilmeisesti kelpaa, jos jotain eläintä tai ihmistä muistaa, joku kokee olevansa itse näiden kuolleiden henkilöiden yläpuolella ja kyekäs arvostelemaan sitenkin, kenen muistaminen häntä mielyttää ja kenen ei!
Hyi hemmetti mitä ihmisiä!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:54"]Henri, Jani, Jami †
Kopioi alotusviestistäni myös risti ja lisää se kuolleiden henkilöiden nimien perään.
[/quote]
Miksi risti?
Pakko tulla avautumaan. Olen 22 ja nämä ketjut ahdistavat minua, sillä pelkästään tänä vuonna on lähipiiristä kuollut 7 ihmistä. Jokaista heistä kaipaan. En uskalla edes laskea, miten monta ystävääni on lähtenyt joko oman käden kautta tai tapaturmissa. Ja kun liki päivittäin ikävöin jotakuta niin, että meinaa sydän revetä ja kyyneleet yrittävät nousta...
Äiti ♥