Miksi sinkut ovat hoikkia ja perheelliset läskiä?
Ei selitä syytä edes perinteinen "vapaa-aikana pennun kansa isi tahtoo olla". Eikö sen viisivuotiaankin voi lastata rattaille, rasvata laakerit ja juosta puolituntia kakaransa kanssa?
Perheen äiditkin, aina kuin pullat uunissa. Liekö joka päivä leivonta päivä. Pullat taikinoineen suusta sisään ja perseestä ulos eikä voi lapsia edes kävelylle.
Kommentit (26)
Syy on yksinkertainen. Lapsilisät ja/tai elatusapu, niillä lihoo kun juo lasten rahat siiderillä/kaljalla alas.
Tarkoitatko sinkulla lapsetonta? Entä yksinhuoltajat?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:03"]
Jaa, siksi minä olen läski sinkku, kun en ole haluamassa parisuhdetta! Onneksi tämä yhtälö selvisi:-)
[/quote]
Olin juuri tulossa sanomaan ihan samaa :D
Ap, nyt yleistät. Mulla on ollut oma perhe 35 vuotta ja bmi edelleenki 23. Onhan se noussut vähän alkuaikojen bmi 19:sta mutta silti normaalipainoinen:) Enkä ole koskaan ollutkaan lihavampi
4 lasta, 50+
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 14:18"]Yksinkertaisesti siksi että sinkuilla on koko ajan haku päällä ja siksi pitää olla timmi. Koskee sekä miehiä että naisia.
[/quote] Olen sinkku eikä mulla ole haku päällä :D Käyn salilla koska oikeasti tykkään siitä. Jos olisin parisuhteessa niin kävisin salilla myös siksi, että olisin haluttava kumppanin silmissä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 15:18"]No itse lihoin parisuhteen alusta 10kg ja poikaystävä 15kg. :D sinkkuna ollessa en pahemmin kokkaillut itselleni ja söin tosi huonosti. Tutustuin tuohon ja aloin kokkailla meille tosi usein. Nyt en enää saa hirveästi kokata kun teen liian hyvää ruokaa jota pitää aina ottaa lisää. :D
[/quote]
Se ei ole oarisuhteen syy vaan vika on siinä ettei ymmärretä kohtuuta. Ei ruoka syömällä lopu.
[/quote]
kyllä se periaatteessa on parisuhteen syy kun en itselleni kokkaa vaan miehelle. :D