Pyysin kaveria kylään. Sanoi et katotaan jos tulisin puolenpäivän jälkeen
Kolmelta ei ollut kuulunut mitään ja kyselin et ootko tulossa niin vastasi että poika tuli käymään.
Höh, eikö sit vois laittaa aiemmin viestiä ettei tule 🤔 Ite aina ilmoitan jostuee este.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olen karsinut vuosien aikana kavereistani sellaiset jotka eivät pidä puheitaan ja välitä kellonajoista. Vielä on 3 jäljellä. Ja se riittää.
On kyllä ärsyttävää. Laitoin vaan viestiä et ois kiva jos ilmoittaisit ettet ole tulossa niin ei tarvitse turhaan odotella.
Mut ilmeisesti tuo "katellaan" ei ole lupaus 🤔
Joo, sitten kun lapset muuttavat pois, niin jos ne ilmoittivat tulostaan, menee kaikilla kalenteri uusiksi.
Voin hyvin alkaa sellaiseksi itsekin. Nyt teinejä. Ilmeisesti kaipuu on niin kova. Luonnotonta että vanhukset ei asu perheensä kanssa. Tuhansia vuosia ovat asuneet.
Mutt kaverisi teki IKÄVÄSTI. sano siitä suoraan.
Todella törkeä. Älä pidä tuollaista "ystävää". Hänellä on todennäköisesti muitakin elämänhallintaongelmia. Paras pysyä kaukana.
En tiedä, eikö nuo vaan tajua miten kurjalta tuntuu ettei ilmoita.
Mulla just samanlainen ystävänä.
Sovittu tulosta soittaa, tai viestittää juuri siihen aikaan, kun vierailu olisi ettei pääsekään koska tytär/poika/lapsenlapset tulossa, koira oksentaa-tai paskantanut maton, tyttären koira onkin tulossa hoitoon jne. Joskus vain nukahti/ unohti...
Enää en viitsi edes sopia mitään.
Olen karsinut vuosien aikana kavereistani sellaiset jotka eivät pidä puheitaan ja välitä kellonajoista. Vielä on 3 jäljellä. Ja se riittää.