Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen saanut syrjään 66 000 3 vuodessa.

Vierailija
01.11.2014 |

Olen aika iloinen, mutta tätä en voi kertoa muualla kuin täällä nimettömänä. Olen sijoitanut omaisuuttani ja lisäksi laittanut noin 12000 palkoista säästöön tänä aikana. Arvonnousua on tullut siis 54000.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Kerrotko hiukan sijoitusvihjeitä ;)

Vierailija
2/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:51"]

Nainen olen ja käyn töissä ja olen pienten lasten äiti. Saan keskivertoista palkkaa ja en ole perinyt mitään, joten kaikki on omalla työllä ansaittua.

ap

[/quote]

Hyvä että kerroit olevasi nainen, muuten olisi luultu, että olet mr.lothar. Hän oli eilen radio rockissa kertomassa, kun hän sijoittaa ja niillä rahoilla on rikastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. :)

Vierailija
4/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! :)

Vierailija
5/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies lahjoita varat minulle, jos olet nainen kosin sinua ja vien taivaaseen. Jos olet provo, suksi kuuseen ja ammu ittse. Ps mulla on enemmän rahaa ku sulla, muttei tarvetta kirjoitella moisia pikkusummia palstoille. Tule uudelleen kun summassa on 7 numeroa, niin palkataan sinulle 'sihteeri' jos puolisoa ilman rahaa löydä.

Vierailija
6/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraamalla saisit tuon helposti puolessa vuodessa.

Vierailija
7/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja käyn töissä ja olen pienten lasten äiti. Saan keskivertoista palkkaa ja en ole perinyt mitään, joten kaikki on omalla työllä ansaittua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi