Seiska: PM Marin juhli taas baarissa, biletti Anna Abreun kanssa!
PM taas Seiskan kannessa ja jälleen baarissa. Nyt oltiin Annan kanssa. https://twitter.com/harrtohm/status/1438507097734324239?s=19
Kommentit (48)
Tämä on käsitelty jo silloin kun oli ajankohtainen. Olet aika hidas, ap.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kiinnosta?
EVVK
Ihan kotona olisi nuoren ihmisen kökötettävä.
Mitä sitten.Pitäisikö koko ajan istua Kesärannassa vessaa siivoamassa.
Jengi on unohtanut kuinka tasavallan presidentti Sauli Niinistö KEHTASI mennä terassille Trumpin ja Putinin tapaamisen jälkeen. Siis tasavallan presidentti! Ravintolan terassilla! Iiks.
Hän toki on miespoliitikko, heille on omat säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi miespuoliset poliitikot eivät käy baarissa 🙊
Linkkaas juttu miespääministeristä.
Kun ei niistä tehdä juttuja. Miesten käytöstä ja toimia ei katsos vahdata tällä tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen vkl biletystä ja kotona pieni lapsi.
Lapsi nukkuu tuohon aikaan ja mies vahtii lasta.
Persut touhottaa. Samat tyypit jotka luulevat että eduskunnan istuntosali on kansanedustajan työpaikka ja siellä pitää istua aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Sannalla juopon geenit isän puolelta. Nyt ollaan jännän äärellä.
Juopot eivät juokse puolimaratoneja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sillä aikaa lapselle riittää, eiku...
Emman ikäinen lapsi nukkuu iltaisin yleensä klo 20 eteenpäin. Sanna on nähty kahdesti baarissa perjantaina. Viettää lopun viikonlopun lapsensa kanssa. Markuskin oli mukana viime viikonloppuna. Eli viettää aikaansa lapsensa, miehensä ja ystäviensä kanssa. VAPAA-AIKAANSA.
Täällä taas elämäänsä kyllästyneet ihmiset arvostelemassa, kun perheellinen nainen käy viihteellä, mutta, jos perheellinen mies kävisi viihteellä niin siitä ei nostettaisi tällaista haloota. Sannan lapsella on kotona isä, joka vahtii, miksei äidit saisi koskaan irroitella? Vai onko kyse siitä, että, koska hän on pääministeri ja vieläpä nainen!
Jmalauta mä vihaan ihmisiä.
Joku urpo kehtasi kommentoida, että baareissa käyvä nainen on lapsellinen teini. Mitä ne baareissa käyvät miehet sitten on? Naisten pitäisi viettää vapaa-aikansa kirkossa istuen?`Mitä misogynista pskaa.
Niin....? Sitten...? Itse olen 3 lapsen äiti ja olin viime viikonloppuna baarissa joraamassa ystäväni kanssa. En nää tässä ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsen isä olisi kaksi kertaa saman kuukauden aikana baarissa kaverien kanssa, olisitko yhtä kauhuissasi?
Voi kauhia paikka, miten syntiset harrastukset nuorella naisella onkaan! Hänenhän pitäisi av-mammojen mielestä istua iltaisin körttiseuroissa jakaus keskelläpäätä ja nuttura niskassa ja tissivako piilossa. Ja tietenkin myös ompeluseuroissa neulomassa harmaata villasukkaa miehelleen.
Suksikaa kuuseen kaikkikyylät ja palstoille asiattomia kirjoittelevat! Hyi teitä vahtikoirat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi nukkuu tuohon aikaan ja mies vahtii lasta.
Tuo kommenttihan oli sarkasmia! Että ”Voi kaaaamala kun äiti kävi baarissa”. Mua huolestuttaa, että joku ottaa tällaisen tosissaan. Ei kai kukaan ajattele, että maailma on vielä niin vanhanaikainen, että jonkun 3-vuotiaan äiti ei voisi käydä baarissa?
Sanna Marin on todella lapsellinen ja tyylitön. Pääministerin ei kuulu käyttäytyä noin. Ylimielinen akka, ei ole aikaa juosta Prismassa, mutta terassilla on aikaa litkiä siideriä. Veronmaksajien maksamat aamupalat maistuivat, kun tämä paljastui alkoikin laihdutuskuuri kun ei ollut enää varaa itse ostaa aamupalojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kotona olisi nuoren ihmisen kökötettävä.
Ei se mikään nuori ole.
Yllättävää kyllä, myös pääministerillä on vapaa-aikaa.