Poltin pilveä-mitenkäs imetys?
Olin ekaa kertaa viihteellä vauvan syntymän jälkeen ja humalassa hölmönä poltin pilveä kun en ensin edes tajunnut että se sätkä ei ollutkaan vaan tupakkaa.
Morkkikset on aivan hirveät!!!
Mitenkäs imetys, pitääkö olla kauan imettämättä? Netistä saa huonosti vastauksia tähän kysymykseen. En halua aiheuttaa vauvalle mitään riskejä, joten milloin uskallan imettää? :( vauva on rintamaidon lisäksi saanut korvikettakin mutta en haluaisi lopettaa imetystä.
Olen niiiin vihainen itselleni tästä!!!
Kommentit (34)
Thc hajoaa elimistössä hajoamistuotteiksi, jotka sitten jäävät rasvakudokseen tietyiksi päiviksi tai viikoiksi riippuen yksilöstä. Thc ei sellaisenaan jää elimistöön vaan hajoaa haitallisemmaksi.
Näkee suomalaisen päihdevalistuksen ja propagandan menneen perille. Pilven poltosta ei tule väli- eikä pitkäaikaisia haittoja.
Nyt ihmiset silmät auki ja hyväksykää totuus totutusta huolimatta.
Ap, laita kännykän numero salaiseksi asetuksista ja soita terveysneuvontaan/päivystykseen ja kysy sieltä että kauan kestää että on poissa elimistöstä tuo pilvi. Ehkä siellä tietäisivät tarkemmin? Muistan lukeneeni tutkimuksesta, että mariahuana vaikuttaa ajokykyyn kaksi vuorokautta (eli pidempään kuin esim alkoholi). Eli en nyt inakaan kahteen vuorokauteen imettäisi, mutta onko sittenkään turvallista niin en tiedä, tarkista tuolta terveysneuvonnasta. Tai myös joku huumeiden lopettamiseen tarkoitettu neuvontapuhelin voi myös auttaa (et ole siis narkkari, en sitä tarkoita,m utta heillä on tietoa huumeiden haittavaikutuksista niin ehkä osaavat vastata).
Enemmän siitä tupakasta on haittaa. Kannabis sentään poistaa syöpäsoluja, tupakka tekee niitä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:30"]Lastensuojelu saa yhteystietosi selville, Onnea ja menestystä [/quote] Tähän aikaan jo provoilemassa
[/quote]
Tämä jos joku on oikeaa toimintaa! Apua kun pyytää niin sitä myös saa. Hienoa!
PS. en ole ap. mutta kiitän silti :)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 19:54"]
Mitä tuo THC on kannabiksessa?
[/quote]
Se vaikuttava aine, se, joka aiheuttaa sen päihtymyksen. Kuitu- ja öljyhampussa THC-pitoisuus on matala, mutta THC:tonta hamppua ei voi jalostaa, koska se myös suojelee kasvia.
Kannabis ei kyllä vaikuta (tutkitusti) ajokykyyn ollenkaan.
Lasu tollasesta narkkarihorosta on tehtävä!
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ei kyllä vaikuta (tutkitusti) ajokykyyn ollenkaan.
Älä jauha paskaa IDIOOTTI!
"Kannabiksen käyttö heikentää koordinaatiokykyä, tasapainoa, reaktioaikaa, muistia, tarkkaavaisuutta ja arvostelukykyä. Kannabis vaikuttaa kielteisesti esimerkiksi ajokykyyn."
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:53"]Olen surkea tapaus, tiedän. Haukut olen ansainnut, olen itsekin järkyttynyt siitä kuinka tyhmästi olen toiminut.
Eli uskaltanen jatkaa imetystä normaalisti?
-ap
[/quote]
Kyllä.