Tappoiko poikaystävä Gabbyn?
Gabby Petito, 22 v, matkaili ympäri USA:a kansallispuistoja ihastellen. Matkustusvälineenä oli tytön omistama pakettiauto, jota poika ajoi. Kerran he joutuivat poliisin kanssa tekemisiin matkan aikana, kun sivullinen teki ilmoituksen väkivallasta. Gabby tunnusti läimäyttäneensä poikaystäväänsä. Tapaus ei johtanut suurempiin toimiin.
Lopulta kuitenkin vain poikaystävä palasi kotiin, Gabyn autolla. Gabysta ei ole kuulunut mitään, eikä kukaan tiedä, missä hän on, ja onko hän yleensä hengissä. Poikaystävä kieltäytyy puhumasta poliisille, ja vanhemmat ovat hankkineet hänelle asianajajat.
Menikö riita liian pitkälle, ja poikaystävä esimerkiksi kuristi Gabbyn?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008269686.html
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/gabby-petito-update-m…
Kommentit (5931)
Törkeää että poliisi joutuu koko ajan ajamaan ihmisiä pois Brianin vanhempien talolta, jopa kuuluisiakin. Miten nuo ovat noin sekaisin aikuiset ihmiset?
Jos tekoväline on jalkajousi tms ei poliisi voi yhdistää Brianiin , Moon Goddesseilla on näköjään sellainen. Tekotapa voi olla jokin outo.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekoväline on jalkajousi tms ei poliisi voi yhdistää Brianiin , Moon Goddesseilla on näköjään sellainen. Tekotapa voi olla jokin outo.
Jousi siis
Minua huolestuttaa tuossa kulttikuvassa Gabbystä se että jos liikkeellä on naisten saalistaja oikeasti. Ei olisi eka. Vai onko Dog seonnut jo veloissaan?
Miksi ihmeessä brian ois jättänyt Gabbyn ruumiin tuonne jos olisi itse se tekijä? Heidäthän oltiin nähty päivätolkulla juurikin tuolla. Jotain sellaista on täytynyt tapahtua joka paljasti Brianille että täältä on häivyttävä itse vielä hengissä. Esim jos autolta olisi kadonnut jtain siihen viittaavaa esim se musta pussi tms. jota tekijä olisi käyttänyt kätkemiseen.
Brian taas ois voinut vaan ajaa Gabbyn pois kenenkään huomaamatta alueelta ja ajella minne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä brian ois jättänyt Gabbyn ruumiin tuonne jos olisi itse se tekijä? Heidäthän oltiin nähty päivätolkulla juurikin tuolla. Jotain sellaista on täytynyt tapahtua joka paljasti Brianille että täältä on häivyttävä itse vielä hengissä. Esim jos autolta olisi kadonnut jtain siihen viittaavaa esim se musta pussi tms. jota tekijä olisi käyttänyt kätkemiseen.
Brian taas ois voinut vaan ajaa Gabbyn pois kenenkään huomaamatta alueelta ja ajella minne vaan.
Se tarp taisi olla mukana Brianilla kun samoili metsässä ja liftaamassa:
Baker recounted the alleged story Laundrie told her and her boyfriend: 'This is key information. He said that he had hiked for days along Snake River but looking at his backpack, it wasn't full.
'And he said all he had was a tarp to sleep on.
Eli on lähtenyt se mukanaan autolta. Tarp on siis suojapeite. Se oli auton katolla ja musta. Ellei niitä ollut useampia.
Läheisiin kohdistuneissa murhissa viipyy tekijä ruumiin luona pitkäänkin ja pyrkii mieluusi pitämään lähellään. Ei aina mutta usein. Tunnesiteen takia.
OHO. Jaahs:
Daily Mail:
Top Moab cop takes leave of absence as his officers are investigated over their handling of domestic dispute between Gabby Petito and boyfriend Brian days before she was killed
Moab Police Chief Bret Edge took an indefinite leave of absence on Monday
Vierailija kirjoitti:
OHO. Jaahs:
Daily Mail:
Top Moab cop takes leave of absence as his officers are investigated over their handling of domestic dispute between Gabby Petito and boyfriend Brian days before she was killed
Moab Police Chief Bret Edge took an indefinite leave of absence on Monday
Nyt voitte myös katsoa tuosta kuvasta jossa Brian vas puolen silmän luona hirveä murju: https://www.dailymail.co.uk/news/article-10036757/Top-Moab-cop-takes-le…
Totuus on, etteivät syyttömät ihmiset ensiksi ilmoita tyttöystäväänsä kadonneeksi, välttele poliiseja, välttele kertomasta asioita ja sitten itse katoa.
Vierailija kirjoitti:
Totuus on, etteivät syyttömät ihmiset ensiksi ilmoita tyttöystäväänsä kadonneeksi, välttele poliiseja, välttele kertomasta asioita ja sitten itse katoa.
Tarkoitin siis, että JÄTÄ ilmoittamatta.
Gabby sanoo seliksi lyömiselleen: Hän käski minun rauhoittua mutta minä oen ihan rauhallinen (itkee poissa tolaltaan) Just.
Ihmiset ei tajua tuomitessan Briania että auto oli ajossa, herregyyd! Ei silloin tulla silmille! Eikä autoa voi tiellä ihan heti mihin vaan pysäyttää ees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis, että JÄTÄ ilmoittamatta.
On se jätettävä jos ei voi tietää kuka oli murhaamassa. Ainakin poliisipäällikkö näyttää vetävän pulttia kun asioita tutkitaan. Aika outoa touhua,
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan pollliisi päällikkö ole sittenkin osallistunut?
Bret Edge chose to step away from his position as Moab Police Department Chief on Monday, requesting a leave of absence under the Family Medical Leave Act according to communications director for the City of Moab Lisa Church.
His decision was announced just one week after the city declared the launch of an independent investigation into their officers' handling of a domestic dispute between Brian Laundrie and Gabby Petito, just over a month before she was found dead.
They spoke out two days after a body found on September 19 in Grand Teton National Park was confirmed to be Petito, with a coroner ruling her death a homicide.
It was not made clear who will take up the position of police chief in Edge's absence, nor when he would return to his post. DM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bret Edge chose to step away from his position as Moab Police Department Chief on Monday, requesting a leave of absence under the Family Medical Leave Act according to communications director for the City of Moab Lisa Church.
His decision was announced just one week after the city declared the launch of an independent investigation into their officers' handling of a domestic dispute between Brian Laundrie and Gabby Petito, just over a month before she was found dead.
They spoke out two days after a body found on September 19 in Grand Teton National Park was confirmed to be Petito, with a coroner ruling her death a homicide.
It was not made clear who will take up the position of police chief in Edge's absence, nor when he would return to his post. DM
Twitter: puuttu 27 päivä mutta ollut Jacksonissa 30 pv. Kuvia:VW ja hikkausta....amerikanlipun värinen suoja yms. Veli joka firefighter ja köyhä huono auto...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavoinhan voidaan sanoa poliisipäälliköstäkin nyt että miksi luikkii karkuun hommista?
Jos krotiili näkee Dogin ei se erota lajikumppanista...eiku