Viikonloppu alkoi, nyt purkautuu ahdistus viikolta
Saan töissä tappouhkauksia päivittäin. Minulle huudetaan. Teen työtäni, mutta joku toinen (uhkaaja) ei tee mitään. Joku häiritsee ihan koko ajan kaikkea.
Näin iltapäivällä, että lapsellani on tänään ollut kirjallinen läksynkuulustelu. Alkoi ahdistaa hurjasti. Lopulta tajusin, että se johtui ihan viikon työjutuista, purkautui.
Niille työoloille vasn ei voi tehdä yhtään mitään. Tätä samaa tulee olemaan jokapäiväisesti vähintään kaksi vuotta, ehkä kolme.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ahdistushullu taas vauhdissa
Nyt mietipä vähän. Taidat olla kiusaaja. Ap:llä on oikea hätä. Tällaisia vastaajia jos on, niin onhan niitä työelämässäkin…
Tsemppiä. Itselläkin kuormittava työ. Joudun työssäni tekemään vaikeita päätöksiä, jotka vaikuttavat ihmisten elämiin. Monesti tilanne se, että pitää valita mikä on huonoista vaihtoehdoista vähiten huono. Vastuu ja stressi painaa. Olen perjantaisin, kuten nyt, useimmiten aivan loppu. En tule tässä hommassa loputtomiin jatkamaan, tavoite ensi vuonna löytää uusi stressittömämpi työ. Kannattaa miettiä sinunkin, että onko työsi kaiken tuon stressin arvoista ja voisiko muu työ löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla olet?
Luokanopettaja.
Oli eilen hammaslääkäriangsti käynnin jälkeen, avustaja ja hammaslääkäri eivät olleet asiallisia (vaikka joku muu osa meni siellä ok), mutta olo on jo vähän parempi. Se kirkastuu tästä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi oikeasti ahdistaa joku asia joka päivä.
Ap provoilee täällä joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään voi oikeasti ahdistaa joku asia joka päivä.
Ap provoilee täällä joka päivä.
Tiedätkö, minä en ole koskaan ennen kirjoittanut minkäänlaisesta ahdistuksesta täällä. Nyt on tilanne sellainen, että halusin avautua jonnekin. Ja toiseksi: tämä ei ole provo vaan valitettavasti ihan totta.
T. Ap.
Ps. Ja tiedän, että jotakin henkilöä voi ahdistaa joku asia monena päivänä peräkkäin. Silloin se voikin olla jo todellista ahdistusta ja apua pitäisi saada.
Luokanopettaja työskentelee ala-asteella. Ne nyt puhuu oppilaat mitä puhuu. Ei niistä kannata välittää. Ei ne mitään pahaa tee kuitenkaan, kunhan heittää sanoja.