Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten voi olla tällaisia päiviä, mikä mua vaivaa

Vierailija
31.10.2014 |

Viime yönä jäi unet vähiin, aikainen herätys ja melko rankka päivä töissä vaikka lyhyt olikin, olin kotona jo puol kahden aikaan. Oon tänään kävellyt reilu puol tuntia reippaasti ulkona ja syönyt töissä lämpimän, kevyen lounaan. No tulen kotiin, ah, koko päivä edessä! Perjantai! Voisin vaikka käydä metsälenkillä, laittaa saunan päälle, lukea kirjaa, katsoa telkkaria, juoda lasin viiniä, yks kaverikin pyysi kaupungille, mies on kaveripariskunnan luona iltaa viettämässä johon minäkin olisin ollut ihan toivottu vieras, velikin soitti ja kutsui viettämään leffailtaa. Mitä mä olen tehnyt? Mä olen oikeesti valehtelematta ollut tässä sohvalla koneen kanssa siitä lähtien kun tulin kotiin. Eli siis puol kahdesta puol kahteentoista. Oon syönyt neljä juustovoikkaria, kaks lasia kaakaota ja suklaapatukan. Ihan vähän siivosin tossa välissä. Pääosin oon roikkunut täällä av-palstalla. Tää ei ole edes mulle tuttu ympäristö, pari päivää sitten vasta eksyin tänne. Miten ihminen voi olla siis oikeesti, kymmenen tuntia melko lailla putkeen netissä? Mitä helvettiä!? MIKSI?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan normisettiä. Itselläni on ehkä pari päivää kuukaudessa etten ole 10 tuntia päivässä koneella.

Vierailija
2/12 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo kaukana kyllä normisetistä ! Hiero vaikka pilluas välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:40"]

Mielestäni ihan normisettiä. Itselläni on ehkä pari päivää kuukaudessa etten ole 10 tuntia päivässä koneella.

[/quote]

Miks sä oot koneella niin paljon? Siis ihan aidosti kysyn, en vittuile. ap

Vierailija
4/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu. En siis osaa myöskään selittää !! ?

Vierailija
5/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaas nyt joku jotain. Miksi roikut netissä? Miksi roikut tällä palstalla? Kuitenkin roikutte!

Vierailija
6/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:56"]

No joo kaukana kyllä normisetistä ! Hiero vaikka pilluas välillä

[/quote]

Setä ei oo saanut;)

Vierailija
7/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:40"]

[/quote]

Miks sä oot koneella niin paljon? Siis ihan aidosti kysyn, en vittuile. ap

[/quote]

Kone on ainoa ystäväni. Teen myös sen avulla töitä freelancerina sekä surffailen netissä. Nopeasti ne päivät täyttyvät.

Vierailija
8/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:16"]

Vastatkaas nyt joku jotain. Miksi roikut netissä? Miksi roikut tällä palstalla? Kuitenkin roikutte!

[/quote]

Ei ole muutakaan tekemistä. Telkkarista tulee niin armottoman huonoa ohjelmaa, että turha yrittää edes katsoa. Yleensä mun päivät menee netissä roikkuessa ja välissä siivoilen, teen ruokaa, käyn kaupassa ja mitä milloin, mutta taas sitten palaan uutisten, Facen ja Vauvapalstan pariin.

Vierailija
9/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin selkee av- riippuvuus :( , roikut täällä (kin)aikasi ja huomaat, että mitäs helvettiä, meni tosiaan se kymmenen tuntia.
Sulla ei ole muita vaihtoehtoja, kuin SULKEA se kone. Heti! Ja menet nukkumaan!

Vierailija
10/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy joskus mullekin. :S Kuten esimerkiksi tänään. Ajattelin, että voisin siivoilla, leipoa, lukea kirjaa, kirjoittaa ehkä yhden esseen, mutta sen sijaan olenkin vain roikkunut netissä koko illan. Tulee kauhean huono omatunto, kun ajattelee, ettei ole saanut mitään aikaiseksi. Mutta huomenna on uusi päivä!

Vierailija
11/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:45"]

Noin käy joskus mullekin. :S Kuten esimerkiksi tänään. Ajattelin, että voisin siivoilla, leipoa, lukea kirjaa, kirjoittaa ehkä yhden esseen, mutta sen sijaan olenkin vain roikkunut netissä koko illan. Tulee kauhean huono omatunto, kun ajattelee, ettei ole saanut mitään aikaiseksi. Mutta huomenna on uusi päivä!

[/quote]

Oothan sä uusintanut nettipalstauteliaisuuttasi, ei ole huonoa sekään, pitääkö kaikki kivat jutut nähdä negatiivisina;)

Vierailija
12/12 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä mäkin mietin sitä, että jotenkinhan sitä aikaa pitää käyttää, eikä koko ajan voi olla tuottava ja hyödyllinen. Siis edes käydä lenkillä tai leipoa -tyyppistä tuottavuutta. Eikä tääkään nyt ihan täysin passiivista ajanviettoa ole. Joku tarkoitus näillä tällaisillakin päivillä on, jos se on kivaa ni se on kivaa, turhaan siitä ehkä syyllisyyttä sitten kantaa? No jos pakonomaiseksi menee niin sit ehkä. Mitäköhän mä tein ennen nettiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi