Seksisuhde ilman tunteita?
Olen tapaillut melkein kaksi vuotta miestä epäsäännöllisesti, ehkä kerran kaksi kuukaudessa seksin merkeissä. Toki tehdään muutakin ns. Normaalia. Alusta asti sovittiin, että ei tunteita peliin ja jos tulee tunteita niin juttu laitetaan poikki. Se sopi minulle, koska halusin myös "helpon suhteen". Nyt olen kuitenkin palavasti ihastunut ja en uskalla kertoa miehelle tunteista, koska sitten loppuu tämäkin ihanuus :( Voiko siis seksisuhteet oikeasti toimia vai tuleeko siitä harmia?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joillakin toimii, mutta ei todellakaan kaikilla. Mulla seksi jää valjuks jos ei ole tunteita toista kohtaan. Voin siis olla suhteessa, mutta en saa sellaisesta niin hyvää seksuaalista nautintoa kuin ihmisen kanssa johon minulla on tunteita. Ja jokaisessa suhteessa sille toiselle on tullut tunteita ja tilanteesta on tullut kiusallinen.
Miksi tilanteen pitää muuttua kiusalliseksi jos jommalla kummalla on tunteita? Itselläni oli vuosia seksisuhde miehen kanssa, johon olin palavasti ihastunut, mies puolestaan piti minua lähinnä nättinä ja kivana kaverina. Tilanne oli molemmilla tiedossa, eikä asiasta muodostunut mitään sen kummallisempaa ongelmaa, koska molemmille oli täysin selvää, että pelkällä seksillä mennään ja että suhde ei johda seurusteluun.
No kiusallista on kun nainen kyselee minun tunteista ja kun niitä ei ole, loukkaannutaan. Ollaan sovittu, että pelkällä seksillä mennään ja se sopimus ei sitten enää pädekkään. Mun mielestä on otettu asia henkilökohtasena loukkauksena, ettei kelpaa kun seksiin, vaikka asia ei nyt niin mustavalkonen ole ollu. Sinä olet suhtautunu hienosti, mutta ei kaikki osaa vaikka niin olettavatki. Ennemmin oon pariauhteessa kun harrastelen noita, kaikissa on puolensa, niin hyvät kun huonot.
En suosittele suhdetta ollenkaan ihmisille jotka vähäänkään rupeaa tunteilemaan. Itselleni kävi viikko sitten, että kerroin tunteeni ja yhdessä todettiin, että parempi lopettaa. Tuntuu niin pahalta vieläkin ja antakaa vinkkejä miten päästä miehestä eroon!
Ei kai kukaan voi harrastaa seksiä ilman tunteita? No, en ainakaan minä. Rakastan vaimoani, mutta pidän todella paljon myös rakastajattarestani.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele suhdetta ollenkaan ihmisille jotka vähäänkään rupeaa tunteilemaan. Itselleni kävi viikko sitten, että kerroin tunteeni ja yhdessä todettiin, että parempi lopettaa. Tuntuu niin pahalta vieläkin ja antakaa vinkkejä miten päästä miehestä eroon!
No juuri noin, lopettamalla. Joss tunteita tarkotat, niin niiden olemassaolon hyväksymällä. Kirpasee ja menee ohi.
Tyttäreni oli ihastunut mieheen joka vain leikki hänen tunteillaan. Mies antoi ymmärtää, mutta mitään ei tapahtunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lopettaa, jos ihastuu. Oma panosuhde toiminut jo liki 3 vuotta ilman ihastumisia. Etätyöaikana tavattiin joskus lounastunnillakin pikaisten merkeissä.
Silloin se on myöhäistä ja sattuu. Eli ei pitäis alkaa ollenkaan tai lopettaa ennen ihastumista.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni oli ihastunut mieheen joka vain leikki hänen tunteillaan. Mies antoi ymmärtää, mutta mitään ei tapahtunutkaan.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista käy tosi usein, eikä sukupuoli ole olennaista tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette opettele masturboimaan? Seksiin toisia ihmisiä tarvita.
Olen eri mieltä. Kyllä täällä varmasti kaikki osaavat tehdä omat orgasminsa, mutta se ei ole sama asia kuin fyysinen läheisyys ja vuorovaikutteinen seksi toisen ihmisen kanssa. Vaikka joku suristin saisikin aikaan helpomman orkun, harrastan silti mieluummin seksiä komean kaverini kanssa, jonka kosketus saa koko kropan sulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette opettele masturboimaan? Seksiin toisia ihmisiä tarvita.
Luuletko että ihmiskunta on olemassa siksi ettei ihmiset osaa masturboida? Haluisin ymmärtää sinua edes jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan voi harrastaa seksiä jos ei ole MITÄÄN tunnetta?
Voi , narsisti. Sehän ei tunne kuin raivoa ja kateutta niin jos näitä silloin tuntee : D
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan voi harrastaa seksiä jos ei ole MITÄÄN tunnetta?
Sitten oiskin aika outo juttu ja kertakaikkiaan kummallisia ihmisiä, vaikka "vain" seksisuhteessa toista osapuolta kohtaan, niin ei olisi mitään tunteita. Psykopatiaa?
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä lapsia.
Lapsia? Luulet ettei keski-ikäisillä ja vanhemmilla ole tuollaisia suhteita? Palstan mukaan on aika useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi toimia. Mutta tämä pitää itse todeta lyömällä päätä seinään niin kauan, että oppii. Ei muiden kokemusta kukaan usko.
Edellinen täällä, tämä on kyllä niin totta. Itseänikin varoitteli vaikka kuinka moni, mutta jatkoin seksisuhdetta puolitoista vuotta. Mies oli myös näin jälkeenpäin ajateltuna manipuloiva, etäännyttiin pikkuhiljaa kunnes olin lähes valmis tekemään suhteen lopettamispäätöksen, juuri silloin yllätti jollain spesiaalilla, vaikka kylpyläyöllä tms. ja minä taas aloin ajatella että kyllä tässä suhteessa on ainesta enempäänkin... piti pettyä se n:s kerta ja sattua kunnolla että pääsin irti. Lohdutuksena kun se oikea helmi tulee kohdalle, sen tunnistaa sitten paljon paremmin.
Tässä on vähän turha syyttää miestä mistään manipuloinnista, ku ihan itse olet suostunut pelkkään seksisuhteeseen. Todennäköisesti miehellä ollut muita kierroksella, jolloin on vaikuttanut sinulle etäiseltä. Kun muut säädöt ovat kariutuneet, on hän hyvitellyt poissaoloa hemmottelemalla sinua =takaa säännöllisen seksin.
Jos on alunperin sovittu seksisuhde ilman tunteita, 99,999% varmuudella tämä ei muutu. Tyhmä on jos muuta kuvittelee.
Mulla oli just tollanen suhde ja rupesin kiintymään liikaa mieheen ja ei muuta kuin lopetettiin koko juttu. Ilmeisesti mies ei ole uutta sutinaa löytänyt, kun laittelee viestejä ja lupaa ummet ja lammet.
Just näin. Mitä sitten jos on tunteita? Hyväksy tilanne ja nauti niistä.