Seksisuhde ilman tunteita?
Olen tapaillut melkein kaksi vuotta miestä epäsäännöllisesti, ehkä kerran kaksi kuukaudessa seksin merkeissä. Toki tehdään muutakin ns. Normaalia. Alusta asti sovittiin, että ei tunteita peliin ja jos tulee tunteita niin juttu laitetaan poikki. Se sopi minulle, koska halusin myös "helpon suhteen". Nyt olen kuitenkin palavasti ihastunut ja en uskalla kertoa miehelle tunteista, koska sitten loppuu tämäkin ihanuus :( Voiko siis seksisuhteet oikeasti toimia vai tuleeko siitä harmia?
Kommentit (38)
Pidemmän päälle ei onnistu. Seksissä aina on jonkinlaista tunnetta ainakin toisella
Kannattaa lopettaa, jos ihastuu. Oma panosuhde toiminut jo liki 3 vuotta ilman ihastumisia. Etätyöaikana tavattiin joskus lounastunnillakin pikaisten merkeissä.
Miksi et kerro tunteita? Ei siinä mitään menetä ja hyvä asiat on saada selviksi. Ilmeisesti et voi tuossa suhteessa kovinkaan hyvin
Ei yksinkertaisesti toimi ainakaan minun tapauksessa.
mies53v
Ei voi toimia. Mutta tämä pitää itse todeta lyömällä päätä seinään niin kauan, että oppii. Ei muiden kokemusta kukaan usko.
Kysyt voiko toimia, vaikka olet jo todistanut että sinulle siitä tuli harmia.
Itse olen samassa tilanteessa ja olen ihastunut mieheen, vaikka nähdään silloin tällöin. Tänään juuri tiemme taas erkaantui ties miten pitkäksi ajaksi enkä voi olla ajattelematta sitä miestä!
Ei kai kukaan voi harrastaa seksiä jos ei ole MITÄÄN tunnetta?
Jos kerrot tunteista niin toi leikki varmaan päättyy siihen
Vierailija kirjoitti:
Toki voi. Itselle se on vähän kuin hieronnassa kävisi. Eli rentoutumista.
Varmaan joillakin toimii, mutta ei todellakaan kaikilla. Mulla seksi jää valjuks jos ei ole tunteita toista kohtaan. Voin siis olla suhteessa, mutta en saa sellaisesta niin hyvää seksuaalista nautintoa kuin ihmisen kanssa johon minulla on tunteita. Ja jokaisessa suhteessa sille toiselle on tullut tunteita ja tilanteesta on tullut kiusallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pidä rentoutumisen tunnetta tunteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pidä rentoutumisen tunnetta tunteena?
Tarkoitin eturauhasen rentoutumista.
Ehkä lyhytaikaisesti voi toimia, mutta ei noin pitkään ja säännöllisenä. Kokemuksesta sanon että avaa suu ja myönnä tunteet, sitten tapahtuu mitä tapahtuu. Haaveessa eläminen on itsepetosta.
Mun seksisuhteet ei ole onnistuneet. Miehiä alkaa aina vaivata vähintäänkin se, että tapailen muitakin. Jotkut ovat ihastuneet ja toivoneet parisuhdetta. Hankalaa. Onneks nykyään on tinder, josta löytyy uusi tyyppi helposti.
Mulla on seksisuhde jatkunut kolme vuotta ja nyt vasta alan tuntemaan jotain tunteita. Täällä kanssa ollaan todettu, että ei tunteita peliin... Mutta jos on ihastunut eikä kuitenkaan halua mitään oikeaa parisuhdetta niin uskaltaako tollaista sanoa vai juokseeko jätkä karkuun? Ihastuminen on toisaalta kiva tunne, toki ei se jos on vain yksipuolista...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joillakin toimii, mutta ei todellakaan kaikilla. Mulla seksi jää valjuks jos ei ole tunteita toista kohtaan. Voin siis olla suhteessa, mutta en saa sellaisesta niin hyvää seksuaalista nautintoa kuin ihmisen kanssa johon minulla on tunteita. Ja jokaisessa suhteessa sille toiselle on tullut tunteita ja tilanteesta on tullut kiusallinen.
Miksi tilanteen pitää muuttua kiusalliseksi jos jommalla kummalla on tunteita? Itselläni oli vuosia seksisuhde miehen kanssa, johon olin palavasti ihastunut, mies puolestaan piti minua lähinnä nättinä ja kivana kaverina. Tilanne oli molemmilla tiedossa, eikä asiasta muodostunut mitään sen kummallisempaa ongelmaa, koska molemmille oli täysin selvää, että pelkällä seksillä mennään ja että suhde ei johda seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi toimia. Mutta tämä pitää itse todeta lyömällä päätä seinään niin kauan, että oppii. Ei muiden kokemusta kukaan usko.
Edellinen täällä, tämä on kyllä niin totta. Itseänikin varoitteli vaikka kuinka moni, mutta jatkoin seksisuhdetta puolitoista vuotta. Mies oli myös näin jälkeenpäin ajateltuna manipuloiva, etäännyttiin pikkuhiljaa kunnes olin lähes valmis tekemään suhteen lopettamispäätöksen, juuri silloin yllätti jollain spesiaalilla, vaikka kylpyläyöllä tms. ja minä taas aloin ajatella että kyllä tässä suhteessa on ainesta enempäänkin... piti pettyä se n:s kerta ja sattua kunnolla että pääsin irti. Lohdutuksena kun se oikea helmi tulee kohdalle, sen tunnistaa sitten paljon paremmin.
Harmia.