Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko KELLÄÄN seksielämä kärsinyt lihomisen myötä?

Vierailija
11.08.2008 |

Kun aina kirjoitetaan, että lihavuus ei miehiä haittaa. Oma mieheni aina huomauttelee, jos olen lihonut kilonkin :(

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

60kg---->122kg

_järkyttävää_

Luuletko todella, ettei miestäsi haittaa tuo, että olet ihan eri nainen noilla kiloillasi??

Vierailija
22/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies joka lihonut!Ainakin 20kg. JA ei kyllä ole mitenkään vaikuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin lopetin 10 kiloa sitten.

Vierailija
24/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihominen sänkypuuhia.

Siis oma lihomiseni.

Vierailija
25/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

60kg---->122kg

_järkyttävää_

Luuletko todella, ettei miestäsi haittaa tuo, että olet ihan eri nainen noilla kiloillasi??

Ei muakaan häiritse miehelle syntyneet kilot. Tälläiset asiat on mietittävä jo ennen papin aamenta.

Vierailija
26/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä on usein ja kaikissa asennoissa onnistuu. On myös suuseksiä.

Ne liitot kaatuvat, missä puoliso kyttää toisen kiloja, tai ulkonäkö näyttelee pääosaa suhteessa(en puhu tapauksista, missä toinen niin lihava, ettei pysty kävelemään, selllaisia tuskin Suomesta löytyy)

Yhdessä 21 vuotta ja hyvin menee.

Vierailija
27/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni on noussut yhdessäolomme aikana reilut 10 kiloa 61 kilosta 74 kiloon (nyt painan 69). Kun olin rehevimmilläni, mies kehui seksikkyyttäni lähes päivittäin. Kieltämättä rintani olivatkin kauniin pyöreät eivätkä vartaloni mittasuhteet muuttuneet muutenkaan, tulin vain vähän pyöreämmäksi joka paikasta. Olen kaunis joka koossa. Eikä seksin määrään ole kilojen vaihtelulla ollut mitään merkitystä.

Vierailija
28/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sekstataan vieläkin ja ihan monipuolisesti.

Se on se luottamus toiseen ja rakkaus joka pitää seksielämän voimissaan vaikka ylimääräistä onkin kertynyt.

Kun kerran luottaa toiseen niin paljon että voisi oman henkensä hänen käsiinsä antaa ei silloin muutamalla makkaralla ole väliä.

Seksi on parin viimevuoden aikana vaan parantunut. Tosin johtunee siitä että lapset ovat jo isompia eivätkä valvo yöllä.

Vähintään kerran viikossa usein kaksi harrastetaan. Seurustelumme alkuaikoina 15 vuotta sitten harrastimme kaksi kertaa päivässä mutta se tahti kyllä hidastui siitä aivan itsekseen nykyiseen vaikka silloin ei lihoamisesta ollutkaan kysymys.

En sanoisi että yhtään olen kärsinyt sen erilaisemmasta seksielämästä kuin jos olisin pysynyt yhtä hoikkana kuin 18 vuotiaana.

Vierailija
29/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla reipas laihtuminen on vaikuttanut hormonitoimintaan niin suotuisasti, että seksiä nyt vaan tekee enemmän mieli. Tätä kautta huomattavaa edistystä on tapahtunut. Ei se ole pelkästään se kilojen määrä, vaan suunta mihin ollaan menossa ja sitä kautta oma fiilis ja nautinto, joka toki näkyy "suorituksessa".

Vierailija
30/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaljamaha ei ole seksikäs, kuorsaakin vielä. Ennen niin sutjakka kaveri, nyt lihonut 35 kiloa.

Vierailija
31/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoilla naisilla on sellaiset miehet. Ehkä äijät ovat jopa kehottaneet naisia lihottamaan itsensä.

Vierailija
32/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, miehet ovat Suomessa lihavempia mitä naiset.

Vierailija
33/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole enemmän sairasta, ettei halua rakastamaansa naista jos tämä lihoo?

Vierailija
34/38 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos on ollut tosi laiha ja rinnaton, ja lihoaa, niin tulee muotoja jne. Itse tosin harvinaisuus, joka hoikka, mutta isorintainen

Vierailija
35/38 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kerta kuussa korkeintaan seksiä jos aiemmin useammin

Vierailija
36/38 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä että ei tulisi mieleenkään suostua suuseksiin miehen nuoltavaksi, koska olen kolmen raskauden jäljiltä aikamoisen pyylevä, kokoa 44.

Mutta samaa mieltä näkyy olevan mieskin, ei ole kertaakaan edes yrittänyt alakertaan, vaikka en ole hänelle tästä kiellosta mitään maininnut. Joten tunne näkyy olevan molemmanpuolinen, kilot ällöttävät molempia.

Mies kyllä itse saa suuseksiä, mutta eipä olekaan läski. Mulla taas on nämä karseat läskireidet ja läskimakkaramaha, yääk. Odotan, että ne lähtevät tässä vuoden sisään, eiköhän sitten seksielämäkin parane.

Vierailija
37/38 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä aina valitti kropastani ja se teki minusta tosi epävarman. Olin kuulemma läski ja ties mitä. Tämmöset sanomiset heijastuu kyllä seuraavaankin suhteeseen.

Vierailija
38/38 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse asiaan: olen kokoa 52 ja mieheni antaisi suuseksiä ym. kivaa vaikka joka päivä :). Olen lihonut koosta 42 tähän nykyiseen vuosien varrella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi