Onko KELLÄÄN seksielämä kärsinyt lihomisen myötä?
Kun aina kirjoitetaan, että lihavuus ei miehiä haittaa. Oma mieheni aina huomauttelee, jos olen lihonut kilonkin :(
Kommentit (38)
negatiivisesti seksielämään. Miehesi kuulostaa todella kypsymättömältä, eikä miltään mieheltä lainkaan.
Toki ymmärrän, että kumppani voi huomauttaa painon noususta, jos siihen on todellista syytä (oikea ylipaino). Jos kyseessä on kuitenkin vain joku hassu kilo mistä aletaan huomauttelemaan, niin johan on poikanen sulla siellä lakanoiden välissä.
Mutta itseäni harmittaa kun on kiloja kertynyt (nyt olen kyllä viikolla 33 raskaanakin) eikä tunnu kovin sexyltä ja kuntokin samalla heikentynyt.
Ja minusta hyvä seksi vaatii hyvää fyysistä kuntoa ettei ihan lahnana makoile.
Isäntä meillä on taas ihan timmissä kunnossa.
Eikä yhtään ylipainoa hänellä.
Onneksi edes toinen :o oilishan se aika moista jos molemmat lihavia ja huonossa kunnossa :(
Kahdessa viimeisessä suhteessa. Nuorena olin varsinainen rimppana, nyt ikää yli 30v ja painoa tullut lisää 15kg nuoruusvuosiin. Kyllä se näkyy siinä mitä miehet suostuu tekemään sängyssä. Itse mies kyllä väittää, että kelpaan sellaisena kuin olen, mutta tiedän että puhuu puppua.
Mnulla kun vaan on vertailukohteita poikaystäviin kun olin 20+v, ja kyllä silloin sai sellaista kyytiä, mikä ei enää tulisi kuuloonkaan, esim suuseksiä, 69 jne. Nyt kelpaa vaan antajaksi.
MInä uskon, että kiloista se johtuu, kun vaatekoko kasvaa 38sta 42seen, naisen seksuaalinen arvo laskee. Ainakin minulle on käynyt näin.
minun mieheni yritti nuorena, n 20 v sitten, huomautella kiloistani. Hermostuin pahemman kerran, eikä hän enää huomauttele.
Ymmärrän kyllä hänen kantansa: hänen ja koko poikamiespoppoon kauhukuva oli se, että kun tyttöystävä "pääsee" naimisiin, alkaa alamäki ja repsahdus. Hän halusi ennakoida tuota.
Onhan minulle tullut 20 vuodessa neljä kiloa lisää, ja itse asiassa keskustelimme asiasta tänä kesänä. Hän sanoi, että olen ihan sopiva, mutta kunhan en nyt kamalasti paisu... eli se vanha kammo repsahtaneesta puolisosta elää vieläkin. Hän myös muistuttaa, että milloin olen käynyt viimeksi lenkillä :-) hyvä niin, sillä minä en todellakaan halua repsahtaa :-).
Todettakoon vielä, että hänellä itsellään on paino noussut 8 kiloa näiden vuosien aikana, mutta silloin 80-luvun lopulla hän olikin liiankin laiha.
Neljäs vuosi yhdessä menossa ja voinpa kertoa ettei meidän touhuissa ole kiloilla merkitystä!
Ehkä näin "kypsemmällä" iällä (38v ja 52v) osaa arvostaa eri asioita ja nauttia siitä mitä on.
en ole tyytyväinen ulkonäkööni
t. 5 kg liikaa
kun on pirteä ja energinen, tulee myös seksi useammin mieleen.
mutta jo muutaman kilon lihominen häiritsee mun miestäni - sekä mun lihomiseni että hänen omansa. Mun silmiini se ei ole mitenkään häiritsevän lihava, mutta omasta mielestään on, ja se kuulemma vaikuttaa seksihaluja vähentävästi.
Kaikki meistä rupsahdamme, usein miehet naisia raskaammin. Pitäisikö naisen ottaa ero, jos näin miehelle käy?
Ja itse asiaan: olen kokoa 52 ja mieheni antaisi suuseksiä ym. kivaa vaikka joka päivä :). Olen lihonut koosta 42 tähän nykyiseen vuosien varrella.
ja kyllä vaan on vaikuttanut. Vähempi kertoja ensinnäkin, eikä sängyssä jaksa liikkua ja touhuta niin paljon. Eikä enää kyllä huvita edes niin paljon.
Neljäs vuosi yhdessä menossa ja voinpa kertoa ettei meidän touhuissa ole kiloilla merkitystä!
Ehkä näin "kypsemmällä" iällä (38v ja 52v) osaa arvostaa eri asioita ja nauttia siitä mitä on.
En kyllä allekirjoita tuota...
t. 38v myös
että ne jotka alun alkaenkin ovat sitoneet seksin ja seksuaalisuuden voimakkaasti ulkonäköön myös kärsivät sen ulkonäön menettämisestä eniten.
Ei se lihominen todellakaan automaattisesti haittaa seksielämää, se haittaa sitä just sen verran kun sen antaa haitata. Ihan naurettavilta kuulostaa tuollaiset alta kymmenen kilon lihomiset, jotka sitten on niin kamalia turn offeja että. Kuulostaa siltä, ettei se seksi ja henkinen yhteys puolisoiden kesken ole alun alkaenkaan ole ollut kovinkaan kummoista, jos noin mitätön asia voi siihen niin radikaalisti vaikuttaa.
olla kyvyssä vikaa, jos naisen muutaman kilonkin lihominen häiritsee. Tulee sitten varmaan vanhempana niitä erektio-ongelmia tuollaiselle kaverille muutenkin. Jos miehellä ei ota eteen niinmillainen mies se on, oka syyttää asiasta vaimon muutamaa ylimääräistä kiloa.
tosin en anna sitä muutamaakaan kiloa tulla.
sitä mä en tajua miten joku saa paisutettua itsensä 10-20 kg naimisiin menon jälkeen. varmasti se vaikuttaa mieheenkin. sanokaa mitä sanotte...
En kyllä allekirjoita tuota...t. 38v myös
Kyllä se näkyy siinä mitä miehet suostuu tekemään sängyssä. Itse mies kyllä väittää, että kelpaan sellaisena kuin olen, mutta tiedän että puhuu puppua.
Mnulla kun vaan on vertailukohteita poikaystäviin kun olin 20+v, ja kyllä silloin sai sellaista kyytiä, mikä ei enää tulisi kuuloonkaan,
Ei tuo välttämättä liity sihen naisen olemukseen. Kyllä sitä pitemmässä suhteessa helposti laiskistuukin, molemmat osapuolet ja kaikki ekstra tuppaa jäämään pois. Senkin osa-alueen hengissäpito vaatii paneutumista ja aikaa.
Huomaan tuon itsekin (molemminpuolisesti), vaikka me molemmat ollaan paremmassa kunnossa kuin 14 vuotta sitten, kun tavattiin. Välillä otetaan ihan tarkoituksella aikaa sille, että mennään pitkän kaavan mukaan. Kahden pienen lapsen kanssa se vaatii ennakkosuunittelua ja ryhtymistä silloin, kun aikaa on. Enää ei onnistu kahden tunnin sunnuntai-iltapäivän panotuokiot, kun esikoinen lopetti päiväunien nukkumisen...
Mun mies on parin vuoden aikana lihonut vajaa 30 kiloa. Mä en tykkää pätkääkään sen liikakiloista. Jos mä olisin alun perin halunnut lihavan ihmisen kumppanikseni niin mä olisin sellaisen varmasti etsinyt itselleni.
inhoan itse itseäni enkä näe itseäni seksikkäänä. ällöttää makkarat ja selluliitit ja väkisinkin ajattelen asiaa alastomana sängyssä:( Mies ei onneksi ole koskaan huomautellut lihomisistani. se olis jo törkeetä. sellanen ukko ei seksiä ansaitsekaan.