Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuin talossa jossa tuli hiiret sisälle

Vierailija
17.09.2021 |

Oi se oli ihan kamalaa. Etenkin syksyisin niitä oli valtavasti.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv... Mitä kautta ne tulivat? Oliko vanha talo? Joskushan pääsevät uusiinkiin taloihin...

Vierailija
2/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv... Mitä kautta ne tulivat? Oliko vanha talo? Joskushan pääsevät uusiinkiin taloihin...

Oli vanha talo. Vintille niitä tuli valtavasti ja asuin kerrokseen tuli yhdestä seinän raosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun sellaisessa. Kohtahan niitä taas on odotettavissa.

Vierailija
4/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Kamalaa. Mulla niitä joskus käveli ihan tuvan lattialla.

Vierailija
5/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoot sisälle vaan. Mukavaa niiden kanssa on.

Vierailija
6/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka suloista ❤🐭 Osta niille jyrsijänruokaa kaupasta ja laita myös vettä esille.

Vierailija
7/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hiiriongelma ratkesi kun tukin kaikki hiirenkolot ja laittelin hiirenmyrkkyä sinne tänne asuinkerrokseen. Kun lähden matkoille, laitan ultraääntä tuottavan karkottimen pistorasiaan. Eläkööt siellä talon alla omaa elämäänsä, sisälle ei tulemista.

Vierailija
8/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka suloista ❤🐭 Osta niille jyrsijänruokaa kaupasta ja laita myös vettä esille.

En asu siellä onneksi enää.

Vierailija
9/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän nuo tekevät. Joskus kävelin päältäkin, joskus olen pöntöllä kirkunut jalat ylhäällä kun juoksevat jaloissa ympyrää. Syövät reiän leipäpussiin, tulevat ruokakaapista silmille...

Ja sitten täällä vähätellään niitä jotka kirkaisevat, minulla on jokavuotinen kokemus näistä ja silti huudan.

Vierailija
10/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin aiemmin vanhassa talossa. Hiiret syksyisin tulivat sisälle. Se oli mukavaa minusta, annoin kuivaa leipää niille. Nakertelivat kulkureittejä seiniin. Juoksentelivat lattialla. Vaatekomerosta löytyi hiirenpesä. Pidin niitä kavereina, hyvin sovittiin asumaan samassa talossa. Talo oli huonokuntoinen muutenkin, purettu jo ajat sitten.

Vierailija
11/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista elämää maaseudun puutalossa.

Ei kaikesta tarvitse panikoida.

Vierailija
12/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän nuo tekevät. Joskus kävelin päältäkin, joskus olen pöntöllä kirkunut jalat ylhäällä kun juoksevat jaloissa ympyrää. Syövät reiän leipäpussiin, tulevat ruokakaapista silmille...

Ja sitten täällä vähätellään niitä jotka kirkaisevat, minulla on jokavuotinen kokemus näistä ja silti huudan.

Aivan kammottavaa. Sama kokemus oli minulla silloin. Tuvan kaapeissa oli papanoita, kun öisin kävivät niissä ja päivälllä näki kun lattialla kävelivät.

Vierailija
13/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kammottavaa. Sama kokemus oli minulla silloin. Tuvan kaapeissa oli papanoita, kun öisin kävivät niissä ja päivälllä näki kun lattialla kävelivät.

Jep, aikoinaan jo rupesin säilyttämään leivät, makaronit, jopa leivinpaperit jääkaapissa kun alkoi käydä hermoille se hiirenpaskan seasta kaivaminen :D

Sittemmin myrkky on tehonnut aika hyvin, mutta viime vuonna huomasin että entinen hyvä myrkky oli kielletty. Saas nyt nähdä...

Vierailija
14/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni informaatio teille. Todennäköisesti ne ei ole hiiriä, vaan myyriä. Niitä vaan ihmiset on aina tottuneet sanomaan hiiriksi. Sanon itsekin 😄

Mut joo, meillä niitä hiiriä (myyriä) on myös. Asutaan maalla, vanhassa puutalossa. Iltasin/öisin kuulee kuinka ne kipittää seinien välissä.

Sitten niitä on näkyny myös keittiössä, työkalukaapissa, vessassa ja suihkussa.

Kerran kun avasin roska astia kaapin ja sen roska astian kannen, niin "hiiri" pomppas sieltä esiin. Nopeasti juoksi puuhellan taakse piiloon.

Yhden kerran, kun nukahdin olkkarin sohvalle, niin heräsin siihen kun "hiiri" juoksi mun jalkojen päällä.

Aina syksysin niitä alkaa tulemaan. Pitää taas laitella loukkuja.

Söpöjähän ne on, mutta valitettavasti pakko niitä on tappaa 😬

Vierailija
15/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodissani tuli hiiret sisälle ja minulle jäi ikuinen kammo kaikenlaisia jyrsijöitä kohtaan. Papanoita saattoi löytyä muun muassa nukkekodista. En voisi kuvitellakaan ottavani esimerkiksi hiirtä tai rottaa lemmikikseni.

Vierailija
16/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tuttu nainen asui miehensä kanssa vuokralla pienessä ok-talossa maaseutua lähellä ja nainen ruokki hiiriä, kehui söpöiksi. Voitko kuvitella? Muuttivat jossain vaiheessa pois. Kiva varmaan vuokranantajalle jos talo on syöty kokonaan tai ei ole ajoissa hoidettu invaasiota, tukittu aukkoja. En tarkoita loukkuja joissa eläin kituu tms.

Vierailija
17/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on hyvä lemmikki omakotitalossa tuostakin syystä...

Vierailija
18/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen rapisteli parvella. Ei kun loukkua virittelemään. Tiesittekö, että katajanoksat auttavat myös? Eivät pidä siitä hajusta.

Vierailija
19/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyykö hiiret poissa, jos talossa on kissa? Onko sisäkissa vai ulkoileva kissa parempi?

Vierailija
20/50 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyykö hiiret poissa, jos talossa on kissa? Onko sisäkissa vai ulkoileva kissa parempi?

Oletko niin nuori, ettet ole katsonut Tomia ja Jerryä? Juutuupista katsomaan vain. On kivasti pientä elämää kun kissa ja hiiret ottavat mittaa. 

Meidän persialainen oli pirullisen fiksu. Meni kolon eteen maate ja katseli, kun hiiru yritti takaisin kotiin turvaan ja juoksi suoraan mahakarvoihin. Sekös oli kissasta hauskinta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä