Harrastavatko kaikki karavaanarit parinvaihtoa
Vai ainoastaan 9/10 heistä?
Karavaanarihan on kaikkien kaveri.
Kommentit (28)
Ei vaan avioeroja. Sitä kaikki harrastavat.
Kyllä, kaikki harrastavat. Ensin auto ruutuun, sitten käydään kuksaisemassa naapuria ja sitten tullaan laskemaan oman vaunun jalat alas. Se on alan ihmisten normaali protokolla asunotvaunuparkeissa.
Kyllä! Eli miettikäämme sitä, kun seuraavan kerran näemme karavaanareita: "nuokin...."
Perjantain pervoilut tulilla.
Kirkkaita?
Näinhän se on, kun tieliikennelaki niin määrää. Vähän se joskus reissussa harmittaa, mutta kyllä se on sen arvoista.
Joo oikeasti ne caravaanari-kerhot on swingers-klubeja.
Olen ihmetellyt näitä läpi vuoden auki keskellä ei mitään olevia karavaanarialueita, kunnes näin pienen lehti-ilmoituksen tervetuloa pikkujouluihin... kestivät perjantaista sunnuntaihin. Ilmeisen aktiivista ryyppäämistä, tyyliin äijät asuntovaunussa ja vaimot kotona. Ei ihme, jos tulee eroja.
Jos noin on, ostan asuntovaunun heti ensi keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt näitä läpi vuoden auki keskellä ei mitään olevia karavaanarialueita, kunnes näin pienen lehti-ilmoituksen tervetuloa pikkujouluihin... kestivät perjantaista sunnuntaihin. Ilmeisen aktiivista ryyppäämistä, tyyliin äijät asuntovaunussa ja vaimot kotona. Ei ihme, jos tulee eroja.
Tyyliin?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tyyliin?
Barokki
Ehkä joku muukin karavaanari on kuin minä, joka ei ole harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen. En ole ikinä moista todistanut vaikka olen vuosikausia ollut karavaanari :D
Biseksuaaleja ovat suurimmassa määrin, leirintäalueilla vaunuissa ja teltoissa käy kova kuhina
Vierailija kirjoitti:
Kannattelitko koskaan aisaa?
Joo harrastetaan...korkeintaan sukkaparin vaihtoa.
KAIKKI