Lääkäri avautuu "ferritiini-itkijöistä". Uskokaa jo, että lääkäreillä on TÄRKEÄÄKIN tekemistä. Siellä on OIKEASTI sairaita ihmisiä.
"on oikeasti sairaitakin potilaita hoidettavana. Sydäninfarkteja, sepsiksiä, keuhkokuumeita. Miten joku kehtaa valittaa raudanpuutteesta, kun hemoglobiinikin on hyvä? Osaston mummoilla sentään on henki lähdössä influenssan kourissa tai urosepsiksen takia. Minne on hävinnyt nykypotilaiden todellisuudentaju? Kaikki on vain minäminäminä. Ferriitiinistäkin tullut joku varsinainen muoti-ilmiö..”
https://www.medipudas.fi/miksi_laakari_ei_laita_lahetetta_ferritiinimit…
Saatte kyllä hoitoa sitten myöhemmin. Mummona influenssan kourissa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas joku puoskari itkemässä? Kuvaa hyvin suomalaisia lääkäreitä. Osaaminen lääketieteestä on sama kuin kenellä tahansa 3-vuotiaan vanhemmalla. Osataan diagnosoida juuri ja juuri nuhakuumeet ja korvatulehdukset minkä oppii sokea reettakin tekemään ja siihen loppuukin sitten kyvyt.
Onneksi on google ja jokainen voin itse diagnosoida itsensä ja kertoa sen sitten lääkärille ja vaatia sitä hoitoa sitten ihan siltä pohjalta.
Nykyään voi myös hakea tarvittavat laboratoriokokeet ilman lääkärin lähetettä ja diagnosoida itsensä valmiiksi.
Olen ollut oikeassa 9 kertaa kymmenestä. Lääkäreiden osumatarkkuus on ollut vain 5 kertaa kymmenestä. Vähän tsemppiä sinne diagnooseihin!
Taidat itsekin käydä aika paljon lääkärissä
Aina on joku syy miksi väsyttää ja herkut maistuu ja maha pömpöttää. Mitä näitä nyt on ollut, kilpirauhanen, b12, matala verensokeri, sitten hemoglobiini, nyt ferritiini....
Hakee marketista rautapurkin ja jos olo kohenee puolessa vuodessa niin oli ehkä oikeassa. Ei pitäis olla liian monimutkaista.
Vierailija kirjoitti:
Hakee marketista rautapurkin ja jos olo kohenee puolessa vuodessa niin oli ehkä oikeassa. Ei pitäis olla liian monimutkaista.[/
Se vaan, että liiallinen raudan saanti voi olla haitallista. Itse en uskaltaisi alkaa mitään puolen vuoden rautakuuria vetämään ihan hakuammunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Aina on joku syy miksi väsyttää ja herkut maistuu ja maha pömpöttää. Mitä näitä nyt on ollut, kilpirauhanen, b12, matala verensokeri, sitten hemoglobiini, nyt ferritiini....
Ruoka ja herkut eivät maistu ja väsyttää. Mitä annat diagnoosiksi?
Vierailija kirjoitti:
Korjaus: syy miksi ruokahalu ja elämänhalu katoaa, liikunta väsyttää niin paljon että lenkillä kirjaimellisesti itkettää, ja vartin työnteon jälkeen tarvitsee neljän tunnin päiväunet...
Nykyään voi myös hakea tarvittavat laboratoriokokeet ilman lääkärin lähetettä ja diagnosoida itsensä valmiiksi.
Olen ollut oikeassa 9 kertaa kymmenestä. Lääkäreiden osumatarkkuus on ollut vain 5 kertaa kymmenestä. Vähän tsemppiä sinne diagnooseihin!