Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin kutsu miehen harrastuskaverille viettämään iltaa huomenna

Vierailija
17.09.2021 |

Harrastuskaverin vaimo oli toivonut, että tuotaisiin jälkiruoka ja kaupasta pari puuttuvaa juttua pöytään, he hoitavat loput.

Normaalisti tässä tilanteessa olisin jo alkanut suunnittelemaan jälkkäriä ja ajanut isompaan kauppaan hakemaan puuttuvat tavarat. No, nytpä on toisin. Mies ilmoitti juuri menevänsä töistä suoraan nyt illalla golfamaan ja sama homma lauantaina. Aikoo sitten kuulemma hakea mut matkalla kun ajetaan alkuillasta kaverille.

Sen sijaa, että suunnittelisin yhtään mitään tällä kertaa, laitan vain itseni valmiiksi ja odotan innolla, mitä mies keksii jälkkäriksi huomiseksi :)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Vai oikein suunnittelemaan ja isoon kauppaan. Haet vaan jotain leivoksia samalla kun ne puuttuvat jutut. Tadaa! Ei tarvii su jaan kiukutella eikä miehen arvailla puoli vuotta mistä oot nyt suuttunut.

Näinhän se tulee menemään. Mies ajaa kaupan kautta sinne kaverille. Ei se mitään kahden päivän suunnitteluja kahdelta ihmiseltä vaadi. Naisille vaan tämän tyyppiset asiat on niitä oman egon jatkeita, joiden avulla voi sitten päteä ja uhriutua kuinka MINÄ suunnittelin, kuinka MINÄ monta tuntia olin siellä nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistamien ja epätasa-arvo aitaa.

Mitä muuten sinä ap teet tänään ja huomenna? Hellan vieressä odotat sitä miestä kotiin?

Vierailija
22/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoittaisin myös ihan iloisesti meneväni tänään leffaan ja lauantaina shoppailukierrokselle. En mainitsisi jälkiruuasta mitään. Katsoisin vain mitä tapahtuu, ja mitä mies selittää kaverilleen. Jos yrittäisi pistää vaimon piikkiin, sanoisin että voi voi, en tiennyt että se oli minun tehtäväni hoitaa.

Mies selittää mitä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuo sen sijaan, että keskustelisi miehensä kanssa

Vierailija
24/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kutsutaan kylään ja pyydetään tuomaan jälkiruoka?

Peruskäytöstapoihin kuuluu kysyä kutsujalta mitä voisi tuoda kun kutsutaan kylään. 

Vierailija
25/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä keskusteltavaa sinusta asiassa on? Ajetaan kauppan kautta kaverille ja vietetään kiva ilta.

Vierailija
26/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin kyllä ihan mielelläni menemättä koko kutsuille ei tarvitse miehenkään vaivautua ajamaan kodin kautta vaan voi mennä suoraan.

Vierailija
27/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Peruskäytöstapoihin kuuluu kysyä kutsujalta mitä voisi tuoda kun kutsutaan kylään. 

No ei kyllä kuulu. Hei, tuokaa ruoka ja kaapistakin puuttuu tarvikkeita. 🤣

Vierailija
28/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoittaisin myös ihan iloisesti meneväni tänään leffaan ja lauantaina shoppailukierrokselle. En mainitsisi jälkiruuasta mitään. Katsoisin vain mitä tapahtuu, ja mitä mies selittää kaverilleen. Jos yrittäisi pistää vaimon piikkiin, sanoisin että voi voi, en tiennyt että se oli minun tehtäväni hoitaa.

Mies selittää mitä? 

Että miksei tuotu jälkiruokaa ja mitä muuta oli pyydetty.

Vierailija
29/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin jäätelöä, Ainoa tai jotain hiukan parempaa. Samalla reissulla kuin ne pari muutakin juttua kaupasta. Mies maksaisi puolet.

Tiedät kai kuinka monta ihmistä tulee sinne? Muutenhan et osaa ostaa sopivaa määrää tai osaisi tehdä sopivaa määrää jälkiruokaa?

Tuli myös mieleeni, että tiedätkö näiden ihmisten allergiat tai erikoisruokavaliot?

Muutenhan et pystyisi edes tekemään mitään jälkiruokaa?

En oikein usko, että kukaan pyytäisi jälkiruokaa tekemään.

Muuten kyllä on tapana viedä tuliaisia tai viiniä tms.

Vierailija
30/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Vai oikein suunnittelemaan ja isoon kauppaan. Haet vaan jotain leivoksia samalla kun ne puuttuvat jutut. Tadaa! Ei tarvii su jaan kiukutella eikä miehen arvailla puoli vuotta mistä oot nyt suuttunut.

Näinhän se tulee menemään. Mies ajaa kaupan kautta sinne kaverille. Ei se mitään kahden päivän suunnitteluja kahdelta ihmiseltä vaadi. Naisille vaan tämän tyyppiset asiat on niitä oman egon jatkeita, joiden avulla voi sitten päteä ja uhriutua kuinka MINÄ suunnittelin, kuinka MINÄ monta tuntia olin siellä nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miehen sorto, alistamien ja epätasa-arvo aitaa.

Mitä muuten sinä ap teet tänään ja huomenna? Hellan vieressä odotat sitä miestä kotiin?

Kuten sanoin, odotan mitä mies keksii. Jos päättää että haetaan pirkka-muffinseja matkalla niin sitten haetaan. Kyllä mulle käy kaikki.

Ja en ole suunnitellut mitään ihmeitä, illalla tänään käyn joogassa ja huomenna aamusta juoksuporukan kimppalenkki.

-ap

Vierailija
31/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kurvaa lähimmän k-kaupan eteen ihmettelemään, että mitäs sitä veisi jälkiruuaksi. Illalla hyllyt alkaa olla tyhjiä, joten mies nappaa jonkun valmiskääretortun mukaan ja ehkä jopa litran Pirkka-vaniljajäätelöä.

Vierailija
32/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin jäätelöä, Ainoa tai jotain hiukan parempaa. Samalla reissulla kuin ne pari muutakin juttua kaupasta. Mies maksaisi puolet.

Tiedät kai kuinka monta ihmistä tulee sinne? Muutenhan et osaa ostaa sopivaa määrää tai osaisi tehdä sopivaa määrää jälkiruokaa?

Tuli myös mieleeni, että tiedätkö näiden ihmisten allergiat tai erikoisruokavaliot?

Muutenhan et pystyisi edes tekemään mitään jälkiruokaa?

En oikein usko, että kukaan pyytäisi jälkiruokaa tekemään.

Muuten kyllä on tapana viedä tuliaisia tai viiniä tms.

Miehen kaveri, joten mieshän hoitaa viemiset ja maksaa ne tietenkin.

Vierailija
33/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Me tehdään usein kaveriporukalla noin. Isäntäväki tarjoaa suurimman osan, mutta muut tuo jotain myös. Ei tarvitse miettiä mitään viemisiä. (Siis kukkia tai jotain. Todella kätevää).

Vierailija
34/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten tämä keskusteleminenkin on automaattisesti naisen tehtävä? Kyllähän mieskin tietää mitä kutsuja on sanonut, ja sen jälkeen on sitten kertonut mitä on itse tekemässä, lisäksi kutsuja on nimenomaan miehen kaveri. Joka jumalan asiassa se tuntuu olevan ainoastaan naisen tehtävä huolehtia sekä itsestään, että yhteisistä, että miehen asioista, ja mies voi vain kertoa menevänsä golfaamaan kun siltä tuntuu.

Vierailija
35/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin paistopisteen kautta! No problem.

Vierailija
36/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Me tehdään usein kaveriporukalla noin. Isäntäväki tarjoaa suurimman osan, mutta muut tuo jotain myös. Ei tarvitse miettiä mitään viemisiä. (Siis kukkia tai jotain. Todella kätevää).

Miksi ihmeessä usein ruokailevalla kaverporukalla pitäisi viedä tuliaisia? Eikö jokainen laita ruokia vuorollaan omassa kodissaan?

Vierailija
37/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne tykkää riidellä ja tapella.

ne nauttii siitä. se on niille elämän tarkoitus. kokemusta on. nainen riitelee aina. joskus en jaksa osallistua sen riitoihin, joten lähden pariksi päiväksi ryyppäämään.

Vierailija
38/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miksi ihmeessä usein ruokailevalla kaverporukalla pitäisi viedä tuliaisia? Eikö jokainen laita ruokia vuorollaan omassa kodissaan?

Hyviin tapoihin kuuluu viedä jotain, kun mennään ruokavieraiksi. Yhdessä näin on sovittu ja kaikki olivat tyytyväisiä. Usein vieläpä kokkaillaankin yhdessä (eli ruoka ei ole pöydässä odottamassa, kun vieraat tulee).

Vierailija
39/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Hyviin tapoihin kuuluu viedä jotain, kun mennään ruokavieraiksi. Yhdessä näin on sovittu ja kaikki olivat tyytyväisiä. Usein vieläpä kokkaillaankin yhdessä (eli ruoka ei ole pöydässä odottamassa, kun vieraat tulee).

Olisi kyllä ankeaa mennä kylään ja joutua ruuanlaittopuuhiin... Kas kun ei siivoamaan.

Vierailija
40/72 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä hänen kuulu myöskään kommunikoida sen miehen kanssa?  

Parisuhteessa kommunikoida? Aika radikaali ehdotus ja saattaisi toki ratkaista 99% foorumin avauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän