Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyttäävä naapuri - mitä tehdä?

Vierailija
17.09.2021 |

Katselen usein aikani kuluksi pihalta asuntoihin ja ihailen ihmisten sisustusratkaisuja.

Nyt eräs naapureista on alkanut kytätä. Huomaan hänen usein seisovan parvekkeellaan ja tuijottavan suoraan kohti.
Kerran kökötti uhkaavasti kastelukannu kädessä maanisesti silmät päässä seisoen ja aloin pelätä, että kohta saan vähintääkin kannusta vedet päälleni.

Jossain vaiheessa huolestuin että mahtaako olla joku mieleltään sairas ihminen kyseessä, ja kävin ovella koputtelemassa josko tarvitsisi apua. Ei kuitenkaan avannut ovea.

En tiedä mitä tehdä. Tälläisestä ei taida kehdata isännöitsijällekään ilmoittaa, koska kuulostaisin itse ihan joltain mielipuolelta.
Ehdotuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilauta jotain shokeeraavaa, niin lopettaa

Vierailija
2/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kontaktia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on kyttääjä? Itse katselet toisten asuntoihin sisään, varmaan tuota miestä ottaa päähän sinun kyttäämisesi.

Vierailija
4/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse kyyläät toisten asuntoja mutta naapuri joka ihmettelee touhujasi on se kyylä? Minusta kyllä kuulostaa siltä että taloyhtiön kyylä olet sinä ja muut miettivät mitä asialle voisi tehdä.

Vierailija
5/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tuijottamasta ja kolistelemasta, niin ongelma poistuu.

Vierailija
7/7 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, jos naapuri katsoo pidempään, kun yrität tunkea hänen asuntoonsa utelemaan hänen asioitaan!

Pysy omassa asunnossasi ja anna hänen olla rauhassa. Hänen asiansa eivät kuulu sinulle. 

Heräsi kyllä epäilys, onko kertomasi edes totta. Voiko olla sinunlaistasi ihmistä, joka käy pyrkimässä toisten asuntoon tuollaisen asian vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän