Ostatko Hunajamarinoituja fileesuikaleita?
Mitenkä hemmetissä viitsit retalepaskaa syödä? Itse ostan vain marinoimatonta ilman liemipaskaa.
Kommentit (29)
Onko täällä nyt oikeasti jokin tietävä konsensus siitä, että fileesuikaleet tehtäisiin perkuujätteestä?! Itse niitä yhdessä isossa elintarvikefirmassa joskus valmistaneena voin kertoa, että ei tehdä. Ihan normaalista fileestä tehdään.
En osta, inhoan makeaa makua lämpimässä ruoassa ja hunaja tekee sellaisen maun.
En osta. Ostan marinoimattomia suikaleita tai fileitä, jotta saan koko rahalla lihaa.
Ostan mutta olen tarkka minkä valmistajan. Esimerkiksi Saarioisen hunajamarinoituja en osta koskaan koska ne ovat ihan kamalan makuisia.
Mä en osta muutakuin mautamattomia fileitä, mutta ihan vain sen takia, että tykkään kokata ja tehdä mahdollisimman paljon itse enkä ostaa mitään minkä voin itse tehdä kotona. MUTTA en ymmärrä miten muita ihmisiä voi kiinnostaa/ärsyttää toisen ruokaostokset niin paljon, voiko joku vastaa tähän kysymykseen? Lapsuudenkodissa olen syönyt niitä hunajamarinoituja ja mun mielestä ne oli oikein hyviä. Pitäis ite joku päivä kokeilla tehdä saman tyylistä marinaadia.
Ostan ja syödään ne ihan hyvällä ruokahalulla. Ostan myös marinoimattomia suikaleita, pippurimarinoituja suikaleita, marinoituja fileitä, marinoimattomia fileitä, pintamaustettuja fileitä yms. Riippuu ihan siitä mitä ruokaa teen. Pidän outona sellaisia ehdottomia ihmisiä, jotka ostavatt VAIN maustamattomia fileitä AINA, tai VAIN naudan paistijauhelihaa AINA, miettimättä yhtään sitä mihin tarkoitukseen ko. liha on tulossa... Pidän tällaista ehdottomuutta tietämättömyytenä ja taidottomuutena. Että ostetaan sitä tuttua ja turvallista kun muuta ei osata valmistaa.
Ne mausteethan vähentävät bakteerien lisääntymistä. Välttelen kyllä hunajamarinoituja ja pippurisia, paitsi jos tarpeeksi halvalla lähtee. Mutta se perusmarinadi ei mua pahemmin haittaa, onpa pohjamaku ja lisää mausteita päälle oman maun mukaan.
En osta, mutta jos mies ostaa niin huuhtelen ne lävikössä mahdollisimman hyvin. Lähtee ainakin ne ylimääräiset marinadit pois.
Ostan