Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä faktaa kaikille itsejulistetuille "rokotusasiantuntijoille"

Vierailija
17.09.2021 |

HS tänään 17.9.: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008248495.html

Oikeasti tavallinen tallaaja ei voi tietää tai ymmärtää kaikkia tähän liittyviä kokonaisuuksia. Kaikki oikeat faktoihin perustuvat tilastot kertovat, että rokote on hyödyllinen ja tehokas, ja sen mahdolliset haittavaikutukset alkaa olla hyvin selvillä.

Maailmassa on annettu 5,8 miljardia koronarokotusta ja täysin rokotettuja on jo yli 2 miljardia, joten tietoa ja tilastoja on.

Älä siis revi "tietojasi" somesta tai lööppiotsikoista. Tai kaverilta kuultuna. Ja älä levitä väärää tietoa.

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa on tilastointi avoimenpaa kuin Suomessa.

Tässä päivän artikkeli, jossa erotellaan sairaalassa olevien rokotettujen ja rokottamattomien suhde, sekä kerrotaan kuolleiden ikä ja sukupuoli.

https://www.err.ee/1608342236/koroonaviirusega-on-haiglas-174-inimest-s…

Eli karkeasti 70% sairaalassa olevista on rokottamattomia ja 30% tuplasti jo rokotettuja. Lisäksi on hyvä huomioida, että noista 30% ryhmästä 90% on vanhuksia tai vaikesta sairaudesta kärsiviä.

Vierailija
42/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole rokote asiantuntija. Olen ihminen on jolla on liian monta huonoa kokemusta lääketieteen ja lääkäreiden " osaamisesta", että menisin enää samaan kusetukseen. Istun tämän ohi. Terveyteni lääketiede veikin jo. Olen elossa koska olen taistelija ja opin. Pidän mielessä sen että lääketiede ei vielä saanut minua tapettua enkä uutta tilaisuutta enää anna. 

Miksi lääkefirmat haluaisi ihmisten tervehtyvän, jos sairaudet ja jatkuva riippuvaisuus lääkkeistä on heidän tulonvirtojensa lähde? Kukin voi miettiä.

Tämä.

Tavallinen kansalainen on niin helvetin naiivi, että pelottaa.

Joku on todella syvällä salaliittoteoriossa.

Lääketehtailu ja medikalisaatio ollut ongelma jo pitkään

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laaketeollisuus-houkuttelee-tutkijo…

Vain joku, joka ei tiedä lääketieteestä yhtään mitään, voi kuvitella toiminnan olevan jotenkin jaloa ja ihmisten parantamiseen pyrkivää.

Olemasssaolevan korruption osoittaminen ei ole salaliittoteoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virossa on tilastointi avoimenpaa kuin Suomessa.

Tässä päivän artikkeli, jossa erotellaan sairaalassa olevien rokotettujen ja rokottamattomien suhde, sekä kerrotaan kuolleiden ikä ja sukupuoli.

https://www.err.ee/1608342236/koroonaviirusega-on-haiglas-174-inimest-s…

Eli karkeasti 70% sairaalassa olevista on rokottamattomia ja 30% tuplasti jo rokotettuja. Lisäksi on hyvä huomioida, että noista 30% ryhmästä 90% on vanhuksia tai vaikesta sairaudesta kärsiviä.

Ja niistä lopuista 70 %:sta on vanhuksia ja monisairaita..?

Vierailija
44/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hs, uusi jumala. Totta kai vallanpitäjät pitävät yhtä linjaa. Valehtelu on heillä velikullilla sallittua jos se auttaa heidän yhteistä hyvää.

Mikä yhteinen hyvä tässä tapauksessa olisi saavutetavissa? En ihan kyllä keksi yhtään syytä miksi toimittajat haluaisi tästä yhteistuumin globaalisti valehdella.

Mitäs jos tässä ei olekaan sitä suurta "salaliittoa" takana, vaan ihan vaan tylsä tavallinen biologinen fakta kuten virus.

Kokeile avartaa mieltäsi.

Toimittajat saavat palkkansa kaikki muutamalta mediakonglomeraatilta. Laulavat sen lauluja kenen leipää syövät. Jos kuvittelet, että myöhäsikapitalismissa on puolueetonta tiedonvälitystä niin en tiedä mitä sulle kertoa.

No kerros vaikka siitä puolueettoman pravdan tiedonvälityksestä mitä itse jumaloit.

Vierailija
45/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, mutta koronakriisissä ongelma on ollut keskenään eri mieltä olevat asiantuntijat.  Siinä ei maallikko tiedä, kehen uskoa.

Myös eri maiden erilaiset tavat toimia hämmentävät.

Iso ongelma on myös se, että kaikki asiantuntijaäänet, jotka eivät ole isojen lääkefirmojen palkkalistoilla, vaiennetaan.

Onko sinulla tästä faktaa vai ihan mutu-tuntumalla kertoilet? Siis ihan oikeaa faktaa eikä mikään somen kautta löydetty valesivusto.

On. Olen ammatiltani immunologi.

Minä olen paitsi virologi, myös PhD mikrobiologiasta, DI ja TTM ja väitän päinvastaista

Vierailija
46/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

thl kirjoitti:

Mika Rämet on ainoa hyväksyttävä tiedon lähde

Loppukin usko meni, kun kyseisen herran perustelut olivat tätä tasoa: Naisten kuukautishäiriöt rokotteen jälkeen johtuvat siitä, että nainen on helpottunut rokotteen ottamisesta.

Vierailija
47/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhapäätelmä on myöskin se, että Suomessa olisi rokottamattomien epidemia, sillä rokotettuja ei enää testata.

Tällä hetkellä korona leviää koulussa ja varsinkin ala-asteella.

Vierailija
48/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hs, uusi jumala. Totta kai vallanpitäjät pitävät yhtä linjaa. Valehtelu on heillä velikullilla sallittua jos se auttaa heidän yhteistä hyvää.

Mikä yhteinen hyvä tässä tapauksessa olisi saavutetavissa? En ihan kyllä keksi yhtään syytä miksi toimittajat haluaisi tästä yhteistuumin globaalisti valehdella.

Mitäs jos tässä ei olekaan sitä suurta "salaliittoa" takana, vaan ihan vaan tylsä tavallinen biologinen fakta kuten virus.

kasto taivaalle, siellä näet suihkukoneiden jättämät jäljet. 5g patterit tv kännykät kaikki säteilee aivopesu säteilyä. meidän sielu myrkytetään ja rotu tehdään rappiolle. korona on pelkkä cover up operatio minkä tarkotus on saada huomio pois tosiasioista.

kerro rehellisesti honesty haluaistko että oma lapsesi päätyy johonkin päättäjien uhripöytään syötäväksi raiskauksen jälkeen.

da?

Ja paitsi että raiskataan ja syödään joutuu demokraattipedofiilien vangiksi pizzerianalakertaan ja arvatkaapa mihin luut ja nahat käytetään no siihen pizzaan tietenkin. kuolleille lapsillekin vielä laitetaan ainakin kahdeksan kokeellista myrkkypiikkiä jotta saadaan niille nahan alle 5G rokotuspassi joka säteilee pikkiproteiineja rokottamattomien päälle. pitää käyttää sadeviittaaja kokomaskia jos meinaa selviytyä

miksi alanuolia, varmaan kohta koko txt lähtee pois kun moden*tsi poistaa valtamedian ja sanna marinin käskystä. hallitus valvoo jokaista tietää joka askeleen. kohta poliisi ja armeija vainoaa oikeamielisiä rokottamattomia. kalasatamaan ei tule kerrostaloja vaan keskityleirejä sinne teljetään ne jotka uskaltavat vastustaa kabalia ja illuminaattia johon suomen hallitus kuuluu

Olet sairas. Olisit jo leirillä jos tuo olisi totta.

Vierailija
49/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittajat saavat palkkansa kaikki muutamalta mediakonglomeraatilta. Laulavat sen lauluja kenen leipää syövät. Jos kuvittelet, että myöhäsikapitalismissa on puolueetonta tiedonvälitystä niin en tiedä mitä sulle kertoa.

No kerros vaikka siitä puolueettoman pravdan tiedonvälityksestä mitä itse jumaloit.

Juurihan sanoin, ettei myöhäiskapitalismissa ole puolueetonta tiedonvälitystä. Missään.

Vierailija
50/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, mutta koronakriisissä ongelma on ollut keskenään eri mieltä olevat asiantuntijat.  Siinä ei maallikko tiedä, kehen uskoa.

Iso ongelma on myös se, että kaikki asiantuntijaäänet, jotka eivät ole isojen lääkefirmojen palkkalistoilla, vaiennetaan.

Onko sinulla tästä faktaa vai ihan mutu-tuntumalla kertoilet? Siis ihan oikeaa faktaa eikä mikään somen kautta löydetty valesivusto.

Minä olen paitsi virologi, myös PhD mikrobiologiasta, DI ja TTM ja väitän päinvastaista

Ilmeisesti olet tehnyt tukintosi ulkomailla ja jostain syystä pudotit MD-osion pois tutkinnostasi. Noh, näitä sattuu.

Vierailija
51/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

thl kirjoitti:

Mika Rämet on ainoa hyväksyttävä tiedon lähde

Loppukin usko meni, kun kyseisen herran perustelut olivat tätä tasoa: Naisten kuukautishäiriöt rokotteen jälkeen johtuvat siitä, että nainen on helpottunut rokotteen ottamisesta.

Taisin juuri saada aivohalvauksen. Luulin, että kirjoitit Suomen päärokotevastaavan kirjoittaneen, että kuukautishäiriöt johtuvat siitä, että naiset ovat helpottuneita saatuaan rokotuksen.

Vierailija
52/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhapäätelmä on myöskin se, että Suomessa olisi rokottamattomien epidemia, sillä rokotettuja ei enää testata.

Tällä hetkellä korona leviää koulussa ja varsinkin ala-asteella.

Tällä hetkellä koululaisia testataan aktiivisesti, koska Suomessa tehdään rokotetutkimusta alaikäisillä. Rokote ei kuitenkaan estä taudin leviämistä ja tauti on lapsilla joko oireeton tai vähäoireinen, joten rokotuksesta on mikä hyöty?

Vierailija
53/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssarokote-narkolepsia-shame on you!

Koronarokote-?-same on me!

Jos ymmärrätte mitä tarkoitan...

Nähtäväksi jää mitä tuohon kysymysmerkin kohdalle tulee. Toivottavasti ei mitään. Mutta sitähän ei kukaan vielä tiedä. Rokote kannattaa ottaa siis vain jos on vakuuttunut siitä, että tulisi koronaan kuolemaan tämän vuoden aikana.

Vierailija
54/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avartaa? Kokeile itse avartaa mieltäsi. Luuletko naiivisti että bill gates on hyväntekijä ja haluaa sulle hyvää? Hyväntekijä joka tienasi rokotteilla 10* summan rahaa mitä lahjoitti. Sijoittamalla.

Bill Gates tuomittiin juuri kuolemaan Gitmon sotilastuomioistuimessa hirttämällä. Tuomio pannaan täytäntöön 5.10. Jos siis on uskominen näitä vaihtoehtomedioita, jotka myös uutisoivat siitä, ettei koronaa edes ole olemassa ja että koronarokotteet tappavat.

Vierailija
55/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet tehnyt tukintosi ulkomailla ja jostain syystä pudotit MD-osion pois tutkinnostasi. Noh, näitä sattuu.

Eikun se on DVM !

Vierailija
56/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajat on liikkuvaista ja sosiaalista väkeä joten kyllä he saattavat rokotteiden puolesta puhua jotta saisivat itse elää vapaasti. Ja tietty marinin hallitus huusi alkajaisikseen kovaan ääneen, että tiedotusvälineet saavat tukea sen mukaan kuinka oikeita asioita kirjoittavat. En usko lehdistön puolueettomuuteen.

Olen ottanut rokotteet.

Vierailija
57/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku, jonka kanssa voidaan keskustella tulehdusta aiheuttavista sytokiineista ja kemokiineista keuhkojen epiteelisoluissa!

Vierailija
58/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin joku, jonka kanssa voidaan keskustella tulehdusta aiheuttavista sytokiineista ja kemokiineista keuhkojen epiteelisoluissa!

Tuskin yhdenkään palstatrollin kanssa kannatta noista asioista keskustella... tai oikeastaan yhtään mistään.

Vierailija
59/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin yhdenkään palstatrollin kanssa kannatta noista asioista keskustella... tai oikeastaan yhtään mistään.

Sähän sen tiedät.

Vierailija
60/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niki Minajin kaverin pallit pullistui rokotteesta, mutta mullapa itse heppiin tuli viisi senttiä pituutta ja saman verran paksuutta. Nyt se on yhtä paksu kuin käsivarsi. Vaimo on tyytyväinen.

Menen ottamaan vielä toisen ja kolmannenkin rokotteen, niin on kunnon sonnin sarvi jolla voin rokotella vaimoa aamuin illoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi