Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä faktaa kaikille itsejulistetuille "rokotusasiantuntijoille"

Vierailija
17.09.2021 |

HS tänään 17.9.: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008248495.html

Oikeasti tavallinen tallaaja ei voi tietää tai ymmärtää kaikkia tähän liittyviä kokonaisuuksia. Kaikki oikeat faktoihin perustuvat tilastot kertovat, että rokote on hyödyllinen ja tehokas, ja sen mahdolliset haittavaikutukset alkaa olla hyvin selvillä.

Maailmassa on annettu 5,8 miljardia koronarokotusta ja täysin rokotettuja on jo yli 2 miljardia, joten tietoa ja tilastoja on.

Älä siis revi "tietojasi" somesta tai lööppiotsikoista. Tai kaverilta kuultuna. Ja älä levitä väärää tietoa.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle neuvomaan.

Vierailija
2/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hs, uusi jumala. Totta kai vallanpitäjät pitävät yhtä linjaa. Valehtelu on heillä velikullilla sallittua jos se auttaa heidän yhteistä hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, miksi julkkikset ei puhu. Esim nicky minaj vaiennettiin heti valkoisesta talosta lähtien kun toi kritiikkiä piikistä. Ja kohta hänellä menee huonosti.

Vierailija
4/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, miksi julkkikset ei puhu. Esim nicky minaj vaiennettiin heti valkoisesta talosta lähtien kun toi kritiikkiä piikistä. Ja kohta hänellä menee huonosti.

Öö, jos jakaa somessa miljoonille nuorille seuraajille kaverilta kuultua puuta heinää, niin ihan hyvä jos vähän kommentoidaan.

Vierailija
5/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Rämet on ainoa hyväksyttävä tiedon lähde

Vierailija
6/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hs, uusi jumala. Totta kai vallanpitäjät pitävät yhtä linjaa. Valehtelu on heillä velikullilla sallittua jos se auttaa heidän yhteistä hyvää.

Mikä yhteinen hyvä tässä tapauksessa olisi saavutetavissa? En ihan kyllä keksi yhtään syytä miksi toimittajat haluaisi tästä yhteistuumin globaalisti valehdella.

Mitäs jos tässä ei olekaan sitä suurta "salaliittoa" takana, vaan ihan vaan tylsä tavallinen biologinen fakta kuten virus.

Kokeile avartaa mieltäsi.

Vierailija
7/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene muualle neuvomaan.

En mene, kun tämä on yksi parhaimmista foorumeista tavoittaa kaikki "hörhöt" 

Pitää tiedottaa siellä missä kohderyhmä on :D

Vierailija
8/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Knuutin puheista ei kannata kenenkään välittää. Hänen mielestään lääketeollisuus on aina oikeassa ja nyky lääketiede tietää kaiken.

Vierailija
9/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava tuo otsikko. Defenssit tulilla. 

Vierailija
10/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokote asiantuntija. Olen ihminen on jolla on liian monta huonoa kokemusta lääketieteen ja lääkäreiden " osaamisesta", että menisin enää samaan kusetukseen. Istun tämän ohi. Terveyteni lääketiede veikin jo. Olen elossa koska olen taistelija ja opin. Pidän mielessä sen että lääketiede ei vielä saanut minua tapettua enkä uutta tilaisuutta enää anna. 

Vierailija
11/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicky "jalkapallon kokoiset kivekset kaverin sulhasella" Minaj ;)

Vierailija
12/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole rokote asiantuntija. Olen ihminen on jolla on liian monta huonoa kokemusta lääketieteen ja lääkäreiden " osaamisesta", että menisin enää samaan kusetukseen. Istun tämän ohi. Terveyteni lääketiede veikin jo. Olen elossa koska olen taistelija ja opin. Pidän mielessä sen että lääketiede ei vielä saanut minua tapettua enkä uutta tilaisuutta enää anna. 

Miksi lääkefirmat haluaisi ihmisten tervehtyvän, jos sairaudet ja jatkuva riippuvaisuus lääkkeistä on heidän tulonvirtojensa lähde? Kukin voi miettiä.

Vierailija
13/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, mutta koronakriisissä ongelma on ollut keskenään eri mieltä olevat asiantuntijat.  Siinä ei maallikko tiedä, kehen uskoa.

Myös eri maiden erilaiset tavat toimia hämmentävät.

Vierailija
14/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, mutta koronakriisissä ongelma on ollut keskenään eri mieltä olevat asiantuntijat.  Siinä ei maallikko tiedä, kehen uskoa.

Täysin asiallinen huoli ja heti tullaan alapeukuttamaan.

Ei ihme, että luottamus on mennyt.

Vierailija
15/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhteinen hyvä tässä tapauksessa olisi saavutetavissa? En ihan kyllä keksi yhtään syytä miksi toimittajat haluaisi tästä yhteistuumin globaalisti valehdella.

Mitäs jos tässä ei olekaan sitä suurta "salaliittoa" takana, vaan ihan vaan tylsä tavallinen biologinen fakta kuten virus.

Kokeile avartaa mieltäsi.

Toimittajat saavat palkkansa kaikki muutamalta mediakonglomeraatilta. Laulavat sen lauluja kenen leipää syövät. Jos kuvittelet, että myöhäsikapitalismissa on puolueetonta tiedonvälitystä niin en tiedä mitä sulle kertoa.

Vierailija
16/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaat aikaasi näihin. Ei mene perille. Kun on älyä pipetillä annettu, ei kauhalla voi vaatia.

Vierailija
17/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lääkefirmat haluaisi ihmisten tervehtyvän, jos sairaudet ja jatkuva riippuvaisuus lääkkeistä on heidän tulonvirtojensa lähde? Kukin voi miettiä.

Tämä.

Tavallinen kansalainen on niin helvetin naiivi, että pelottaa.

Vierailija
18/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, jos jakaa somessa miljoonille nuorille seuraajille kaverilta kuultua puuta heinää, niin ihan hyvä jos vähän kommentoidaan.

Sehän on kirjottanut sinne aina puuta heinää. Pumpannut peban täyteen aineita, sekö ei ole vaarallista esikuvaa?

Miksi nyt?

Vierailija
19/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteen piikkiin laitettiin sukupuolitauti. 😂

Vierailija
20/110 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ongelma on myös se, että kaikki asiantuntijaäänet, jotka eivät ole isojen lääkefirmojen palkkalistoilla, vaiennetaan.