Mies piti treffeillä melko hienossa ravintolassa kesällä sievin turvajalkineita. Sellaisia lyhyt vartisia siis.
Kenen mielestä ok? Oli vielä helv...kuuma keli...
Kommentit (48)
Mollaatko mun tekemiä kenkiä. Meillä tehdään täällä tehtaalla sen näköisiä turvajalkineita, jotka eivät välttämättä eroa juhlakengistä ulkonäöllisesti. Niitä on nykyään joka lähtöön, on nahkaista, tennaria, ihan perinteistä. Sieviläinen
Ei ole. Teidän ravintoloissa tuntemattomia treffailevien takia korona leviää.
Mikä on "melko hieno" ravintoloista puheen ollen?
Turvajalkineista sen verran, että ne on tätä nykyä oikein käyttömukavia ja ok näköisiä ihan yleiskenkinäkin. Itse käytän niitä arkikenkinä, eipähän tarvitse aamulla erikseen miettiä erityisvarustusta jos tulee päivän mittaan tarve käydä jollain työmaalla. Jos kelpaa farkut jalkaan ja t-paita päälle, kelpaa myös turvajalkineet. Työasusta yleispukineiksi kun ovat kaikki kehittyneet. Puku päällä on kengätkin erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä. Ei ole kuin työkengät ja korkeintaan suihkusandaalit
No kuka hullu käyttää jalkineita suihkussa? 😳
Sellaiset jotka asuu jossain asuntolassa köyhyyttään ja varovat jalkasientä.
Vierailija kirjoitti:
Missä on kuuma? Täällä on viileähköä
Aloituksessa kyllä luki että KESÄLLÄ. Ap
No eipä osa malleista juuri poikkea lenkkareista:
https://www.sievishop.fi/sievi-kengat/sievi-rx-roller-s3-koot-39-48-tur…
Tai arkikengistä:
https://www.sievishop.fi/sievi-kengat/matador-s3-koot-36-38-turvakengat…
Ja kun hintoja katselee, niin noiden hinnoilla saisi useammat markettikengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka ne on maksanut. En tiedä millaiset kengät ap:n deittipartnerilla oli, mutta itse ostin juuri Sievin työkengät ja hinta oli 140€.
Eihän tässä siitä ole kyse. Rahat menneet työkenkiin eikä varaa ostaa juhlakenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka ne on maksanut. En tiedä millaiset kengät ap:n deittipartnerilla oli, mutta itse ostin juuri Sievin työkengät ja hinta oli 140€.
Eihän tässä siitä ole kyse. Rahat menneet työkenkiin eikä varaa ostaa juhlakenkiä.
Niin, että treffeillä pitäis olla oikein juhlakengät? Ja niitä saa vaikka Citarista 40€ hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on kuuma? Täällä on viileähköä
Aloituksessa kyllä luki että KESÄLLÄ. Ap
Vielä muistelet jonkun kesäisen treffikumppanin kenkiä??
Kenkäfetissi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka asuu jossain asuntolassa köyhyyttään ja varovat jalkasientä.
Kyllähän aika moni käyttää esimerkiksi uimahallissa släpäreitä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa todellakin käytän arenan uimakenkiä.
Minä olin sellaisen herrasmiehen kanssa treffeillä jolla oli korkokengät. So?
Oi, olen itsekin kuolannut sievin turvakenkiä 🤗 maksaa vaan niin pirusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä työnantaja kustantaa työkengät. Eri asia sitten, jos haluaa ostaa itse sellaiset vapaa-ajallekin. Ja tuo sun heittosi ei poista sitä faktaa että työkengät maksaa nykyisin keskimäärin 130€ ja noita "juhlakenkiä" saa jo parilla kympillä.
Släpärit ei flipflopit eli läpyläpyt on suihkukengät. Turvakengät eivät 👈
Mies oli epäsiisti. Keskeltä kalju ja sivutukka ja parta ajamatta. Shortsit jalassa ja lian tiukka paita päällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mollaatko mun tekemiä kenkiä. Meillä tehdään täällä tehtaalla sen näköisiä turvajalkineita, jotka eivät välttämättä eroa juhlakengistä ulkonäöllisesti. Niitä on nykyään joka lähtöön, on nahkaista, tennaria, ihan perinteistä. Sieviläinen
Teette kyllä niin huippua työtä Sievillä! Mulla on kolmet Sievin talvisaappaat, yhdet tennarit ja onkohan jotain muutakin.... Talveksi haluan taas jotain uutta Sieviltä. Lämpimiä talvikenkiä, supermukavat jalassa ja kestävät. On ilo ostaa ja käyttää.
Kokoomuslaisella täytyy olla kiiltonahkakengät
Sievin kengät ovat erittäin hyvät jalassa. En nyt ihan treffeille kuitenkaan niitä laittaisi, mutta muuten erinomaiset jalassa.