Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehesi sanoisi jos ehdottaisit illalliseksi kaalikääryleitä?

Vierailija
17.09.2021 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää kaalikääryleistä, joten söisi ilomielin. Mikä tällainen kysymys nyt on?

Vierailija
2/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi innoissaan. Valitettavasti en kysy tuota, koska kaalikääryleet ovat liian työteliäitä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti innostuisi. Harvemmin viitsin tehdä, kun ovat aika työläitä ja etenkin, kun mies haluaisi ne lihatäytteellä eli pitäisi tehdä kahta eri sorttia. Mutta ehkä niitä voisikin vaikka viikon kuluttua viikonloppuna tehdä, miehelle lihalla ja itselle sienillä. Alkavana viikonloppuna ei ole aikaa.

Vierailija
4/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam 😋

Vierailija
5/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseksi tulisi onnellista hyrinää. 

Vierailija
6/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi iloinen, mutta ihmettelisi mikä minuun on iskenyt, koska ei ole minun makuuni vaikka kaalista tykkäänkin

Vierailija
7/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäili, että olen seonnut.

Vierailija
8/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi iloinen, mutta sitä ehdotusta saa odottaa koska itse inhoan kaalikääryleitä.

Vierailija
9/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisi kyllä. Niin minäkin, en ole valitettavasti jaksanut ikinä tehdä, mies teki kerran. Hän saa myös työmaaruokalasta ostaa lounasta kotiin, sieltä on pari kertaa tuonut kääryleitä.

Vierailija
10/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdottaisi, koska en viitsi alkaa tekemään niitä. Tein siskoni kanssa viime vuonna, kun oli korona-maailmanloppu meneillään ja todettiin, ettei enää ikinä tehdä, vaikka ovatkin niin taivaallisen herkullisia. Mieheni kyllä kysyi lapsemme kautta, että jos äitee joskus pyöräyttäisi kaalikääryleitä. No ans kattoo ny.

Vierailija
11/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuisi.

Muuten, jos ei jaksa itse niitä väsätä niin Lidlin kaalikääryleet on kyllä hyviä. Ja kaalilaatikko, paljon parempaa kuin Saarioisen kaalilaatikko.

Vierailija
12/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koska ei ole miestä kenen hyväksyntää tarvii haeskella ja lupia kysellä. Jos haluan kaalikääryleitä, syön niitä. Ihanaa!

Vierailija
13/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kaalihullu täällä nyt jankkaa? Äskenhän se oli kaalilaatikkoa.

Vierailija
14/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään koska ei ole miestä kenen hyväksyntää tarvii haeskella ja lupia kysellä. Jos haluan kaalikääryleitä, syön niitä. Ihanaa!

Ettekö koskaan siis ehdota toiselle mitään ruokaideaa? Ostatte eri ruoka-aineet, einekset tms. toisiltanne mitään kyselemättä?

Ei kovin ihanaa.

Vierailija
15/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvillään ja toivoisi puolukkahilloa lisäksi.

Vierailija
16/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisi varmaan miksi ehdottelen jotain ruokaa. Tapana meillä on ollut, että se kenen ruuanlaittovuoro on tekee mitä haluaa tehdä ja muu perhe sitten syö sitä. Ei siinä mitään ehdotteluja tarvita. Joskus viikonloppuna saatetaan keskustelle, että savustetaanko tänään kalaa tms. mutta muutoin syödään tyytyväisenä sitä mitä joku perheestä on laittanut.

Vierailija
17/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai meillä on sinappia?"

Vierailija
18/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hirveä väsäys - jos autat tekemään."

Vierailija
19/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisi, että olenko käynyt hänen äitinsä luona. Minä tai mies ei osata tehdä kaalikääryleitä. Anoppi taasen tekee aivan mahtavia!

Vierailija
20/39 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan innoissaan, koska yleensä en halua ehdottaa mitään minkä väsäykseen menisi paljon aikaa. Mies itse on innokkaampi tekemään kaikkea tuommoista työläämpää ja hän ne varmaan suurimmaksi osaksi tekisi.