Mistä merkeistä tiedät että mies ottaa uusiks yhteyttä ensitreffienne jälkeen?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No jos ei aitoa mielenkiintoa ole niin silloin kyse voi olla taktiikasta. Itselläni kyllä hakeutuu käsi vaistomaisesti koskemaan toista, jos kiinnostus on herännyt.
Nykyisen mieheni kanssa olin hyvin varovainen koskettelun kanssa, etten vain säikäytä häntä pois, kun tutustuminen oli vasta alussa. Useammat treffit meni ennen kuin kosketettiin ensimmäisen kerran. Nainen siis täällä kirjoittaa.
Jos mies ei ole herättänyt minussa mitään kiinnostusta, treffit olivat epämukavat ja toivon ettei ota yhteyttä, aivan varmasti tällöin tulee viestipommitus. Näin on käynyt AINA.
No siis tosi moni otti yhteyttä. Osa ilmoitti ettei näe jatkoa, osa halusi tavata uudestaan. Ne jotka oli kiinnostuneita, laittoivat viestiä yleensä nopeasti.
Jättää munan pyyhkimättä verhoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen ottaisi yhteyttä? Onko vielä naisia, jotka istuu kotona puhelinta tuijottaen, no huh huh.
Koska mies ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa, tai sitten ei ole minun mies.
Vierailija kirjoitti:
En yritä edes tulkita mitään merkkejä, kun uusia treffejä ei tule vaan mies katoaa. Tapahtuu joka kerta.
Voisiko syynä olla mahdollisesti suuri eroavaisuus kuvien ja live -version kanssa? Muutaman kerran olen kuullut naisen tuskailevan tämän ongelman kanssa ja joka kerta syynä on ollut tuo mainitsemani syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nainen ottaisi yhteyttä? Onko vielä naisia, jotka istuu kotona puhelinta tuijottaen, no huh huh.
Koska mies ottaa yhteyttä jos sitä kiinnostaa, tai sitten ei ole minun mies.
Just noin, pidä toi. :)
up